Telecom News - כנס DevelopEX2017 למפתחי מערכות מוכללות וישומי IoT בארץ יוצא לדרך

כנס DevelopEX2017 למפתחי מערכות מוכללות וישומי IoT בארץ יוצא לדרך

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס DevelopEX2017 למפתחי מערכות מוכללות וישומי IoT בארץ יוצא לדרך
כנס DevelopEX2017 למפתחי מערכות מוכללות וישומי IoT  בארץ יוצא לדרך
מאת: מערכת Telecom News, 10.10.17, 07:10TEMI
 
בכנס של תעשיית האלקטרוניקה והמפתחים יוצגו מוצרים חדשניים בתחומי ה-AI, VR וה-IIoT. יוצג גם הרובוט הישראלי המהפכני Temi. המשתתפים יקבלו כלים, שיסייעו להם לפתח את דור המוצרים הבא שלהם.
 
בכנס,DevelopEX2017  שיתקיים ב-31.10.17 במרכז הכנסים AVENUE בקריית שדה התעופה, תוצגנה טכנולוגיות חדשניות בתחומי הרובוטיקה, הבינה המלאכותית והאינטילגנציה המלאכותית והמציאות המדומה.
 
בין השאר יוצג לראשונה Temi הרובוט הביתי החדיש, (בתמונה), שהוא למעשה מערכת אלקטרונית מתוחכמת המורכבת ממספר תתי מערכות ומבוססת על טכנולוגיות מולטידיספילנריות, שפותחו בישראל. את הרובוט יציג יוסי וולף, מנכ"ל חברת RoboTemi. Temi הוא הרובוט הראשון המתקשר עם אנשים כאשר הוא מבצע ניווט אטונומי אמיתי תוך שימוש בטכנולוגיות וידאו ואודיו דינמיות ובאינטילגנציה מלאכותית מתקדמת.
 
מוטי קושניר, מנכ"ל חברת  ,Infinity Augmented Reality יציג את פלטפורמת המציאות המדומה של חברתו המייצרת סביבה דיגיטלית חדישה המאפשרת למשתמשים בה לתקשר בצורה טבעית ואינטואטיבית עם תוכן של מציאות רבודה בסביבתם הפיזית תוך שימוש בטכנולוגיות תלת מימד חדשניות.
 
שלמה גדות, מנכ"ל חברת ,Innuitive יציג את המערכת המשלבת חיישנים תלת מימדים , לימוד מכונה וראיית מחשב כדי לאפשר למכשירים חכמים להפוך לחכמים עוד יותר. לטכנולוגיות המתקדמות של Innuitive שימושים רבים בתחומים כגון בינה מלאכותית, מכוניות אוטונומיות, רובוטים חכמים ורחפנים בלתי מאוישים.
 
במהלך הכנס, בחסות, בין היתר, של Telecom News, יוצגו מוצרים וטכנולוגיות חדשניות נוספות, שפותחו לאחרונה בארץ ובחו"ל. הכנס כולל עשרות מרצים ומנחים מכל העולם ונחשב למפגש פסגה מקצועי של כל העוסקים בתכנון ופיתוח מערכות מוכללות וישומי IoT.

השנה צפויים  להשתתף בכנס כ-1,000 מאנשי התעשייה בהם מפתחים, מנהלי פיתוח, מייקריםמהנדסים, יזמים, סמנכ"לים ומנכ"לי חברות בתחום האלקטרוניקה, משקיעי הון סיכון, מומחים מקצועיים לתעשייה וכל העוסקים בפיתוח וייצור מערכות אלקטרוניות.
 
כל ההרצאות המקצועיות נבחרו ע"י ועדה מקצועית המורכבת מ-10 אנשי אקדמיה ותעשיה בראשות פרופ' יצחק בירק, ראש המעבדה למערכות מקביליות בטכניון ויו"ר מקצועי של הכנס.  
 
פרופ' יצחק בירק: "השנה יוצגו בכנס כמה טכנולוגיות חדשניות, שפותחו בישראל בזכות יכולות החדשנות והיצירתיות של המהנדסים הישראלים. מתוך הבקשות הרבות שהתקבלו בחרנו את הטובות ביותר ואני שמח לאפשר לאנשי התעשיה ללמוד על החידושים הללו באמצעות הצגתם בכנס".
 
שלמה גרדמן, יו"ר כללי שלDevelopEX2017 : "לאור הענין הרב, שמגלות חברות רבות בפיתוח מערכות מוכללות החלטנו למקד את הכנס בפתרונות המאפשרים פיתוח מערכות מוכללות המשלבות מערכות חומרה ותוכנה.
 
הכנס יאפשר למפתחי מערכות אלקטרוניות להתעדכן בכלי הפיתוח והרכיבים החדישים ביותר העומדים לרשותם וכן ללמד על המגמות וכיווני התפתחות התעשיה בנושאים החמים ביותר כולל ישומים המיועדים למערכות חדישות לתחום הרכב, תקשורת חכמה, טעינה חשמלית אלחוטית, הדפסה תלת מימדית של מעגלים מודפסים, יחידות אחסון נתונים תלת מימדיות ועוד.
 
בנוסף, שמנו השנה דגש מיוחד על נושא ה-IoT בעקבות ביקוש גובר לישומי  IoT ובמיוחד לתחומים תעשייתים כולל IIoT  
ו-"Industry 4.0.

ההשתתפות בתערוכה היא ללא תשלום, אך נדרשת הרשמה מראש.
 
צפייה בתוכנית הכנס - כאן.
 
עדכונים באתר הכנס - כאן.

TEMI
DEVELOPEX2017



 
 
Bookmark and Share