Telecom News - האם משרד התקשורת יחל לטפל במעל לאלף גמלאי משרד התקשורת?

האם משרד התקשורת יחל לטפל במעל לאלף גמלאי משרד התקשורת?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם משרד התקשורת יחל לטפל במעל לאלף גמלאי משרד התקשורת?
החלפת סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת מהווה הזדמנות מתאימה לתקן עיוות היסטורי, שלפיו גימלאי משרד התקשורת, מייד לאחר פרישתם, מועברים לטיפול של חברה עסקית (חברת דואר ישראל) במקום להיות מטופלים כגמלאים של משרד ממשלתי. 
מאת: אבי וייס, 16.10.17, 09:05אביבית מסבנד

המינוי של אביבית מסבנד (בתמונה משמאל), לתפקיד סמנכ"ל בכיר למנהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת עורר תקווה אצל רבים במשרד התקשורת, שיחל "עידן חדש" בתוך משרד התקשורת, עידן,  שיכלול גם את גמלאי המשרד. 

אגף בכיר מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת, תחת הנהגתה ארוכת השנים של הסמנכ"ל הבכיר תמי לשם (שפרשה ושניתן כיום למצוא אותה בכנסת, בוועדת הבחירות המרכזית, שם היא ממלאת תפקיד די דומה בתחום משאבי אנוש), התהדר בדיווח הטרי השנתי שלו לציבור, בכך שהוא מטפל בכ-1,100 גמלאי המשרד (?!). המדובר במספר מופרך ומפוברק (שלא לומר מזויף). 

לא מאמינים? תוכלו לראות זאת מופיע "שחור על גבי לבן" בתצלום הבא:
דו"ח שנתי משרד התקשורת

יתכן והתרגיל בדיווח הוא השימוש במילה "פניות", דהיינו: המשרד לא באמת מטפל בגמלאים, כאשר אנו והם יודעים, שהגמלאים נזרקו  ונזרקים ע"י המשרד החוצה וכמה שיותר רחוק, רק שלא יטרידו את המשרד (למעשה הם "נזרקו" ליחידת הרווחה של חברת דואר ישראל, מיד עם פרישתם). כלומר: משרד התקשורת מטפל ב"פניות" של גמלאים ושולח אותם לחברת הדואר, להמשך טיפול...

תפקיד הטיפול בגמלאים לפי התקשי"ר מוטל על מנהל/ת הרווחה והלוגיסטיקה (במשרד התקשורת זו רונית בן טל, שהייתה גם בעברה יו"ר ועדת העובדים במשרד), שהייתה כפופה לתמי לשם וקיוותה להחליף אותה עם פרישתה, תקווה שלא התממשה.

בכל משרדי הממשלה, קטנים כגדולים, הטיפול בגימלאים נעשה ע"י יחידת הרווחה של המשרד, כחלק מהטיפול של אגף משאבי אנוש של המשרד, האמון על הטיפול בכוח האדם של המשרד, חוץ ממשרד התקשורת, שבו הכאוס זה המצב הרגיל של התנהלות המשרד, במשך שנים. 

אולי השר החדש יחסית (איוב קרא) והסמנכ"לית החדשה (אביבית מסבנד), יטפלו בזה, במסגרת הטיפול בכל הירושה הקשה, שהשאירה אחריה תמי לשם.

לכן, שלחנו ב-8.10.17 את השאלה הבאה לצמרת משרד התקשורת:
"בדיווח השנתי של משרד התקשורת (כאן), המשרד מדווח לציבור, שאגף בכיר מנהל ומשאבי אנוש מטפל בגמלאי המשרד. מצ"ב צילום עם הפסקה הנוגעת.
עד היום זה היה בגדר בדיחה עצובה, בין שאר הבדיחות של הסמנכ"לית הבכירה, שניהלה את האגף הזה.
במציאות, הגמלאים נזרקו ונזרקים עד היום מהמשרד, ברגע שהם גמלאים, לטיפול של יחידת גמלאי חברת דואר ישראל...
האם הסמנכ"לית הבכירה החדשה תתקן את העוול הזה ותחל לטפל (ברצינות) בגמלאי המשרד?"

תגובה לא הצלחנו לקבל, לא שלא ניסינו. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם. 
 



 
 
Bookmark and Share