Telecom News - הישג נוסף לסיני ליבל: הפעם מול הוט-מובייל בעניין המוקד לתקלות גלישה

הישג נוסף לסיני ליבל: הפעם מול הוט-מובייל בעניין המוקד לתקלות גלישה

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> הישג נוסף לסיני ליבל: הפעם מול הוט-מובייל בעניין המוקד לתקלות גלישה
סיני ליבל תבע את הוט-מובייל ומשרד התקשורת על כך, שהוט מובייל אינה מפעילה 24X7 את מוקד התמיכה שלה לעניין תקלות גלישה. סיני העמיד את התביעה הזו על סך 1 ש"ח (פיצוי סמלי כדי להשיג אפקט ציבורי). השופט פסק לו 1,201 ש"ח, כנראה כדי ללמד את הוט מובייל לקח.
מאת: אבי וייס, 17.10.17, 11:43השופט אריה דורני דורון

שופט בית המשפט לתביעות קטנות בת"א התעלה הפעם על עצמו. כב' הרשם הבכיר אריה דורני-דורון, (בתמונה משמאל), החליט לסגור את פרשת התביעה של סיני ליבל בעניין שעות הפעלת מוקד השירות הטכני של הוט-מובייל לצרכנים (בנושאי תקלות רשת), פרשה שהסתיימה בנצחון ענק של סיני ליבל, בכך, שכב' השופט החליט להטיל על הוט-מובייל לשלם לסיני ליבל 1,201 ש"ח, למרות שסיני ליבל תבע רק 1 ש"ח... החלטתו הקצרה, הברורה והנוקבת של כב' הרשם הבכיר אריה דורני-דורון מצויה כאן, למתעניינים. 

הפרשה הזו ממחישה שוב, שאין להירתע ואפשר לזכות בתביעות צרכניות, משימה ששמילה מימון (כיום מנכ"ל בפועל של משרד התקשורת) היה אמור למלא, אבל הוא שכח (מזמן) מי משלם לו את המשכורת ומחזיק לו את הרכב והנהג הצמוד. 

סיני ליבל: "העובדות הן, שתבעתי ב'תביעות קטנות' לא רק את הוט-מובייל, אלא גם את משרד התקשורת (שלא הגיב לפניותיי בנושא המוקד של הוט-מובייל), למרות שלא ניתן לתבוע משרד ממשלתי ב'תביעות קטנות' מסוג זה. זאת, כדי להכריח את משרד התקשורת לנקוט עמדה ולהשיב לבית המשפט. 

התוצאה הייתה שסיני צודק ולכן הם (משרד התקשורת) פעלו בעניין זה מול הוט-מובייל. ללא קשר, הם טענו בפני בית המשפט כי לא היה מקום לתבוע את משרד התקשורת - והם צדקו. זו טקטיקה משפטית, שנקטתי לא פעם וגם כאן ושהצליחה לי. 

מדובר בפסק דין חשוב, פסק דין הקובע הוצאות להוט-מובייל ורק מוחק את משרד התקשורת - שממילא לא הייתה צד בנושא, אך השופט ראה לנכון לכפות על משרד התקשורת לנקוט עמדה ולהציג אותה לבית המשפט, וזה הוביל לשינוי בהתנהלות של הוט-מובייל. אני תקווה, שכך המשרד ינהג כלפי כל חברות הסלולר, שהורידו את שירות הלקוחות שלהם, בחסות משרד התקשורת, לרמה בלתי נסבלת, וזה גם נמדד ופורסם בכלי התקשורת.

מסתבר מההחלטה השיפוטית הטריה הזו, שהשופט היה מאוד הגון ונחוש. את התביעה כנגד משרד התקשורת רק מחק (כשיכול היה לדחות), ולי, שתבעתי שקל - יכול היה לתת לי שקל, אבל הוסיף על זה עוד 1,200 ש"ח, מה שאומר, שלשופט ההגון הזה, עם ראיה צרכנית חדה, יש גם חוש הומור". 

מי שמעוניין להעמיק בהשתלשלות הפרשה הזו יוכל לקרוא על כך בכתבות הקודמות: 

""מגן הצרכנים מכה שוב" ותובע בגלל אי תמיכה בתקלות גלישה בסלולר 24X7".

"ניצחון ענק נוסף לסיני ליבל: הוט-מובייל תספק תמיכה לגלישה 24X7".

 
בתמונה: סיני ליבל ("מגן הצרכנים") חוגג את נצחונו הטרי עם הג'ירפות.. 
סיני ליבל



 
 
Bookmark and Share