Telecom News - מיזמים בוגרי 8200 ומשלחת יזמיות יוצאים לרוד שואו בארה"ב

מיזמים בוגרי 8200 ומשלחת יזמיות יוצאים לרוד שואו בארה"ב

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מיזמים בוגרי 8200 ומשלחת יזמיות יוצאים לרוד שואו בארה"ב
מיזמים בוגרי 8200 ומשלחת יזמיות יוצאים לרוד שואו בארה"ב
מאת: מערכת Telecom News, 22.10.17, 15:52חדשונת
 
המשלחות מטעם האקסלרטור EISP 8200 הן של סטארטאפים המגייסים השקעות ומעוניינים לחדור לארה"ב ומשלחת לקידום נשים יזמיות להיכרות עם השוק האמריקאי לשם קידומן לעמדות מפתח. אילו סטארטאפים יוצאים?
 
בוגרי יחידת המודיעין 8200 מוציאים משלחות של יזמי הייטק ונשים מוכשרות לרוד שואו בארה"ב. המשלחות מורכבות מסטארטאפים שקיבלו הזדמנות להציג בפני קרנות גיוס הון מובילות ולקוחות פוטנציאליים, ומשלחת נשים ממגוון רחב של תחומים, שמגיעות ללמוד על השוק הבינלאומי לשם קידומן לעמדות מפתח במשק הישראלי.
 
משלחת היזמים יוצאת ע"י תוכנית האצת הסטארטאפים 8200 ,EISP שמפעילים בוגרי היחידה.
 
שארין פישר, מנכ"ל התוכנית: "מיזמים גייסו דרכנו 400 מיליון דולרים במהלך 6 השנים בהן התוכנית פועלת והעסיקו יותר מ-450 עובדים. 4 מיזמים עשו אקזיט כשנמכרו לחברות מובילות במאות מיליוני דולרים. גם הפעם בחרנו למשלחת מיזמים עם פוטנציאל ר, שכבר מייצרים הכנסות, או ביצעו תנופה לקראת שלב המכירות וחדירה לאמריקה".
 
בין המיזמים, שיוצאים לארה"ב:
 
 ,TailorMed שהוקמה ע"י יזם, ש-6 מבני משפחתו חלו בסרטן. לכן הוא עסק רבות בנושא ביטוח הבריאות, שיש לבחור לפי סוג הסרטן ופרופיל החולה כדי להפחית עלות טיפולים, מה שהוביל להקמת פלטפורמה היוצרת תחזיות פיננסיות לאורך הטיפול ומאתרת גופים התומכים כלכלית בחולים.
 
Trellis  המסייעת לחברות מזון לעדכן חקלאים מתי מוצריהן נרכשים, כדי שינהלו את גידוליהם החקלאיים בהתאם לקצב צריכת המזון של הציבור. כך, נחסכים ייצור מזון עודף ורכישת תוצרת חקלאית הנרקבת ונזרקת.
 
D-ID היוצרת הגנה על תמונות פנים מפני גניבת זהות. יותר מערכות הופכות את תווי הפנים לסיסמאות המאפשרות גישה למידע, הרשתות החברתיות מלאות במאגרי צילומי פנים הקלים לאיתור ע"י האקרים ולכן דרושה הגנה על תמונות אלו כדי לנטרל את יכולותיהן לשמש כסיסמה.
 
Oriient המאפשרת לאתר עם GPS מיקום של חפצים במקומות סגורים, כמו מיקום של מוצרי מזון בתוך סופרמרקט.
 
משלחת הנשים יוצאת במסגרת תכנית Woman2Woman לקידום נשים, המופעלת ע"י עמותת בוגרי 8200. הנשים, שנבחרו למשלחת, הן נשים ממגוון תחומים, ששואפות להגיע לעמדות מפתח במשק הישראלי. הן עוברות תהליך של מנטורינג ע"י נשים בכירות בעולמות ההייטק, ההון סיכון ופיננסים. לאחר חזרת המשלחת, המשתתפות תובלנה יוזמות משלהן לקידום נשים בחברה הישראלית.
 
בין המשתתפות במשלחת: חן עטיאס, דוקטורנטית למדעי המחשב במכון ויצמן. שתחבור למנטורית ד"ר ארנה ברי, מנכ"לית מרכז המצוינות של DELL EMC בישראל.
 
חן עטיאס: "ארנה היא המודל לחיקוי הטוב ביותר שיכולתי לבקש. היא מאמינה, שהצלחה נובעת מהון אנושי מצוין ופועלת כדי לתת לאנשים מוכשרים את ההזדמנויות לצמוח. מעבר לפועלה המקצועי והמרשים בעולם הטכנולוגיה הבינלאומי, היא מייצגת עבורי סקרנות ונחישות. היא הולכת אחר מה שמעניין אותה ומהווה עבורי השראה בתחום הטכנולוגי, הניהולי והבין-אישי כאחד".
 
הסיור בארה"ב יתקיים בין 25.10.17 ל-3.11.17 במדינות ניו יורק, בוסטון ושיקגו. 
 
כנס TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share