Telecom News - המכונית המקושרת: חלום ארוך טווח או מימוש המתרחש ממש בימים אלו?

המכונית המקושרת: חלום ארוך טווח או מימוש המתרחש ממש בימים אלו?

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> המכונית המקושרת: חלום ארוך טווח או מימוש המתרחש ממש בימים אלו?
המכונית המקושרת: חלום ארוך טווח או מימוש המתרחש ממש בימים אלו?
מאת: מערכת Telecom News, 29.10.17, 12:07מכונית מקושרת
 
בכנס DevelopEX 2017 יוצגו פתרונות הניתנים ליישום כיום בתחום הרכב המקושר והאוטונומי ומה צפוי במכונית החכמה של העתיד. תוצגנה גם טכנולוגיות חדשניות בתחומי הרובוטיקה, הבינה המלאכותית והאינטליגנציה המלאכותית.
 
חשבו רגע על המכונית שלכם. האם הייתם רוצים, שתהיה בה מערכת, שתאפשר תקשורת עם המכוניות האחרות סביבה ותמנע תאונות, או מערכת מעקב אחר המכונית, כאשר הילדים שלכם נוהגים בה, או לחצן מצוקה, שישדר את מיקומכם בעת צרה? 
 
כבר היום קיימות מערכות המספקות נתונים על מיקום המכונית ואחרות המונעות תאונות בעזרת איתור עצמים (מכוניות, אופנועים והולכי רגל) בסביבתינו, אך חזון המכונית המקושרת נראה לרבים מאיתנו רחוק ולא מציאותי.
 
חברת Harman האמריקאית עוסקת בתחום "המכונית המקושרת" וכדי לדעת מה מתוך החזון הגדול הולך להתממש בקרוב, יגיע לארץ וישנו סונדרם, סגן נשיא וראש חטיבת הטלמטיקה בחברה.
 
סונדרם יציג במושב הפתיחה שלDevelopEX2017  - הכנס השנתי של מפתחי מערכות אלקטרוניות ומוכללות, (31.10.17 מרכז הקונגרסים AVENUE, קרית שדה התעופה), את השרותים הקיימים כיום, כולל מערכות מידע בידוריות, מערכות ניווט וטלמטיקה ומערכות אבטחת מידע, שתמנענה זליגת מידע מהמכונית המקושרת לגורמים עוינים.  
 
בכנס תוצגנה השנה טכנולוגיות חדשניות נוספות בתחומי הרובוטיקה, הבינה המלאכותית והאינטליגנציה המלאכותית.
 
בין השאר, תציג חברת ,Wi-Charge לראשונה בישראל, מערכת חדשנית לטעינה חשמלית של טלפונים ומכשירים ניידים. המערכת תודגם גם בהרצאה וגם בתערוכת הכנס, בה תוצג רכבת חשמלית המונעת בעזרת טעינה אלחוטית בלבד.
 
חברת Cortica  תציג טכנולוגיות מהפכניות בתחום לימוד מכונה (Machine Learning)  שזיכו את החברה בפטנטים רבים.
 
חברתInfinity Augmented Reality  תציג את הפתרונות החדשנים שלה לתחום מציאות רבודה VR המסייעים לפתח את דור המוצרים הדיגיטליים הבא. 
 
צפיה בתוכנית הכנס - כאן.
 
בתמונה: המכונית המקושרת מתוך אתר חברת Harman  
 
 



 
 
Bookmark and Share