Telecom News - הושקה התכנית המהירה ביותר בעולם להזנקת סטארטאפים ורעיונות טכנולוגיים

הושקה התכנית המהירה ביותר בעולם להזנקת סטארטאפים ורעיונות טכנולוגיים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הושקה התכנית המהירה ביותר בעולם להזנקת סטארטאפים ורעיונות טכנולוגיים
הושקה התכנית המהירה ביותר בעולם להזנקת סטארטאפים, מיזמים ורעיונות טכנולוגיים מלהיבים ובעלי פוטנציאל הצלחה, בכל תחום, משלב הרעיון למוצר עובד עם לקוח \ לקוחות.
מאת: מערכת Telecom News, 1.11.17, 13:11אריאלה סוויד

מחלום וחזון למציאות במהירות הבזקTLV Generator הוא מיזם חדשני וראשוני בעולם, שמאפשר ליזמים להגיע לאב-טיפוס (פרוטוטייפ) תוך 30 יום, ול-MVP ב-80 יום. אירוע החשיפה של התכנית המהפכנית החדשה, שמקצרת באופן דרמטי את זמני ההגעה של מיזם משלב הרעיון והמצגת למוצר עובד, התקיים אמש בת"א, אירוע בו נחשפו מיזמים ושת"פים חדשים המסייעים להגשמה כה מהירה של כל מיזם טכנולוגי או שירותי, בכל תחום (לרבות כל האפשרויות לשילובי חומרה ותוכנה).

המיזם שממוקם בתל אביב, מאפשר ליזמים ובעלי רעיונות שונים להגשים חלומות ולייצר בפרק זמן קצר במיוחד, שאין לו שום מקבילה בשום תכנית האצה בעולם, את אב הטיפוס למוצר או לשירות, שהם יוזמים וחולמים על מימושו והצלחתו. זאת, עם תכנית האצה מלאה, כולל מוצר עובד עם נתוני משתמשים ולקוח או לקוחות (בהתאם לרעיון של המיזם).

חשיפה ראשונה של התכנית החדשה בוצעה כאן - למתעניינים. זו תכנית מהפכנית, שהיא שדרוג וקפיצת מדרגה של התכנית הראשונה, שרצה מינואר 2017 בתכנית בת 120 יום, ולאור פיתוחים טכנולוגיים חדישים, שבוצעו במהלך החודשים האחרונים והגעה לשת"פים טכנולוגיים חדשים, נפתחה האפשרות לקצר בצורה דרמטית את התכנית להאצת המיזמים בישראל (וגם בעולם). 


TLV Generator מציע לראשונה בישראל (ולראשונה בעולם) תוכנית חדשנית ייחודית מסוגה, שתאפשר ליישם רעיון חדש, או מוצר חדשני כסטארטאפ, תוך פרק זמן של חודש ימים (!) ו-MVP מלא עם נתוני BI של משתמשים עם לקוח או לקוחות בהתאם למיזם, תוך 80 יום (כאמור, במקום 120 יום בתכנית, שרצה בהצלחה רבה מינואר 2017 ועד היום).

התוכנית נועדה ליזמים, שמחזיקים ברעיון מגובש ואטרקטיבי, סיימו את שלב ההתלבטויות הראשוניות עם עצמם, מאמינים ברעיון שלהם ורוצים לזנק קדימה אל השלבים הבאים. רעיון טוב- מספיק, לא נדרש CTO
בשלב הראשון מומחים מן השורה הראשונה בישראל ובעולם ומנטורים מקצועיים מובילים יסייעו לכם (היזמים ובעלי הרעיונות) במיקוד הרעיון ואת הדרך היעילה והמהירה ביותר להגיע למשתמשים עם מוצר סופי עובד, כולל Front End ו-Back End  וכל מה שניתן בכל תכנית אקסלרציהבפתרון עם נתוני משתמשים (BI).
 
אריאלה סוויד, מנכ"לית TLV Generator, (בתמונה למעלמפגש הגנרטורה משמאל ובתמונה משמאל מדברת במפגש החשיפה מול היזמים): "אנו מביאים לציבור היזמים בישראל את התפיסה החדשנית ביותר בעולם הסטארטאפים. אנו מסוגלים להקים אב טיפוס פעיל ובכך מעניקים למשתתפים בתוכנית שלנו יתרון משמעותי בכל הקשור לקידום וטיפוח המיזם שלהם.

התחלנו עם היוזמה הזו בינואר 2017 במטרה לתת תכנית אחרת, מהירה ביותר וממוקדת, ליזמים בתחילת דרכם. היום אנו חושפים את המהלך הבא שלנו: תכנית ההאצה המהירה בעולם. זאת, לאור ההצלחות שלנו ונציג כאן סיפורי הצלחה, שנובעים ישירות מהפורמט החדש להזנקת סטארטאפים. יצאנו לדרך עם מיטב המומחים ובחודשים האחרונים צרפנו לדרך הזו שותפים טובים וחדשים, שמסייעים ליזמים לזנק לשוק במהירות, שאנו מתחייבים בפניהם.

יזמים, שהצטרפו אלינו רק לפני 10 חודשים, נמצאים כבר היום במצב שיש להם לא רק מוצר עובד, יש להם כבר לקוחות משלמים, ולאחד מהם, לקוחות מהגדולים בארץ ובעולם. הם החלו לקבל הכנסות מלקוחות חשובים, פחות מחודשיים אחרי שסיימנו את ה-MVP.

אני חייבת להדגיש, שאנו הופכים את המיזמים שלנו לחלק מהמשפחה, אבל אנו לא חלק מהמיזם. אנו לא לוקחים מהם אחזקות וכל ה-IP הוא של היזמים. ההצלחות הן קודם כל של היזמים, זה בזכותם, בזכות הנחישות שלהם, החריצות, ההתמדה, האמונה שלהם ברעיון שלהם. אנו נמצאים ברקע, לא בחזית, אנו עוזרים ליזמים להגשים את החלום. הם העיקר. והעיקר מבחינתנו הוא לספק להם את פריצת הדרך הזו, עם מוצר עובד, מותאם בדיוק לצרכי השוק, עם נתוני משתמשים. בלי זה, אין שום סיכוי שהם יצליחו.

בין השותפויות החדשות שלנו, אחת מהם היא האקסלרטור הענק MOX (ר"ת: The Mobile Only Accelerator), הממוקם בדרום מזרח אסיה (בטייוואן, עם שלוחה חדשה בבסינגפור), שכבר שיבצנו אליו סטארטאפ, שמתאים לכיוון שבו הם מתמחים, מאיצים ומשקיעים. היום נציג 2 שותפים חדשים נוספים בתכנית ההאצה שבנינו: מלינגו, שכבר מיישמת פיתוח חדש ומלהיב שפותח על ידם מרעיון, שצמח אצלנו, באחד מהסטארטאפים של התכנית שלנו, ובוטיק העיצוב טננבאום-חזן.

במסגרת התכנית פיתחנו כבר כמה כלים העומדים לרשות כל יזם באשר הוא, למשל המערכת CoFoundWithMe, שמאפשרת ליזמים למצוא חברי צוות נוספים, מפתחים ובעלי מקצועות נדרשים ושותפים למיזם שלהם. אנו פתוחים לבחון כל רעיון של כל יזם בכל תחום, ונקבל לתכנית את מי שאנו מאמינים שיש לו פוטנציאל להצלחה. ההרשמה כאן".

טל כתרן, (בתמונה משמאטל כתרןל), מנהל התכנית, TLV-Generator: עד שלא מתנסים בכך, לא מבינים מה היזמים עוברים בחיי היום-יום שלהם. אנו מדברים עם היזמים בגובה העיניים שלהם, כי אנו עם ניסיון אדיר במה שהם יוזמים.

אנו מסייעים להם לקבל את ההחלטות העיקריות, החלטות היכולות לבדל בין מיזם מצליח לבין מיזם כושל, בין רעיון בר הגשמה לרעיון נפל, שנשאר רק בחלום. ההחלטות הללו כוללות, בין היתר: האם אני באמת מאמין ברעיון ובמיזם שלי? מה אני מוכן להשקיע מכספי או בהלוואה שאקח כדי שהחלום שלי יתגשם? האם אני בשל לעזוב מקום עבודה מסודר כדי להגשים את החלום שלי? אלה צעדים בהם אנו עובדים ביחד עם היזמים, כי מדובר בשינויי כל סדרי החיים שלהם. 

אני מסתובב המון בעולם, כי הפלא הישראלי, שאני חלק חשוב ממנו, מבוקש בכל העולם. ממה שאני רואה ושומע, אנו כאן בישראל שונים בנושא אחד חשוב מכל העולם: יש אצלנו נכונות לקחת סיכונים. 

אני גם יודע להגיד לא, אם אני רואה, שהרעיון הוא לא ישים, או אין בו כל פוטנציאל. אחרי שהקמתי, הרצתי וניהלתי 9 אקסלרטורים, דבר שאין לו אח ורע בשום מקום בעולם, אני מבין היטב את התהליכים, שעובר כל מיזם ואני יודע לקחת אחריות על מה שאני אומר ליזמים. לכן, המטרה העיקרית שלי היא לעזור ליזם לקבל את ההחלטות הנכונות. אני עומד לרשות היזם סביב השעון ומחבר אותו לכל מה שהוא צריך, כדי להצליח".

אבישי יוסמן (בתמונה משמאל, מצד ימין), מייסCrazy SOBד משותף ומנכ"ל ואיתי לב-ארי מייסד משותף ו-VP of Product (בתמונה כאן מצד שמאל), מיזם Crazy S.O.B: "עברנו שלבי החלטה לא פשוטים ביוזמה שלנו, כי הגשמת הרעיון שלנו חייב אותנו לעזוב מקומות עבודה מסודרים ומאוד טובים.

בהתחלה הלכנו לכיוון של פיתוח באמצעות חברת תוכנה זרה, אבל זה לא הוביל אותנו לשום מקום. לפני שהתייאשנו מהרעיון, מצאנו את TLV-Generator. הם האמינו בנו וברעיון שלנו ומצאנו שזה הכיוון שמתאים לנו.

בינואר 2017 נכנסנו לתכנית ובמאי 2017 יצאנו לשוק עם מוצר עובד ולקוחות. הלקוחות הראשונים היו בלוגרים, שיש להם מתכונים (אנו ממירים אוטומטית כל מתכון לרשימת קניות על הסמארטפון). לאחר מכן חברנו עם מדור האוכל של "הארץ" ובהמשך יישמנו את הפתרון בהצלחה רבה ב"שרונה מרקט". חזרנו כעת מכנס בסינגפור לאחר שנבחרנו ע"י יוניליוור להציג במסגרת שלהם, וזה פתח לנו המון אפשרויות במדינות דרום מזרח אסיה.

כעת אנו מפתחים בסיוע הגנרטור את הגרסה החדשה של המערכת שלנו, הנבנית ביחד עם מלינגו, כדי להיות מותאמים לשפה שכל הספקים והחנויות מבינים, עם אוטומציה מלאה בהבנת המתכון בצורה מושלמת.

השת"פים, שבנינו במסגרת התכנית של הגנרטור, הובילו אותנו מאוד מהר להכנסות. כך, שעד רגע זה לא נזקקנו לגיוס הון חיצוני. את רוב השת"פים השגנו דרך טל כתרן, שהוא הרבה יותר ממנטור עבורנו. הוא והתכנית, שהוא מנהל, עזרו לנו להתפקס, עזרו לנו להבין מה כדאי לפתח, לפתח רק מה שחשוב ושמוכיח שיעורי המרה טובים, כמו שהגענו אליהם. שיעורי המרה טובים משכנעים כל לקוח. זה סוד ההצלחה, שלמדנו בגנרטור ותודתנו לתכנית,שהפכה אותנו במהירות מבעלי חלום, לבעלי מערכת עובדת ועם לקוחות משלמים ועם אופק התפתחות מאוד מבטיח".

אמיר שלום, (בתאמיר שלוםמונה משמאל), מנכ"ל מלינגו: "אנו חברת בת של בריטניקה, ומתמקדים בנושאים של חיפוש חכם וניתוח טקסטים בשפה טבעית. אנו עבדנו עד היום עם ארגונים גדולים, אבל ביוזמת הגנרטור, החלטנו לפתח כיוון חדש: לסייע ליזמים ונכנסנו לעולם הסטארטאפים. אנו נהיה חלק מהפיתוח שכל יזם מקבל מהגנרטור ונוכל לבצע פיתוחים מותאמים לכל צורך שייעלה. 

אנו נחשבים לחברה הטובה והמתקדמת בעולם בתחום ה-NLP. המוצר החדש, שפיתחנו ביוזמת הגנרטור, נקרא: ICA (ר"ת: Intelligent Context Analysis). זה למעשה API המשמש לחילוץ יישויות ולניתוח טקסט בשפה טבעית. המוצר כבר עובד בעברית ובפרסית. 

יש לפתרון החדש המון פוטנציאל והמון שימושים, שחשבו עליהם, למשל: תיוג אוטומטי, ניתוב אוטומטי של דוא"ל, הבנת טקסט, קישור בין הודעות, קבלת החלטות מהירה, מודיעין עסקי, חילוץ תבניות ותובנות מטקסט ועוד. מבחינתנו, מדובר היה במעבר מפתרונות של On-Premise לפתרון ענן בגישת ה-SaaS, מה שמתאים לעולם היזמות.

המוצר החדש, שפיתחנו, הוא Web Service API ללא צורך בהתקנה מקומית. המוצר תואם לכל המגמות החדשות כולל צ'טבוטים, כשאנו מסייעים לצ'טבוטים לזהות את הכוונות של הלקוח, מה הוא צריך והאים זה זכר או נקבה, עם עוד יכולות חדשות הנמצאות בפיתוח. יש לנו הצעה ייחודית ליזמים, שייכנסו לגנרטור, והמערכת ש-Crazy S.O.B מציגים כעת, היא הדגמה מוחשית לאן אפשר להגיע עם המערכת החדשנית הזו".

יצחק (איציק) חזן, (בתמונה משמאל), שותיצחק חזןף בסטודיו טננבאום-חזן: "אנו מספקים פתרונות של עיצוב לכל צורך, עם התמחות וניסיון לעיצוב תעשייתי של כל מוצר.

העובדה, שאנו 'סטודיו בוטיק', מאפשרת לנו להציע עיצובים עם רעיונות מאוד יצירתיים, מה שמוביל להצלחת הלקוחות שלנו.

אנו גם עוסקים בתחום העיצוב של ממשקים דיגיטליים, כדי לתת חוויית שימוש מעולה לכל משתמש קצה באשר הוא.

זה צורך מאוד חשוב לכל יזם בתחילת דרכו ולכן הצטרפנו לסייע במימוש הרעיון של הגנרטור".

אלי סוויד (בתמונה משמאל), CTO, מיזם TLV-Generator: "אני מגיע ליזמים עם מעל ל-25 שנות ניסיון כיזם וכמפתח במיזמים רבים, כמי שהתנסה המון בגיוסים, בפיתוח אפליקציות ובהקמת פלטרפורמות מתקדמות בתחומים רבים. מסוף 2016 אני ה-CTO ומייסד משותף של הגנרטור.

עד היום, מתחילת 2017, הרצנו את התכנית במסלול של 120 יום. במסלול הזה של 4 חודשים כבר היינו הכי מהירים בעולם. אולם, ההתנסות שלנו עם המיזמים, שעבדנו עימם, והכלים שפיתחנו בעצמנו, הובילו אותנו, לפי הרעיון, שהעלה היו"ר שלנו אבי וייס, שאנו יכולים לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית ולקצר באופן דרמטי את התכנית ולהיות מהירים בצורה יוצאת דופן. ממה שאני מכיר בעולם הפיתוח, אין דבר כזה בשום מקום. 

התכנית החדשה כוללת, למעשה, 2 חלקים עיקריים, כשהמהלך הראשון הוא 'מיני אקסלרטור מהיר'. זו התכנית המלאה אבל בזעיראלי סוויד אנפין. התכנית הזו לוקחת חודש ובסופו היזם מקבל ליד אייפון עם פרוטוטייפ עובד, עם חיבור לשרת שלנו, פרוטוטייפ, שהוא כבר יכול להציג אותו למשקיעים ושותפים אפשריים. 

החלק השני זה MVP מלא ב-80 יום. מי שממשיך אתנו מהפרוטוטייפ ל-MVP, ההשקעה בפרוטוטייפ מתקזזת בעלות של ה-MVP, מה שמביא להצעת המחיר הטובה ביותר, שניתן להשיג לתכנית כזו בעולם וגם בישראל. 

המטרה שלנו: לייצר מוצר עם נתוני משתמשים. בלי זה, היזם מסתובב סביב עצמו עם מצגות יפות אבל בלי כלום ביד, ולכן לא יצליח לקבל שותפים והשקעות. בוודאי שאי אפשר לייצר הכנסות וחברה משגשגת ממצגות, ניירות צבעוניים וסרטון יפה ביוטיוב. יזמים מבזבזים שנה עד שנתיים, כדי לגלות, שהמוצר שפיתחו לא נדרש לשוק, או שאחרים השיגו אותם, או שאין לזה ביקוש. זה לא יכול להתרחש אצלנו. 

אנו מספקים בשלב ראשון אפליקציה, שרצה על האייפון, שמחוברת לשרת. פיתחתי הדגמה לפתרון הזה במערכת בשם PayVow, שמראה איך בזמן כל כך קצר בכלים המשוכללים שיש לנו, ניתן להציג מוצר עובד על אייפון. אחרי שהיזם מבין מה המוצר שלו ורוצה להתקדם, אנו עוברים לשלב ה-MVP ועם התכנית המלאה, עד 80 יום שכוללת את החודש של הפרוטוטייפ. בסיום השלב הזה, היזם כבר בשל לחלוטין לצאת לשוק, כי ה-MVP כולל BackEnd ו-FrontEnd עם נתוני משתמשים (BI). 

הגישה הזו מצוינת לפתרונות של Web, מובייל, IoT, ואנו מסוגלים לפתח כל פתרון כולל נייטיב. הכלים, שבהם אנו משתמשים, כוללים שימוש ב-API מכל הסוגים, כדי לאפשר התממשקות מהירה לכל מערכת קיימת אצל הלקוח הסופי של המיזם. מבחינתנו, המיזם זה לא לקוח אלא שותף. אנו רואים ביזמים שותפים שלנו ובני משפחה שלנו. 

כל יזם מקבל אצלנו תכנית פרטית עבורו, שמתאימה לרעיון שלו. יחד עם זאת, כל יזם מקבל את מלא השירותים, שהוא יכול למצוא באקסלרטור מתקדם. התכנית שלנו ממרכזת את המיזם לחודש ראשון של וולידציה. זה השלב הראשוני הכי חשוב של התמקדות בפתרון, שיכול לעבוד ושיש מי שירצה בהמשך להשתמש בו ולשלם עליו, או להיות שותף בו.

בנוסף, יש כאן הזדמנות למרכזי חדשנות של חברות וארגונים מכל תחומי הפעילות הקיימים בישראל, ארגונים בכל סדר גודל, לפעול בצורה יעילה וחכמה יותר, בעזרת תכנית ״גאראז׳״ מיוחדת, שתכשיר צוותים פנימיים בשיטת "סטארטאפ" (Lean Startup), במסגרת פנים ארגונית, עם יכולת להגיע לתוצאות, בפרקי זמן קצרים ביותר". 

אבי וייס, (בתמונה משאבי וייסמאל), יו"ר TLV-Generator: "מהניסיון רב השנים שלי וממה שאני רואה ברחבי העולם, יזמים טובים יש כבר בכל העולם, לא רק בישראל ובסיליקון ואלי. לכן, המהירות של ההגעה לשוק, הופכת כיום להיות קריטית. זה להיות או לחדול, עבור כל רעיון.

השווקים נעים כל כך מהר קדימה והתחרות בעולם היזמות כל כך גדולה, שזה הוביל אותי למסקנה, שאנו, ב-TLV-Generator, חייבים גם להאיץ את התכנית שלנו, שכבר מתחילת דרכה הייתה המהירה בעולם. אלי סוויד, ה-CTO המנוסה והדינמי שלנו, הדהים את כל הצוות, כשהציע, שנצא עם תכנית של חודש לפרוטוטייפ על אייפון.

אני מסתובב בכל מרכזי היזמות בעולם, בדומה לטל כתרן, מנהל התכנית, ולא נתקלנו בדבר כזה בשום מקום בעולם. בנוסף, להוציא מיזם עם MVP מלא בכל מערכות ההפעלה ועל כל פלטפורמה ב-80 יום, זו הגשמת חלום.

לא יכולנו להגיע לרעיון הזה בלי עבודה סביב השעון של כל הצוות ובמיוחד של אלי סוויד וצוותי הפיתוח שלנו, שכולם בארץ, ועם השותפים הקיימים והחדשים, שצרפנו לתכנית, כדי להריץ את התכנית החדשה והמלהיבה הזו". 

לסיכום:
זו תוכנית ראשונית, ייחודית מסוגה, שתאפשר לכם, יזמים כמעט בכל תחום, לראות את רעיון הסטארטאפ שלכם קורם עור וגידים, בתוך חודש ימים בלבד. ניתן כבר כעת להירשם ולהציג מועמדות לתכנית.
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share