Telecom News - סנאפצ'ט חתמה על שת"פ עם הסטארטאפ בידלגו מרמת גן

סנאפצ'ט חתמה על שת"פ עם הסטארטאפ בידלגו מרמת גן

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> סנאפצ'ט חתמה על שת"פ עם הסטארטאפ בידלגו מרמת גן
סנאפצ'ט חתמה על שת"פ עם הסטארטאפ בידלגו מרמת גן
מאת: מערכת Telecom News, 1.11.17, 11:01בידלגו
 
הסטארטאפ מספק פלטפורמת פרסום למובייל המבוססת על בינה מלאכותית ובעקבות ההסכם הוא צפוי להגדיל את הכנסותיו ב-25 מיליון דולרים ב-2018.
 
חברת סנאפ המפעילה את הרשת החברתית סנאפצ'ט, חתמה על הסכם שותפות חברת בידלגו (Bidalgo) מרמת גן, שפיתחה פלטפורמת פרסום לאפליקציות מובייל המבוססת על בינה מלאכותית. ההסכם, שנחתם עם הרשת החברתית, יביא לעלייה של 25 מיליון דולרים בהיקף המכירות של בידלגו ב-2018.
 
זה שיתוף פעולה ראשון מסוג, שסנאפ חותמת עם חברה ישראלית. במסגרתו מאות לקוחות בידלגו, שרובם חברות המפתחות משחקי מובייל, תוכלנה להגדיל את החשיפה לפרסום משחקיהן.
 
בידלגו תקבל גישה ישירה לממשק הפרסום של סנאפ וכך תספק ללקוחותיה אפשרויות פרסום בסנאפצ'ט השונות מהאפשרויות, שהרשת החברתית מציעה לכלל הציבור. כך, יתאפשר לבנות מודלים פרסומיים ייחודיים ולפלח בשיטות שונות את 160 מיליון הגולשים באפליקציה מדי יום.
 
פלאי בארי, מנכ״ל בידלגו: "ההכרה, שקיבלנו מסנאפ, היא אבן דרך משמעותית מבחינתנו. לאחר שותפויות עם פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, פינטרסט וחיבור הפלטפורמה שלנו למודעות של אפל, אנו גאים להשלים את החיבור לרשתות המשמעותיות ביותר, שאחראיות ליותר מ־95% מהצמיחה בפרסום במובייל".
 
מכירות בידלגו עומדות היום על 300 מיליון דולרים בשנה. עפ"י תחזיות הסטארטאפ, שנמנע עד כה מגיוס הון, היקף מכירותיו עתיד להגיע למיליארד דולרים עד סוף 2018. בידלגו מעסיק כ־90 עובדים, רובם במרכז הפיתוח ברמת גן. עם ההתרחבות הוא מתכוון להגדיל את מספרם בכ־20%.
 
בידלגו
 
 



 
 
Bookmark and Share