Telecom News - מבצע חד-פעמי של חיבור והגנת VPN ב-2.75 דולרים לחודש בלבד!

מבצע חד-פעמי של חיבור והגנת VPN ב-2.75 דולרים לחודש בלבד!

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מבצע חד-פעמי של חיבור והגנת VPN ב-2.75 דולרים לחודש בלבד!
במסגרת טירוף מבצעי Black Friday ו-Cyber Monday, יוצאת החברה המובילה בעולם - NordVPN (שיש לה גם שרתי הצפנה ואבטחה בישראל), בפתרון להגנה על מחשבים בודדים וסמארטפונים מפני כל איום, במבצע מטורף של שירות מלא עם כל היכולות ב-2.75 דולרים לחודש בהתחייבות ל-3 שנים. זו הנחה של 75% מול המחיר הרגיל של השירות. הקופון להנחה לקוראי Telecom News כאן למטה.
מאת: מערכת Telecom News, 14.11.17, 07:09NORDVPN

רמת ההגנה האישית של מחשבים נייחים וניידים לרבות סמארטפונים וטאבלטים של תושבי ישראל (לקוחות פרטיים עד עסקיים קטנים) היא מאוד נמוכה. אך לאחרונה דיווחנו כאן, שישראל היא בין המדינות עם רשתות ה-WiFi המסוכנות ביותר בעולם. 

פתרון האבטחה של התעבורה ברשת האינטרנט הטוב ביותר הקיים כיום בעולם (ראה ניתוחים ו"מבחני דרך" משווים לפתרונות מתחרים: כאן וכאן) הוא הפתרון של חברת NordVPN, שהיא אחת הבודדות, שיש לה גם נוכחות בישראל. חברה זו מספקת מגוון שירותי הגנה והצפנה הרחב ביותר מכלל המתחרים, במחיר אחד הכולל הכל, ל-6 מכשירים שונים שיש ללקוח (או לבני משפחתו).

פרטים נוספים על שיטת ההגנה של VPN כשיטת ההגנה המושלמת הקיימת כיום על הגלישה הניידת והנייחת ועל הגנת הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

כעת, NordVPN יוצאת למבצע מטורף לתקופת זמן מוגבלת (המבצע בתוקף עד 7.12.17, לחיבור במחיר מגוחך של 2.75 דולרים לחודש כולל הכל, בהתחייבות ל-3 שנים (עם יכולת חרטה והחזר מלא של הכסף בחודש הראשון). זו הנחה ממש מטורפת וחד-פעמית של מעל ל-75% מול המחיר הרגיל של השירות.

מבצע נוסף במסגרת הטירוף של מבצעי Black Friday & Cyber Monday: הנחה של 77% על רכישה של חבילה ל-3 שנים במחיר של 99 דולרים לכל ה-3 שנים (במקום המחיר הרגיל של החבילה הזו: 430 דולרים).

השירות של NordVPN נבחר כשירות המוביל בעולם ע"י כל האנליסטים של המגזינים הגדולים בעולם לתחום האבטחה וזכה לכמות עצומה של פרסים בינלאומיים. לשירות יש מעל ל-1,400 שרתי הצפנה בכל העולם (ב-61 מדינות כולל בישראל) ומאפשר עד 6 חיבורים במקביל בחשבון אחד. השירות פועל בכל מערכות ההפעלה הנייחות והניידות הנפוצות וניתן ליישום גם כתוספת לדפדפן כרום עם חוסם פרסומות חינמי מובנה.

ההרשמה למבצע כאן ובעת ההרשמה יש להקליד במקום המתאים בעת סיום ההרשמה והיציאה לתשלום באמצעות כרטיס אשראי את קוד הקופון הזה: 3ydeal.
תשומת לב שהקופון תקף רק בבחירת המסלולים של 3 שנים והוא בתוקף עד 7 בדצמבר 2017.
גלישה בטוחה לכולנו!
 
NordVPN



 
 
Bookmark and Share