Telecom News - ההסתערות על ישראל נמשכת: מרצדס בנץ חנכה בארץ מרכז מו"פ

ההסתערות על ישראל נמשכת: מרצדס בנץ חנכה בארץ מרכז מו"פ

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> ההסתערות על ישראל נמשכת: מרצדס בנץ חנכה בארץ מרכז מו"פ
ההסתערות על ישראל נמשכת: מרצדס בנץ חנכה בארץ מרכז מו"פ
מאת: חיים חביב, 17.11.17, 18:44דיטר זטשה

המרכז יעסוק בכלי רכב דיגיטליים, ניידות ותקשורת בין כלי רכב. ראשי החברה הביעו אמון בכישרון וביצירתיות המאפיינים את תרבות ההייטק בישראל.

דיגיטליזציה, נהיגה אוטונומית, אבטחה וקישוריות  הם מרכיב מרכזי  במגמות המשפיעות על פיתוח כלי הרכב העתידיים ובתאגיד הרכב הגרמני מבקשים להמשיך להוביל ולמנף את המגמות והשינויים בהרגלי התחבורה והשינוע, בהתבסס על היצירתיות והיכולת של ישראל בתחומים אלה.

בחברת דיימלר רואים במרכז הפיתוח בישראל נדבך חשוב במערך מרכזי המו"פ הפועלים בסינרגיה גלובלית ומזינים לחברה ידע נצבר של מוצרים ושירותים חדשים, טכנולוגיות וחידושים, שישפיעו על עתיד כלי הרכב  והרגלי הנהיגה.  מרכזי הפיתוח הגלובליים של דיימלר נותנים מענה להתמודדות עם אתגרי העתיד, זאת כדי, לצפות ולזהות את דרישות הלקוחות ולפעול בגמישות ומהירות.

אתמול נחנך בתל אביב מרכז המחקר והפיתוח של מרצדס-בנץ דיימלר - אחד ממספר מרכזים גדולים, שמפעילה החברה בעולם. דיימלר מעסיקה כיום כ-16,000 עובדים, ב-25 אתרים ב-11 מדינות. במהלך הזה יש איתות על מימוש האסטרטגיה של החברה בעולם הרכב העתידי, שמבוססת על הרחבה גלובלית של מרכזי המחקר והפיתוח ויצירת התמחויות עפ"י מדינות. המיקוד של מרכז המו"פ בתל אביב יהיה בכלי רכב דיגיטליים ושירותי ניידות.

מרכז המחקר והפיתוח  של מרצדס בנץ בתל אביב יעסיק בשנה הקרובה צוות של כ-25 עובדים מומחים בניהולה של עדי אופק, מנכ"לית מרצדס בנץ מחקר ופיתוח בישראל. מלבד פיתוח ובדיקת פרויקטים לממשקי משתמשים חדשים, ימוסדו גם שתופי פעולה  מקומיים נוספים עם  האקדמיה וקהילת ההייטק הישראלית כדי ליצור מערך תומך של טכנולוגיות מסייעות במכונית מקושרת, כמו למשל אימות זהות ביומטרי, ניווט וחידושים אחרים.

ראשי החברה לא הסתירו בדבריהם בטקס את הערכתם הרבה ליכולת הישראלית ולעוצמת האקוסיסיטם שלה.

ד"ר דיטר זטשה, (בתמונה למעלה), יו"ר מועצת המנהלים של דיימלר AG ומנכ"ל חברת המכוניות מרצדס בנץ: " ישראל נמנית בין המובילות  בדירוג העולמי בכל הקשור  לחדשנות ולטכנולוגיה. מרכז הפיתוח בתל אביב יאפשר לדיימלר לחזק את הרשת הגלובלית שלה בכישרון וביצירתיות המאפיינים את תרבות ההי טק בישראל.
 
ישראל מדורגת בין 5 האקוסיסטם המובילים והמועדפים לחדשנות וטכנולוגיות כגון דיגיטליזציה, שירותי ניידות ומחשוב של מכוניות. היא גם מחזיקה ב-1 מ-4 מאגרי הכישרונות הגדולים בעולם. אנו שמחים לחזק את רשת הפיתוח הגלובלית של החברה ולמנף את התמהיל  התוסס של יצירתיות, אופטימיות ומיומנויות דיגיטליות כדי לפתח פתרונות ניידות חדשניים עבור לקוחותינו".

כבר עתה אנו עדים ליכולות של מרכז הפיתוח החדש בישראל  לתמוך ביעילות בשיתופי פעולה עם מאיצים טכנולוגיים כגון 'ברידג'' והשקעות כגון VIA ו-StoreDot.

כדי לחזות ולזהות את דרישות הלקוחות ולפעול בגמישות ומהירות מרכז המו"פ של מרצדס-בנץ בתל אביב (MBRD) ומחלקת המחשוב של דיימלר כבר משתפים פעולה עם המאיץ הטכנולוגי 'ברידג''.

דיימלר בחרה ב-11 סטארטאפים איכותיים. שיתוף הפעולה הוביל למספר רב של פיילוטים וגם לאפליקציית EQ Ready, שדיימלר פיתחה יחד עם אחד מהסטארטאפים (אנגוג-Anagog) תוך פחות מ-5 חודשים."ברידג'" משמשת כגשר בין קהילת היזמים בישראל לבין השווקים הגלובליים החשובים.

בתמונה: במרכז ד"ר דיטר זטשה ועדי אופק.
 
מרצדס



 
 
Bookmark and Share