Telecom News - עו"ד ציפי גז-גילוני היא מנהלת מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לני"ע

עו"ד ציפי גז-גילוני היא מנהלת מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לני"ע

דף הבית >> מינויים >> עו"ד ציפי גז-גילוני היא מנהלת מח' חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לני"ע
עו"ד ציפי גז-גילוני מונתה למנהלת מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות לניירות ערך
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.17, 18:09ציפי גז-גילוני

יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, מינה את עו"ד ציפי גז-גילוני למנהלת מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר לאחר שעו"ד אלי לוי הודיע על פרישתו לפני כשבוע, כפי שדיווחנו – כאן.

בין השנים 2007-2017 כיהנה עו"ד גז-גילוני כיועצת המשפטית של מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ובמהלך שנים אלה מונתה למשנה למנהל המחלקה.

בשנה האחרונה, היא מנהלת את מחלקת ליווי חקירה בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).

בין השנים 1999-2007 היא שימשה כפרקליטה במחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה).

גז-גילוני היא בעלת תואר ראשון ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית.

פרופ' שמואל האוזר: "לציפי ניסיון עשיר ורלוונטי ביותר משנותיה כפרקליטה, ובוודאי מהתקופה הארוכה בה כיהנה כיועצת המשפטית של המחלקה. אני סמוך ובטוח, שהיא תביא לידי ביטוי את ניסיונה העשיר והמגוון בתפקידה החדש והמאתגר".

קרדיט תמונה עליונה: גיא אסיאג

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס
עדכון 1.5.22: יו"ר רשות ניירות ערך מינתה את עו"ד לביא אובנת למנהל מחלקתעו"ד לביא אובנת חקירות מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך.
יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, מינתה את עו"ד לביא אובנת למנהל מחלקת חקירות מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך. 
עו"ד אובנת יחליף את עו"ד ציפי גז אשר מסיימת את תפקידה לאור מינויה לשופטת בבית משפט השלום בתל אביב.
עו"ד אובנת החל את דרכו ברשות ניירות ערך בשנת 2006 כחוקר במחלקת חקירות. 
בשנת 2009 מונה כראש צוות חוקרים וניהל צוות חוקרים בחקירות כלכליות מורכבות בארץ ובחו"ל הקשורות בעבירות ניירות ערך ועבירות על חוק העונשין וכן הוביל תיקי חקירה מרכזיים של רשות ניירות ערך בשנים אלה, ביניהם: סימנס, איי.די.בי, פסגות, מנופים ועוד. בשנת 2016 עו"ד אובנת סיים את תפקידו ברשות ניירות ערך לאור מינויו למנהל מחלקת אכיפה ברשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים. 
במסגרת תפקיד זה איחד וניהל את זרועות האכיפה הפלילית והמנהלית ברשות להגנת הפרטיות, הקים את מערך הביקורת, בנה את תכנית ההערכות לכניסת תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע) לתוקף, שימש כחבר ועד מנהל של כנס האכיפה הבינלאומי של רשויות הגנת הפרטיות לשנת 2017 והוביל את כנס האכיפה הבינלאומי לשנת 2018 אשר התקיים בישראל. 
בשנת 2018 שב לרשות ניירות ערך עם מינויו למנהל יחידת החקירות וסגן מנהלת מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר. 
בנוסף לניהול החקירות העוסקות בעבירות ניירות ערך, עונשין והלבנת הון, ניהל עו"ד אובנת את יחידות ההערכה ואיסוף וכן הקים את היחידה הטכנולוגית העוסקת בפיתוח והטמעה של כלים טכנולוגיים מתקדמים כחלק מפעילות המחלקה.
עו"ד לביא אובנת (47, נשוי+3) הינו בעל תואר ראשון ושני במשפטים L.L.B (Cum Laude) & L.L.M במסגרת מסלול ישיר לתואר ראשון ושני למצטיינים באוניברסיטת בר אילן. לעו"ד אובנת תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד, ארה"ב.
יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, ברכה את עו"ד אובנת ואמרה "לביא מבחינתי הוא מינוי טבעי לאחר שעבר את כל נתיבי העבודה והניהול של המחלקה. 
ללביא מומחיות והיכרות רבת שנים עם תחום האכיפה ברשות ניירות ערך, במהלכן הפגין תפיסה מתקדמת ומצוינות".
יו"ר הרשות הוסיפה וברכה את עו"ד ציפי גז עם מינויה לשופטת בבית משפט השלום בתל אביב: "בהזדמנות זו אבקש להודות לעו"ד ציפי גז על ניהול מחלקת חקירות מודיעין ובקרת מסחר. עו"ד גז הובילה את המחלקה תוך ניהול תיקי חקירה מורכבים לצד הטמעה של תחומי ידע וכלים מתקדמים כחלק מהתמודדות עם אתגרי ההווה והעתיד שהטכנולוגיה מזמנת לנו על מנת להבטיח שוק הון הוגן ומסחר תקין עבור ציבור המשקיעים. אני מאחלת לציפי הצלחה בהמשך שירותה בשירות הציבורי".
מצורפת הודעה לעיתונות ותמונתו של עו"ד לביא אובנת (למעלה משמאל), מנהל מחלקת חקירות, מודיעין ובקרת מסחר ברשות ניירות ערך.
רדיט לצילום: ענבל מרמרי.



 
 
Bookmark and Share