Telecom News - דובר משרד התקשורת ד"ר יחיאל שבי הוחלף זמנית ע"י עו"ד אמיר סגיר

דובר משרד התקשורת ד"ר יחיאל שבי הוחלף זמנית ע"י עו"ד אמיר סגיר

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> דובר משרד התקשורת ד"ר יחיאל שבי הוחלף זמנית ע"י עו"ד אמיר סגיר
בהודעה קצרה של משרד התקשורת אושר מה שחשפנו כבר לפני כחודשיים: דובר משרד התקשורת הוותיק והמוערך ד"ר יחיאל שבי הוחלף (זמנית) ע"י עו"ד אמיר סגיר, שמגיע לתפקיד הזה מהפרקליטות בחיפה בה שימש, בין היתר, כדובר הפרקליטות.
מאת: אבי וייס, 29.11.17, 18:25איוב קרא

לפני כחודשיים (כאן) חשפנו, שמשרד התקשורת מבצע מהלך די נסתר ולא ברור בו פורסם מכרז לממלא מקום זמני (ל-3 חודשים) לדובר המשרד הוותיק והמוערך ד"ר יחיאל שבי. פנייתנו אז לקבל את תגובת משרד התקשורת לא נענתה. 

מאז החשיפה הזו ועד ההודעה היום, את ההגיגים והספינים של השר איוב קרא הפיצה ומפיצה שירלי שיף, ראש מטה השר (החליפה את רן שטרית). 

היום הוציא משרד התקשורת הודעה המאשרת את החשיפה שלנו מלפני כחודשיים בזו הלשון: "נבקש לעדכן כי דובר המשרד ד"ר יחיאל שבי יצא לאחרונה לחל"ת, ובתקופה זו עו"ד אמיר סגיר ימלא את מקומו. בכל שאלה הנוגעת למשרד ניתן ליצור קשר עם אמיר".

ההודעה הקצרה הזו קצת מסתורית, ובמיוחד חסרים בה הפרטי
אמיר סגירם האישיים המינימליים על הדובר החדש (בתמונה משמאל), למשל, שבמקרה הוא היה יליד הכפר ירכא וכיום גר בחיפה (שום קשר לשר התקשורת איוב קרא, (בתמונה למעלה משמאל), שהוא בכלל מדלית אל-כרמל, שליד חיפה...). מבחינת כישורים, הוא בהחלט כשיר לתפקיד, בהיותו בעברו דובר הפרקליטות בחיפה וגם פרקליטות מחוז הצפון (שם הוא עבד למיטב ידיעתנו עד למינוי הזה), ולא ידוע לנו האם הוא מגיע בהשאלה זמנית מהפרקליטות למשרד התקשורת או שהוא מגיע כדי להישאר במשרד, אולי כ"הצנחה" של השר (הדואג, שבני העדה הדרוזית יקבלו ייצוג הולם במשרד, למשל כאן וכאן, זו מגמה שאנו דווקא תומכים בה, ובלי כל הסתייגות, כי אולי תביא לריענון ושינוי חיובי בהתנהלות המשרד).

בכל מקרה, נאחל לדובר המשרד הזמני החדש בהצלחה. הוא זקוק לה במשרד התקשורת הישראלי המקטע. 



 
 
Bookmark and Share