Telecom News - הישג נוסף לחשיפות: עובדי משרד התקשורת בת"א עדיין לא עוברים לי-ם

הישג נוסף לחשיפות: עובדי משרד התקשורת בת"א עדיין לא עוברים לי-ם

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> הישג נוסף לחשיפות: עובדי משרד התקשורת בת"א עדיין לא עוברים לי-ם
חשיפת "המחטף", שניסה לבצע שמילה מימון (המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת) לסגירת שלוחת משרד התקשורת בת"א והעברת כל העובדים (גם הירושלמים) לבניין אחד בי-ם, מה שהיה מוביל להתפטרות חלק נכבד מהעובדים ולפגיעה חמורה בשירותי המשרד לציבור, הובילה להתערבות ההסתדרות, שמנעה את "המחטף".
מאת: אבי וייס, 5.12.17, 07:00שמילה מימון

את תכנית "המחטף", ש"בישלה" הסמנכ"לית הבכירה הקודמת למנהל ומשאבי אנוש (תמי לשם), ביחד עם שמילה מימון (המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת (בתמונה משמאל), חשפנו כמה פעמים ולאחרונה במאמר, שהוקדש רק לנושא הזה: "תסיסה בשלוחת משרד התקשורת בת"א בגלל התכנית להעברת העובדים לי-ם".

החשיפה הייתה בעקבות הצעדים המעשיים, שננקטו ממש לאחרונה ע"י שמילה מימון, כולל איתור בניין חדש בי-ם, שבו ירוכזו כל עובדי משרד התקשורת מת"א (מגדל שלום) וירושלים (רחוב יפו) בבנין אחד, כולל תכנון מפורט של חלוקת החדרים, צעד, שבוצע בחשאיות ושהיה מוביל להתפטרות חלק נכבד מעובדי המשרד (במיוחד נשים\אמהות) ולפגיעה אנושה וארוכת טווח בשירות של משרד התקשורת לציבור בכלל ולשוק התקשורת בפרט.

ראשי משרד התקשורת עסקו באינטנסיביות, ביחד עם מינהל הדיור הממשלתי, בקידום התכנית לחסל גם את שלוחת משרד התקשורת ברחוב יפו (בירושלים) וריכוז כל עובדי המשרד, במשרדים בגבעת שאול בירושלים (למעט נותני שירות מסויימים לציבור, שיישארו במשרד אחד קטן בתל אביב).

משרד התקשורת סרב בעקשנות להתייחס לחשיפות שלנו, אולם יש מי שכן התייחס לכך ברצינות וזו ההסתדרות ולכן פנינו להסתדרות בשאלה הבאה: "מה עמדת ההסתדרות ומה מצב המאבק של ועד עובדי משרד התקשורת בת"א (מגדל שלום) כנגד הכוונה להעבירם לירושלים?"

תגובת ההסתדרות:
"ההסתדרות מנהלת מו"מ מול האוצר ונציבות שירות המדינה בנוגע להעברת יחידות משרדי הממשלה השונים לירושלים, לרבות מטה משרד התקשורת בת"א. זאת מתוך מטרה להסדיר את הנושא ולשמור על זכויות העובדים, שיושפעו כתוצאה מהמעבר".

שורה תחתונה:
התכנית החשאית של שמילה מימון טורפדה (בשלב זה), עד שההסתדרות תסיים את המו"מ מול האוצר ונש"מ, כדי להבטיח את זכויות ומעמד העובדים, שיידרשו לעבור למבנה החדש בי-ם. 

למה שמילה מימון עצמו לא פתח במו"מ מול ועד העובדים בנושא הזה וניהל את הכל בחשאיות? זו שאלה אחרת ונוגעת לאיש עצמו ולשיטות הניהול וההתנהלות שלו. אך לאחרונה חשפנו את יחסו לעובדיו בנושא שכר העובדים במאמר: "הישג לחשיפת Telecom News: עובדי משרד התקשורת יקבלו שכרם שהולן" ואת יחסו לבריאות העובדים במשרד התקשורת במאמר: "מי מפקיר את עובדי משרד התקשורת שנפגעו מהשריפה במגדל שלום?". פשוט, הוא "לא סופר איש ממטר", גם לא את הציבור, חוץ מאת עצמו.  
 



 
 
Bookmark and Share