Telecom News - חברת ARRIS רכשה את חברת RUCKUS בתחום התקשורת האלחוטית

חברת ARRIS רכשה את חברת RUCKUS בתחום התקשורת האלחוטית

דף הבית >> רכישות ומיזוגים >> חברת ARRIS רכשה את חברת RUCKUS בתחום התקשורת האלחוטית
חברת ARRIS רכשה את חברת RUCKUS בתחום התקשורת האלחוטית
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.17, 14:53ARRIS RUCKUS

ARRIS ביצעה בשנים האחרונות מספר רכישות בענף התקשורת, כאשר, בין היתר, היא שילמה באוקטובר 2011 כ-172 מיליון דולרים על חברת ביגבנד הישראלית. 

ענקית התקשורת האמריקנית ARRIS, שהיא מהחברות הגדולות בעולם בשוק התקשורת, עם מחזור מכירות של כ-7 מיליארד דולרים בשנה, הודיעה על השלמת העסקה לרכישת פעילותה של חברת RUCKUS. החיבור בין החברות ממנף את נכסי הטכנולוגיה המשולבים שלהן, ומאפשר מיקוד בעולמות ה-IP ופיתוח הדור הבא של רשתות אלחוטיות וקוויות.

חברת גטר, נציגתRUCKUS  בישראל, תמשיך לשווק את מוצרי RUCKUS ומוצריARRIS  החדשים בחברה המאוחדת, והיא תשווק את נתבי DOCSIS וממירי הטלוויזיה Set-Top-Box של ARRIS לשוק הישראלי בשנה הקרובה.

במסגרת הרכישה תשאר Ruckus Networks חטיבה עצמאית בתוך ARRIS ותהווה, למעשה, את זרוע ה-Enterprise של החברה. כחלק מפעילותה תמשיך Ruckus Networks לפתח את 2 קווי המוצרים בעולמות ה-IP המשלבים מערכות High-End בעולמות האלחוט וסדרות המתגים לשוק העסקי (מבית Foundry / Brocade לשעבר).

שילוב זה, כחלק מהמערך של ענקית התקשורת ARRIS יאפשר לחברה לשמר את הסטנדרט של קווי המוצר הנ"ל כמו גם השקעה בפיתוחים העתידיים דוגמת שילוב IoT ברשת האלחוטית, מענה לערים חכמות והמשך דומיננטיות במגזרי המלונאות, חינוך, ממשלה, ספקי שירותים, מרכזי דיירים, ספורט / מועדוני בילוי ומרכזי תחבורה עם מערכות הרשת האלחוטית המנוהלות החכמות.

דן רבינוביץ', נשיא ARRIS Enterprise Networks, יוביל את תחום העסקים החדש שלRuckus Networks  תוך התמקדות בפיתוח תשתיות עבור רשתות IP אלחוטיות וקוויות בדגש על חדשנות וביצועים גבוהים ושמירה על אסטרטגיית המכירות הגלובלית המבוססת מפיצים ושותפים.

רבינוביץ': "שילוב זה מדגיש את החזון המשותף שלנו להשגת מובילות שוק ברשתות אלחוטיות וקוויות. הצטרפות ל-ARRIS פירושה, שאנו עושים את מה ש-Ruckus עשתה עד היום, בקנה מידה עולמי גדול יותר. אני נרגש להוביל את צוות Ruckus Networks לשלב הבא של צמיחה וחדשנות".

אור יצהר, מנהל חטיבת התקשורת בחברת גטר טק: "בתחום התקשורת גטר מציעה ללקוחות פתרונות מלאים עם עוצמה של חברות בינלאומיות מובילות. RUCKUS מצטרפת ל-ARRIS כדי להבטיח המשך דומיננטיות בשוק האלחוט בארץ ובעולם בשנים הקרובות".

יש לציין, ש-ARRIS ביצעה בשנים האחרונות מספר רכישות בענף התקשורת, כאשר באוקטובר 2011 שילמה 172 מיליון דולרים על חברת ביגבנד הישראלית. בהמשך רכשה תמורת 2.35 מיליארד דולרים מחברת גוגל את חטיבת מוטורולה מוביליטי וב-2015 שילמה עוד 2.1 מיליארד דולרים על חברת פייס הבריטית.
 
 



 
 
Bookmark and Share