Telecom News - הוכרזו אמצעי זיהוי אימות ראשונים המוטמעים במחשבי PC

הוכרזו אמצעי זיהוי אימות ראשונים המוטמעים במחשבי PC

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> הוכרזו אמצעי זיהוי אימות ראשונים המוטמעים במחשבי PC
הוכרזו אמצעי זיהוי אימות ראשונים המוטמעים במחשבי PC ותומכים בגלישה, בעבודה ובקניות מקוונות
מאת: מערכת Telecom News, 25.12.17, 14:53יוגה

הם מספקים חוויות אימות זהות מקוונות פשוטות ובטוחות יותר. המדובר במאמתי זהות בתקן FIDO המשולבים ישירות במחשבי Windows לצורך זיהוי מקוון, פשוט ובטוח יותר בכניסה לאתרי אינטרנט פופולריים כמו פייפל, גוגל, דרופבוקס ופייסבוק. במקום להסתמך על סיסמאות, מוצעת כעת למשתמשים דרך בטוחה יותר להיכנס לאתרי אינטרנט באמצעות נגיעת אצבע בקורא טביעות האצבע או לחיצה קטנה בזמן אמת.

81% מהפריצות ובעיות האבטחה בשנה שעברה התרחשו עקב שימוש בסיסמאות חלשות, סיסמאות ברירת מחדל או סיסמאות גנובות, כשבמקביל, גדל מספר ניסיונות הפישינג (דיוג) ב-62% בשנה האחרונה. ההגנה על הפרטיות המקוונת, על הזהות ועל כל סוגי המידע חשובה היום יותר מתמיד. ומכיוון שכך יש צורך בשיטות אבטחה חזקות יותר.

לנובו ו-Intel הכריזו על אמצעי זיהוי האימות הראשונים המוטמעים במחשבי PC ושתומכים בגלישה, בעבודה ובקניות מקוונות. לנובו שילבה במחשבים החדשים שלה, כולל Yoga 920, ThinkPad X1 Tablet (דור שני), ThinkPad X1 Carbon (דור חמישי) ו-IdeaPad 720S,  שמבוססים על מעבדי ה-Core מהדור ה-7 וה-8 של Intel, רכיבי זיהוי אימות בתקן FIDO המבוססים על טכנולוגיית Intel Online Connect המוטמעת בליבות המעבדים הללו. כך, מתאפשר אימות זיהוי מקוון פשוט ובטוח יותר לשימוש בעת כניסה לאתרי אינטרנט פופולריים כמו פייפל, גוגל, דרופבוקס ופייסבוק.

במקום להסתמך על סיסמאות כשיטת האישור היחידה לצורך כניסה לאתרי אינטרנט, לרשות המשתמשים עומדת כעת דרך בטוחה יותר להיכנס לאתרים באמצעות נגיעה עם האצבע בקורא טביעות האצבע תוך שימוש ב-Universal Authentication Framework או באמצעות לחיצה בזמן אמת על כפתור במסך עם שימוש ב-Universal 2nd Factor.

אתרי אינטרנט, שהטמיעו אמצעי אישור זהות בהתקני FIDO האלה, משתמשים במפתחות אבטחה, שהם מוגנים ומושרשים עמוק בחומרת ה-PC, ובכך משפרים את ההגנה על המשתמש ומפחיתים את הסיכוי להונאה.

אימות באמצעות UAF: עם נגיעת אצבע בקורא טביעות האצבע המוצפן המוטמע ב-PC המשתמשים יכולים לאשר בקלות את אמיתות חשבון הפייפל שלהם.

אימות באמצעות U2F: משתנה אבטחה נוסף משולב בתהליך האימות לאחר שהמשתמשים נכנסים לאתרים באמצעות שם משתמש וסיסמה רגילה. במקום להשתמש במפתח אבטחה נפרד או בקוד הנשלח במסרון, הזיהוי בשיטת U2F משולב במחשב כדי לאפשר למשתמש להזדהות באמצעות לחיצה על כפתור על המסך כדי להיכנס לאתרים כמו גוגל, פייסבוק, דרופבוקס ועוד רבים אחרים ברשימה, שניתן למצוא כאן.

Intel Online Connect ו-Intel Software Guard Extensions גלולים בליבות העיבוד של מעבדי ה-Core מהדור ה-7 וה-8 של Intel, ובכך מציעים למשתמש הגנת מידע וזיהוי הבאים לידי ביטוי ביישום של קוראי טביעות אצבע משולבים כדי להבטיח חוויית משתמש מאובטחת יותר.

גם סוחרים יכולים ליהנות מהשילוב הזה. עם אמצעי אימות זיהוי המשולבים ב-PC שלהם הם יכולים להרחיב ולשפר את יריעת האבטחה המוענקת למיליוני משתמשים, שבאופן קבוע משתמשים במחשבים שלהם כדי לגשת לרשתות חברתיות, לחשבונות הבנקים שלהם ולאתרי קניות מקוונים.

במציאות הנוכחית של העולם המקוון והמקושר, נדרשים הצרכנים לאמצעי אבטחה, שהם פשוטים וקלים לשימוש. המטרה של הפתרון המשולב הזה היא לספק להם את זה בדיוק, תוך שימוש בטכנולוגיות ובהתקני החומרה העדכניים ביותר, כדי להפחית את ההסתמכות על סיסמאות, לצמצם את היקף התקפות הדיוג והרושעות, וכדי להגן על המידע האישי הפגיע ביותר של המשתמשים עם הצפנה ברמת החומרה. כל זה אומר, שהמשתמשים יכולים לבלות זמן רב יותר באופן מקוון ולבזבז פחות זמן בדאגה לגבי רמת האבטחה.
 
זמינות
ניתן להוריד מהרשת את Intel Online Connect, שתהיה זמינה באמצעות Lenovo System Update ו-Lenovo App Explorer בכל המחשבים הניידים של לנובו המבוססים על מעבדי ה-Core מהדור ה-7 וה-8 של Intel ומעלה, שהתקני Intel SGX משולבים בהם.
רשימת המחשבים התואמים של לנובו כוללת את Yoga 920, ThinkPad X1 Tablet (דור שני), ThinkPad X1 Carbon (דור חמישי), ThinkPad Yoga 370, ThinkPad T570, ThinkPad P51s, ThinkPad T470s, ThinkPad X270 ו-ThinkPad X270s.
 
ג'ונסון ג'יאה, סגן נשיא בכיר בקבוצת מוצרי ה-PC וההתקנים החכמים בלנובו: "ההתחברות לרשת הפכה לחלק חיוני בחיים היומיומיים בעולם הדיגיטלי המחובר תמיד. אנשים זקוקים לאבטחה מובנת,  שלא גורמת לטורח ועוזרת להם להגן על עצמם כשהם נכנסים לאתרי אינטרנט המספקים שירותי בנקאות, קניות ומדיה חברתית.

באמצעות שיתוף הפעולה עם Intel, שנועד לספק פתרונות FIDO מורשים, אנו מתייחסים באופן ישיר לנושאי האבטחה המקוונת, בכך, שאנו מספקים חוויית אימות זיהוי מקוונת פשוטה ובטוחה יותר ומפחיתים את ההסתמכות על סיסמאות בלבד".

כריס וולקר, סגן נשיא, קבוצת מחשבי הלקוח ומנכ"ל, פלטפורמת לקוחות מובייל:  "Intel ממשיכה להניע חדשנות המפשטת ומאבטחת את חוויית המחשוב. אנו נרגשים משיתוף הפעולה הקרוב בין Intel ללנובו סביב טכנולוגיה מבוססת חומרה המשולבת עם  Intel® Core™ Processors כדי להביא חוויות אימות זיהוי מאובטחות ל-PC".

ברט מקדואל, דירקטור ביצועי ב-FIDO Alliance: "אני נרגש לראות את המימוש של השותפות בין Intel ולנובו החברות בהנהלת FIDO Alliance , שתוצאתו היא קורא טביעות האצבע המשולב הראשון בתעשייה תואם FIDO המציע תמיכה בכל הפרוטוקולים של FIDO בכמה מדגמי ה-PC החדשים והמובילים.

החדשות של היום מחזקות את הזיהוי בתקן FIDO כתקן דה-פקטו, שיניע את העולם אל מעבר לסיסמאות, לרוחב ולאורך כל המכשירים המקושרים לאינטרנט: מחשבים, טלפונים והתקני IoT".
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share