Telecom News - נבחרו 2 חברי ועד מנהל חדשים באיגוד האינטרנט הישראלי

נבחרו 2 חברי ועד מנהל חדשים באיגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> נבחרו 2 חברי ועד מנהל חדשים באיגוד האינטרנט הישראלי
אבי נגר וקובי סלע נבחרו בבחירות (שלא עניינו אפילו את חברי איגוד האינטרנט) כחברי ועד חדשים באיגוד, והחזירו את מספר חברי הוועד המנהל ל-6, אחרי התפטרות רועמת של 2 חברי ועד המנהל בחודש החולף. האם יחול כעת שינוי בהתנהלות האיגוד, עם כניסת חברי ועד מנהל חדשים לתפקידם?
מאת: אבי וייס, 28.12.17, 10:20אבי נגר

להלן הודעת ועדת הבחירות של איגוד האינטרנט הישראלי מ-26.12.17: "הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2017 הסתיים. חברי הוועד המנהל של העמותה, מכהנים בהתנדבות ואמונים על התווית המדיניות, המטרות והפעילות של איגוד האינטרנט בישראל.

הבחירות לוועד המנהל של העמותה מתקיימות אחת לשנה. עפ"י תקנון העמותה המעודכן, השנה ועד העמותה יכלול 6 חברים. תקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה 3 שנים.

בבחירות, שהתקיימו השנה ובכפוף לתקנון העמותה, נבחרו 2 חברי ועד חדשים. ההצבעה התבצעה באמצעות האינטרנט. מתוך כלל חברי האיגוד, סה"כ בעקובי סלעלי זכות בחירה עמד על 499, ומתוכם הצביעו 126 חברים. שיעור ההצבעה עמד על 25.25%.

הנבחרים, אבי נגר וקובי סלע (בתמונות משמאל, האחד מתחת לשני), יצטרפו אל חברי הוועד המכהנים: פרופ' קרין נהון (נשיאה), בת-שבע אנגלברג-בר, מני לוי, לביא שיפמן".

למרות שהבחירות נוהלו באינטרנט וקל מאוד היה להשתתף בהם, רק 126 חברי האיגוד טרחו להצביע. אולי במחאה על מה שהתרחש באיגוד האינטרנט בחודש החולף, בו פרשו בזעם רב 2 חברי ועד מנהל בכירים ומקצועיים, כפי שתיארנו בהרחבה בכתבה: "שערורייה חדשה ומוזרה מסעירה את צמרת איגוד האינטרנט הישראלי".

לרגל הבחירה של 2 חברי ועד מנהל חדשים, לוועד מנהל המונה כעת רק 6 חברים (במקום 7 חברים כפי שמוגדר בתקנון ובמקום 9 חברים כפי שהיה בתקנון עד לפני כחודשיים. הצמצום נבע מרעיון גאוני של המנכ"ל, להקטין ככל הניתן את מספרי חברי הוועד המנהל, ש"מפריעים לו לעבוד"), חבר האיגוד הוותיק, רפי הוידה שלח להם ולשאר חברי הוועד המנהל, את המכתב הבא:
"שלום רב לחברי הועד המנהל החדשים והממשיכים
א. ברכות לנבחרים לועד המנהל – אבי נגר וקובי סלע.
 ב. ראוי כי הועד המנהל הנבחר יטפל בהקדם בנושאים הבאים:
     1. יבחן מחדש את תקציב 2018 תוך פירסומו המיידי וביצוע שימוע בקרב חברי העמותה.
     2. יקבל בהקדם דיווח מועדת תשתיות בנושא ''9000 שמות המתחם'' ויחליט בהקדם ליישם את עיקרון השוויון של כללי הרישום והחידוש של שמות מתחם בישראל.
     3. ימנה ועדה לעדכון תקנון העמותה, כך שפעילות ועדת התשתיות תעוגן בתקנון ויתממש עיקרון השקיפות בפעילותה.
     4. ימנה מחדש את הועדה למימוש קרן המלגות למחקרי תשתית באקדמיה.
     5. יפעל להסדרת מרשם שמות המתחם בישראל.

בברכת הצלחה,
רפי הוידה."

לסיכום:
הסיכויים שהבקשות \ הצעות של רפי הוידה תמומשנה בקדנציה החדשה ובהרכב החדש של הוועד המנהל של איגוד האינטרנט, הם בערך כמו הסיכויים, שמחר בבוקר אני אוכל לטוס למאדים.

הוועד המנהל הפך מזמן להיות "שפוט" של המנכ"ל, שעושה ככל העולה על דעתו, כהרגלו... כך שלמיטב הערכתי, "אין חדש תחת השמש", גם בהרכב החדש של הוועד המנהל של האיגוד. תקנו אותי אם אני טועה... 


 



 
 
Bookmark and Share