Telecom News - מה היו 4 הארועים המטוקבקים ביותר ב-2017?

מה היו 4 הארועים המטוקבקים ביותר ב-2017?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> מה היו 4 הארועים המטוקבקים ביותר ב-2017?
מה היו 4 הארועים המטוקבקים ביותר ב-2017?
מאת: מערכת Telecom News, 28.12.17, 12:18טוקבק
 
לפי כמות תגובות ראשונית מה יהיה אחד הארועים המטוקבקים ב-2018? דיווח ותחזית של סטארטאפ ישראלי.
 
הסטארטאפ הישראלי ,Spot.IM שמנהל את תיבות הטוקבקים באתרי חדשות הגדולים בעולם, דירג את הנושאים, שגרפו את מרבית הטוקבקים בשנה שחלפה.
 
נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM : "הארועים, שיצרו את מרבית הדיונים ברשת, שינו את העולם שאנו חיים בו ועיצבו אותו מחדש. ביצענו את הדרוג ע"י מדידת היקף התגובות בכתבות, שפורסמו באתרי חדשות מובילים בעולם ועוד מאות אתרי תוכן".
 
1. ביטקוין
כוכב הטוקבקים ל-2017 הוא הביטקוין. המטבע הדיגיטלי עשה מעבר מנישות של טכנולוגיה ופיננסיים לעיסוק של התקשורת המרכזית, והפך לנושא שיח חברתי של המיינסטרים.
 
הביטקויין הגביר את החשיפה הציבורית למושגים נוספים בתחומו, כמו טכנולוגיית בלוקצ'יין ומטבעות קריפטו. הטוקבקים, שעלו בכתבות על המטבע, כללו ויכוחים סוערים עם אזהרות מבועה, הימורי גולשים אם ערכו יעלה או ירד, והתרברבות מצד אוהדיו בכל פעם שהוא שובר שיא נוסף.
 
2. קמפיין #METOO
הקמפיין הבינלאומי פרץ בעקבות חשיפת הטרדות מיניות של המפיק והבמאי ההוליוודי הארווי ויינסטין, ויצר גל חסר תקדים. תחילה רצף הדיווחים בתקשורת משך בעיקר טוקבקים זועמים כלפי המטרידים, אך מהר מאוד הטוקבקים החלו לכלול אינספור חשיפות מנשים וגברים, שחלקו סיפורים אישיים, שנחשפו לראשונה בגל המודעות שנוצר.
 
3. טראמפ נשיא ארה"ב
טקס ההשבעה של דונלד טראמפ לנשיא ארצות הברית ה-45, גרם להמונים ברחבי העולם לרצות להגיב בשמחה או בזעם על כניסתו לתפקיד. הארוע עורר את המחאה הגדול ביותר בהיסטוריה של ארה"ב, מפגינים הציפו ערים ברחבי אמריקה והוציא לרחוב מצעד נשים לאומי.
 
זירות הטוקבקים שיקפה את השטח וכללה שרשורי מאבקים בין המחנות. כשטרמפ עצמו התסיס את הרשת עם ציוצים בלתי פוסקים, בכל שעות היממה, שהפכו לכותרות בעיתונות עליהם נוספו טוקבקים חדשים. 
 
4. אסונות טבע
ההוריקנים הארווי, אירמה, ומריה גרמו לנזקי סערה ושיטפונות על פני אזורים רחבים. הטוקבקים המודאגים סביבם החלו ברצף מתמשך מהפניקה שלפני הסערה ועד דיווחים בזמן אמת, תיעוד הנזקים, לאחר מכן חשיפת היקף ההרס ועד לדיווחים על השיקום.
 
2018 – חתונת הנסיך הארי ומייגן מרקל
ארוע, שלא נכלל בדרוג של השנה הנוכחית אך לפי כמות התגובות הראשונית נראה, שיהפוך לאחד הארועים המטוקבקים לשנת 2018, הוא חתונת הנסיך הארי ומייגן מרקל. היות ומרקל היא סלב אמריקאית ההתעניינות בארוע גוברת גם מחוץ לממלכה הבריטית, חוצה תרבויות וקהלים. נוסף לכך, מרקל בת לאם אפרו-אמריקאית, נושא מוצאה גם קושר אליו המון טוקבטים.
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share