Telecom News - מסיבת סיום 2017 ותחילת פעילות 2018 בקהילת Startup-Grind

מסיבת סיום 2017 ותחילת פעילות 2018 בקהילת Startup-Grind

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מסיבת סיום 2017 ותחילת פעילות 2018 בקהילת Startup-Grind
קהילת היזמים, המפתחים, המשקיעים והמנטורים הענקית Startup Grind סניף ת"א מיסודו של שחר מטורין בסיוע רם יוניש וצוות מתנדבים ענק, קהילה המונה מעל ל-8,700 איש, משכה מאות למסיבה השנתית של הקהילה, שהתקיימה הערב בתל-אביב, לחגוג את סיום שנת 2017.
מאת: אבי וייס, 31.12.17, 22:40שחר מטורין

מאות מחברי הקהילה הגיעו, למרות מזג האוויר החורפי, למועדון Riverside ליד נמל תל-אביב, כדי לחגוג את המסיבה השנתית המסורתית של אחת מהקהילות הגדולות ביותר והפעילות ביותר בישראל בתחום היזמות, קהילת Startup Grind סניף ת"א, מיסודו של שחר מטורין (בתמונה משמאל) בסיוע של רם יוניש (סמנכ"ל שיווק ומכירות במטריקס גלובל) וצוות ענק של מתנדבים מסורים ונותני חסות.

קהילת Startup Grind שלוחת תל אביב שנולדה לפני יותר מ-4 שנים, נמצאת בצמיחה מואצת, מונה כיום כבר למעלה מ-8,700 איש (גם בפייסבוק). כ"כ, שחר מטורין הוא הדירקטור (המנהל) של Startup Grind בישראל, והשלוחה בתל אביב כמו שאר השלוחות, מנוהלת בהתנדבות מלאה.

שחר מטורין, יזם ודירקטור (מנהל) Startup Grind ישראל: "לפני מעל ל-4 שנים הקמנו קהילה, שנולדה כדי לבצע שינוי תפיסה בקהילת היזמות והאקוסיסטם המקיף אותה, לרבות משקיעים ומנטורים. כך, שכל אחד מחברי הקהילה ישאל את עצמו דבר ראשון: מה אני יכול לתרום לקהילת היזמות, לפני שאני מבקש ומקבל סיוע לעצמי. 

אני מרגיש, ממש היום בסיכום שנת 2017, שהשגנו את המטרה הזו, כחלק מקהילת Startup Grind העולמית, שהפכה למובילה עם יותר מ-300 מפגשים כל חודש בכל רחבי העולם, עם יותר ממיליון יזמים ב-115 מדינות. בישראל, ביצענו עד היום 44 מפגשים של קהילת תל-אביב וכעת החלה פעילות בסניף של הקהילה באילת. סניף חדש ייפתח בקרוב בירושלים ואנו מתכננים עוד סניף בצפון. יש לנו קהילה ענקית, כולה על טהרת ההתנדבות, שפועלת על בסיס הערכים, שאנו מובילים.

הערך השני, שאנו מובילים, הוא הידידות. הערך הזה מתממש במפגשים פנים אל פנים ובקשר השוטף בפורטל שלנו ובשאר המדינות, שאנו נמצאים בהן. בערך הזה של ידידות אנו משלבים את הערך הראשון האומר: עזור לאחרים לפני שאתה עוזר לעצמך. אנו מאמינים, שאם אתה עוזר לאחרים, זה חוזר אליך עם ריבית דריבית. 

בשנתיים האחרונות, שמנו דגש על הערך Educate ובשנת 2018 נממש את הערך הזה ע"י כך, שנרחיב אותו למוסדות להשכלה גבוהה ונחבר את הסטודנטים בכל רחבי הארץ לרעיונות שלנו.

יזם, שמצטרף אלינו, מבין את הערך של קשר עם העולם, שאנו מספקים לו. כל יזם חולם איך הוא מצליח ויוצא לעולם הרחב. אנו השער המספק את הצורך הזה. אנו מסייעים ליזמים להרשים את מי שהם פוגשים - Impress, ויוצרים את ה-Connect, כי אנו לא רק סניף לוקאלי בישראל, אלא ארגון בינלאומי הנמצא כמעט בכל עיר בעולם, עם רשת קשרים, שותפים ומשקיעים אדירה. 

יש לנו כבר עשרות סיפורי הצלחה בחיבורים הבינלאומיים שביצענו, וב-2018 נרחיב את רשת הקשרים הבינלאומית שלנו. לצורך כך, אנו עובדים למיקום חדש, שנחנוך אותו ממש בקרוב באירוע הראשון ל-2018, במתחם החדש של מגדלי עזריאלי ליד שרונה, במתחם יזמות חדש הנקרא Labs TLV. שם נתמקם ושם נערוך את האירועים של הקהילה ושם ניתן את הסיוע והחיבור ליזמים.

תודתי ותודת הקהילה לכל מי שמתנדב בקהילה שלנו. יש לנו מעל ל-2,000 מתנדבים, אבל הפעילים ממש בכל אירוע, אלה המקדישים ימים כלילות הם חבורה מופלאה של 15 מתנדבים, שאני מודה אישית לכל אחד ואחד מהם.

אנו מחפשים עוד מתנדבים ועוד שותפים, כדי לקדם את הקהילה הענקית שלנו, שעברו בה מעל לעשרת אלפים איש מאז שקמנו. זו קהילה נפלאה של אנשים, שמוכנים לקדם את עולם היזמות בישראל ואנו צועדים לקראת 2018 בהרגשה ובתקווה, שהיא תהיה שנה מוצלחת לא פחות משנת 2017, אותה אנו מסיימים כעת". 

האירוע הבא של קהילת Startup Grind ייערך ב-22.1.18 עם Ran Krauss - Airobotics. פרטים נוספים והרשמה - כאן
Startup Grind
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share