Telecom News - הרשת הקמעונאית Metro מגייסת בארץ סטארטאפים לאקסלרטור שלה בברלין

הרשת הקמעונאית Metro מגייסת בארץ סטארטאפים לאקסלרטור שלה בברלין

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הרשת הקמעונאית Metro מגייסת בארץ סטארטאפים לאקסלרטור שלה בברלין
הרשת הקמעונאית Metro מגייסת בישראל סטארטאפים לאקסלרטור שלה בברלין
מאת: מערכת Telecom News, 8.1.17, 16:01סילביה דודק
 
צוות של הרשת הקמעונאית Metro הגיע שוב לארץ לגייס סטארטאפים ויזמים לאקסלרטור הקמעונאי בברלין. למשתתפים צפויים מימון של 120 אלף אירו, תמיכה של מנטורים וחשיפה למשקיעים. הרישום בעיצומו.
 
לאחר ביקור בישראל בתחילת 2017 כפי שדיווחנו – כאן, שוב הגיעה לארץ משלחת מרשת הקמעונאות Metro הגרמנית, הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם והגדולה ביותר באירופה, לסבב פגישות עם סטארטאפים ישראלים. בראש המשלחת הנוכחית עומדת סילביה דודק (Sylvia Dudek), (בתמונה משמאל), מנהלת תכנית האקסלרטור של Metro הפועלת בשיתוף חברת Techstars, שהיא רשת גלובלית הפועלת להעצמת יזמים ברחבי העולם השואפים להכניס לשוק טכנולוגיות חדשות. המשימה: איתור סטארטאפים דיגיטליים וטכנולוגיים הפועלים בתחומי הקמעונאות.
 
הסטארטאפים והיזמים, שייבחרו כרגע לתוכנית האקסלרטור METRO Accelerator for Retail  (יש שם 2 אקסלרטורים: אקסלרטור לתחום המסחר והקמעונאות - Retail ואקסלרטור לתחום האירוח - מלונאות, מסעדנות והאוכל -,(Hospitality  יזכו באירוח ל-3 חודשים בברלין, להשקעה אפשרית בגובה של 120 אלף אירו והנחיה צמודה מהמנטורים של Metro ושל .Techstars
 
הגשת המועמדות לתוכנית פתוחה עד פברואר 2018 והתוכנית עצמה תחל לרוץ באפריל 2018. במהלך יולי 2018 יוצגו המיזמים החדשים במסגרת ׳demo days׳ בפני משקיעים פרטיים ונציגי קרנות הון סיכון, בלונדון ובמינכן.
 
דודק: ״אנו מחפשים את האנשים והסטיארטאפים הצעירים, שמצוידים בפתרונות דיגיטליים ייחודיים וחולמים להיות חלוצים בתחומי הקמעונאות העולמית, את אלה הרוצים לעצב מחדש את התעשייה המסורתית. אנו מצפים לקבל מועמדויות מסטארטאפים המוכנים להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים כיום בפני התחום הקמעונאי.
 
רמת הפעילות בישראל ואיכותה מרשימים אותנו. מאז התחלנו בפעילות האקסלרטורים, יצא לנו לפגוש לא מעט סטארטאפים ישראלים צעירים ולכל אורך הדרך גילינו חשיבה ייחודית מחוץ לקופסה, חדשנות ותעוזה״.
 
מיקי בלטר, מייסד-שותף ומנכ״ל הסטארטאפ הישראלי  Oriient(אוריינט), שלקח חלק במסלול האקסלרטור ב-2017: ״אוריינט בונה שירות GPS לתוך מבנים. בעזרת ה-Indoor GPS שלנו קונים בחנויות נהנים מהכוונה למוצרים, שהם מחפשים, המבצעים הכי שווים וחווית קנייה המחוברת לפעילות האונליין שלהם. התוכנית של Metro העניקה לנו רשת של קשרים ברמות בכירות בתעשייה, אישורי שוק לכך, שאנו בכיוון הנכון ומוצר ופתחה לנו הזדמנויות, חלק מהן כבר הצלחנו להפוך ללקוחות ראשונים במסגרת התוכנית. לאחר התוכנית גייסנו סיבוב השקעה כדי לאפשר לנו להאיץ את ההתרחבות ולממש את הפוטנציאל הנפתח בפנינו".
 
פרטים והרשמה (פתוח להגשה עד 2.2.18) -  כאן.
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share