Telecom News - פיתוח ישראלי של אינטל יאפשר אינטרנט מהיר ב-40%

פיתוח ישראלי של אינטל יאפשר אינטרנט מהיר ב-40%

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> פיתוח ישראלי של אינטל יאפשר אינטרנט מהיר ב-40%
פיתוח ישראלי של אינטל יאפשר אינטרנט מהיר ב-40%
מאת: מערכת Telecom News, 9.1.18, 17:33דורון טל
 
שבבי 802.11ax החדשים, שייכנסו לשימוש בשנה הקרובה, יאפשרו תעבורת נתונים מהירה מאי פעם. השבבים פותחו בקבוצת התקשורת האלחוטית בארץ. שיפורי הביצועים מגיעים בזמן כדי לספק מענה לביקוש בבתים חכמים ומחוברים.
 
אינטל חשפה היום דור חדש של שבבי WiFi, שפותחו בישראל, שמאפשרים גלישה מהירה ב-40% לעומת הדור הקודם (עד 10 גיגה סל"ש).

שבבי 802.11ax החדשים ייכנסו לשימוש במהלך השנה הקרובה.

אינטל צפויה להרחיב השנה את קו מוצרי ה-WiFi שלה עם שבבי 802.11ax חדשים לנתבים ביתיים נפוצים 2X2 ו-4X4 ולמבואות gateways  לתקשורת כבלים, xDSL, סיבים והתקנים לצרכנים. הפיתוח של שבבי ה-WiFi מתבצע בישראל, בקבוצת ה-Wireless , ומהנדסי אינטל אחראים לשבבים בצד הקליינט (בתוך המחשב) ובצד של הראוטר (הנתב).

כדי לסייע ליצרני הציוד המקורי לעבור לתקן החדש, תכניות המבוססות על שבבי תשתית של אינטל לפי 802.11ac (Intel Home WiFi Chipset WAV500 Series) יכולים לשדרג ל-802.11ax WAV600 Series ללא שינוי מעבד המארחת. בנוסף, שבבי802.11ax home WiFi  החדשים של אינטל יציעו תאימות לאחור לטכנולוגיות ישנות יותר כדי לתמוך במגוון רחב של התקני קליינט.

דורון טל, (בתמונה), מנכ"ל קבוצת התקשורת האלחוטית בקבוצת הבתים החכמים באינטל, האחראית על הפיתוח: "להתלהבות של התעשייה מ-802.11ax יש סיבה טובה. התקן החדש יציע שיפורים משמעותיים בהשוואה לקודמו, ה-802.11ac. הוא צפוי לספק קצבי שיא גבוהים ב-40% בתעבורת נתונים להתקן קליינט יחיד ולשפר את ההספק הממוצע למשתמש פי 4 לפחות בסביבות צפופות או גדושות. הוא גם ייעל את פעולת הרשת ויאריך את חיי הסוללה של התקני קליינט.

שיפורי הביצועים מגיעים בדיוק בזמן כדי לספק מענה לביקוש בבתים חכמים ומחוברים. תקן 802.11ax מאפשר WiFi מהיר וחכם יותר, שתומך במספר גדול מתמיד של התקנים מחוברים, בפופולריות הגוברת של הזרמת תכני HD והתרבות ההתקנים החכמים ומערכות האבטחה הביתיות".
 
שבבי802.11ax  של אינטל נבנו מלכתחילה לסגנון חיים דיגיטלי ומחובר. הם מאפשרים לעד 250 התקנים לחלוק ביניהם את רוחב הפס בו זמנית ולספק קישוריות חלקה, גם כאשר התקנים נוספים מתחברים למבואה או לנתב. בנוסף, השבבים נבנו כך, שיספקו קצבים התואמים תמהיל של מנות קטנות וגדולות כאחד. בדרך זו ניתן להבטיח ביצועים אופטימליים של ההתקנים וכן זמני שיהוי נמוכים ביישומים כגון משחקים, וידיאו ושיחות קוליות. בנוסף, התעבורה האלחוטית יורדת כולה מה-SoC לשבבי ה-WiFi ובכך מספקת למנוע המחשוב רוחב פס ייעודי לפונקציות תוכנה ואבטחה".
 
802.11ax



 
 
Bookmark and Share