Telecom News - FitRate Fitness-פיטרייט - אפליקציה בחינם להתמדה באימוני ספורט אישיים

FitRate Fitness-פיטרייט - אפליקציה בחינם להתמדה באימוני ספורט אישיים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> FitRate Fitness-פיטרייט - אפליקציה בחינם להתמדה באימוני ספורט אישיים
מאת: מערכת Telecom News
16/01/18,  10:34
מטרת / הייעוד של התוכנה: להפוך את בניית האימון, המעקב והדבקות בו לקלים ומעניינים, ללא קשר למיקום שבו נמצאים, כמה זמן מוקדש לאימון, או איזה ציוד יש בו, ולמנוע את איבוד העניין הספורט לאורך זמן. ובנוסף,להפוך את הספורט לחלק אינטגרלי מחיי היום יום. השילוב של סרטוני וידיאו עם התאמה אישית, מספק רמה חדשה המתעדכנת ומתחדשת כל הזמן, לפי ההתקדמות האישית של משתמשי הקצה.
שם התוכנה: FitRate Fitness - workouts that motivate you
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: למערכת יכולת ייחודית הנובעת מכך, שמי שמוריד את האפליקציה, עונה על 6 שאלות קצרות, שעוזרות למערכת לבנות לו את התכנית האישית, והמערכת באופן אוטומטי בונה את האימון כולו.
כל תרגיל מוצג בסרטון .YouTube  
המערכת בוחרת באופן אוטומטי את התרגילים הספציפיים ואת מספר התרגילים, שיש לעשות, בהתבסס על התשובות ל-6 השאלות.
המערכת משתמשת בחוכמת ההמונים כדי לסדר את כל התרגילים לפי דירוג הקושי.
ניתן לכוון את בחירת התרגילים באמצעות הלחצנים "קל יותר" או "קשה יותר" כדי להחליף את התרגיל בהתאם.
מרוויחים נקודות עם התקדמות דרך וע"י השלמת האימון כולו.
ניתן לראות כמה נקודות יש בהשוואה לשאר הקהילה.
 
כך, נבנית תכנית אימונים אישית, מבוססת על סרטוני הדרכה בווידיאו, עם התאמה אישית למיקום, שבו נמצא האדם ולרמת היכולת שלו באותו רגע.
 
כדי להפוך אימוני כושר להרגל חיים עם התמדה, צריך פרסונאליזציה מלאה עם התאמה מלאה לסביבה בה אימוני הכושר האישיים הללו מתבצעים,  והאפליקציה מספקת זאת. אם אין אפליקציה דינאמית, מותאמת אישית, לא תהיה התמדה ואנשים מפסיקים מהר מאוד להשתמש בכל מיני אפליקציות כושר וספורט, כי הן לא מתאימות לאדם ולסביבה בה הוא נמצא. 

הסטארטאפ הוא מיוזמתו של איאן קפלן.

מסך FITRATE

 

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share