Telecom News - 4 סטודנטים מאונ' ת"א זכו בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture

4 סטודנטים מאונ' ת"א זכו בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 4 סטודנטים מאונ' ת"א זכו בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture
4 סטודנטים מאונ' ת"א זכו בתחרות האוניברסיטאות השנתית של Accenture
מאת: מערכת Telecom News, 15.1.18, 19:25אוניברסיטת ת"א

מאות סטודנטים הגישו מועמדות ומתוכם הגיעו לשלב הגמר 20 סטודנטים  מאוניברסיטאות תל אביב ובן גוריון, מהטכניון והמרכז הבינתחומי. הזוכים בנו אסטרטגיה דיגיטלית מבוססת VR עבור חנות צעצועים.

Accenture ישראל, חברת ייעוץ גלובלית, הובילה לאחרונה את תחרות האוניברסיטאות השנתית - Accenture Israel’s Universities Competition, שהתקיימה בארץ זו השנה השנייה.

כחלק מהתחרות, Accenture - אקסנצ'ר הציגה לסטודנטים בעיה עסקית, עימה התמודדה בעבר: בניית תוכנית אסטרטגית לחברת צעצועים המעוניינת לחדור לשוק המכירות הדיגיטלי.

הצוותים התבקשו להציע דרכי פעולה ופתרון, משלב התכנון, פיתוח הפתרון וההצגה בפני נציגי החברה, במסגרת 3 שלבים ממיינים.
מאות סטודנטים הגישו מועמדות אך מתוכם הגיעו לשלב השלישי והאחרון 20 סטודנטים  מאוניברסיטאות תל אביב ובן גוריון, מהטכניון והמרכז הבינתחומי. כל המתמודדים בשלב הגמר הציגו פתרונות יצירתיים ומעמיקים, לקחו בחשבון מגוון שיקולים הנוגעים לחברה, לשוק ולענף, ויישרו קו עם אסטרטגיות דיגיטליות של חברות דומות.

את המתמודדים ליוו והדריכו מקרוב, לאורך כל הדרך, יועצי Accenture, שהעניקו להם חשיפה לעולם הייעוץ העסקי.

הקרב היה צמוד. אולם, למקום הראשון הגיעה הקבוצה של אוניברסיטת תל אביב, שכללה 4 סטודנטים: גל משולם-לוטקר מהפקולטה למשפטים וכלכלה, מחמוד מידליג' מהפקולטה לחשבונאות וכלכלה, מתן מרודי הלומד הנדסת תעשייה וניהול וסרי ח'דר מהחוג למזרח אסיה ויפנית. 4 הזוכים ישתלבו בעבודה ב- Accenture, במסגרת חודש ימים של התמחות בתשלום, הזדמנות, שעשויה להוביל לקבלת הצעת עבודה כמו במקרה של  הזוכים בשנה שעברה.

הצוות התל אביבי, שגבר, בסופו של דבר, על המשתתפים האחרים, הציע להקים חנות וירטואלית אינטראקטיבית המבוססת על מציאות מדומה (Virtual Reality) ובנה אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה ליישום הרעיון.
 
גל משולם-לוטקר: "הלקוחות היום עדיין מחפשים את החוויה הפיזית, להיכנס לחנות ולמשש את המוצר, במיוחד כאשר מדובר בחנות צעצועים. לכן, השימוש בטכנולוגית VR נראתה לנו רלוונטית ביותר. המלצנו על הקמת החנות באתר האינטרנט של החברה וחלוקה חינמית של 'המשקפיים של גוגל'  בירידים ובפסטיבלים.

עבדנו על הפרויקט הזה באינטנסיביות רבה. נפגשתי עם חברי לצוות 3 פעמים בשבוע במשך כל תקופת הפרויקט, וניהלנו מספר פגישות סקייפ מועילות עם היועצים של Accenture. גם יום התחרות עצמו היה מאתגר ובמהלכו נדרשנו לבנות ולהציג אסטרטגיה שיווקית ליישום הרעיון שלנו ומסתבר, שעשינו את זה לא רע בכלל. יצאנו מהיום הזה ומהתהליך כולו, מלאי סיפוק, ועכשיו כתלמידת משפטים וכלכלה באוניברסיטה, נפתחו בפניי כיוונים חדשים להמשך הקריירה שלי".

יעקב בן אדיבה, מנכ"ל Accenture ישראל: "כחברה המשלבת בין ההיבט הטכנולוגי לעסקי, Accenture דוגלת באסטרטגיית העסקה של אנשים מצוינים מכל התחומים. הגישה הזאת באה לידי ביטוי גם בתחרות הסטודנטים. התחרות המקומית מהווה חלק ממסורת ארוכת שנים של תחרויות דומות ש- Accenture מקיימת ברחבי העולם.
 
היתרונות, שמניבה התוכנית לכל המעורבים, הם רבים. הסטודנטים נהנים מגישה ישירה ופתוחה לאנשי עסקים ויועצים עסקיים, עתירי ניסיון, המגיעים מחברה גלובלית, מנטורינג, חומרים המקנים להם ידע מעשי בניהול ובניית אסטרטגיה והתנסות בעבודה 'בעולם האמיתי'.
 
הזוכים נהנים מהזדמנות חד-פעמית לעבוד בתעשייה, להשתלב בצוות של מומחים ולרכוש ניסיון והבנה מעשיים. האוניברסיטאות נהנות מהמפגש הבלתי אמצעי עם התעשייה ומההזדמנות להקנות לסטודנטים סביבת עבודה מציאותית ואילו אנו נהנים מן ההזדמנות לנהל מערכת יחסים עם הקהילה, לתרום מניסיוננו ואולי אף לפגוש את העובדים העתידיים שלנו".

המנטורים שלAccenture  היו (מימין): אלעד טפיארו - אנליסט טכנולוגי, טליה וינדיצ'נסקי -  יועצת טכנולוגית, שיר שלום – יועצת טכנולוגית, תימור טטרו – יועץ ניהולי, אשר סטהיל – יועץ ניהולי.
המנטורים
 
בתמונה למעלה מימין לשמאל: הצוות הזוכה מאוניברסיטת ת"א: מתן מרודי, סארי קאדר, גל משולם-לוטקר, מחמוד מידליג'
קרדיט צילום: שני איכבום
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share