Telecom News - האם אשר ביטון יהיה הנציג השני של שר התקשורת במועצת הכבלים והלוויין?

האם אשר ביטון יהיה הנציג השני של שר התקשורת במועצת הכבלים והלוויין?

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> האם אשר ביטון יהיה הנציג השני של שר התקשורת במועצת הכבלים והלוויין?
השם אשר ביטון לא אומר מאומה לאזרחי ישראל. זו בדיוק הסיבה מדוע הוא לא יכול להתאים להיות חבר במועצת הכבלים והלוויין (ואולי בהמשך מ"מ יו"ר המועצה), גם כי יש מנוסים וטובים ממנו במשרד התקשורת, שכן מתאימים לתפקיד הזה. "הרמת מסך" מעל לעוד תרגיל מהסוג של "אם יש חברים לא צריך פרוטקציה", מבית היוצר של שמילה מימון.
מאת: אבי וייס, 31.1.18, 10:09אשר ביטון

שמילה מימון בטוח, שאם ב-2 החלטות שיפוטיות, העמדה שלו כנגד בזק קיבלה גיבוי (כמפורט כאן), אזי הוא צודק בכל הההחלטות הבלתי חוקיות והאנטי צרכניות שלו - לעניות דעתי הוא פשוט טועה.

גם מביש, ששר התקשורת, איוב קרא, נותן לזה גיבוי ועוד מוסיף בדבריו, שההחלטות השיפוטיות הללו מגבירות את התחרות בשוק תשתיות הפס הרחב בישראל. "לא תחרות ולא נעליים". 99.9% מתושבי ישראל ימשיכו לא לקבל סיבים עד לביתם גם מחר, בחודש הבא ובשנה הבאה, בניגוד למתרחש בכל העולם, רק בגלל ההתנהלות הפסולה והלא הגיונית הזו, שתיזכר להם "לדיראון עולם".

זה שראשי בזק (שבמקרה או שלא במקרה גם נמצאים ממש בחודשים האחרונים תחת חקירות) ולא יודעים להגיש עתירות נכונות, עם הטיעונים הנכונים, זה לא אומר מאומה לעם ישראל, שמפסיד מהתהליך הפגום הזה, לטובת אינטרסים זרים ומוזרים של שמילה מימון. עוד על הנושא החמור ביותר הזה - כאן (פורסם באתר "דבר ראשון" מכתב הכלכלה - ארז רביב). 

כעת "נרים את המסך" מעל עוד "תרגיל סודי" של שמילה מימון (הכל אצלו סודי, כי את הציבור הוא "לא סופר ממטר"), תרגיל, שנולד אצלו לאחר 2 החשיפות הקודמות שלנו: "האם זה הזמן הנכון להיערך לסגירת מועצת הכבלים והלוויין?" ו"מלאי הבדיחות וההפתעות סביב מועצת הכבלים והלוויין - מסרב להיגמר!". לכן שלחנו בדחיפות את השאלה הבאה לשר התקשורת ולצמרת משרד התקשורת ומועצת הכבלים והלוויין:
"שאלה בעניין הצעת מינוי חדש למועצת הכבלים והלוויין:
אודה להתייחסותכם לפסקה הבאה:
בעקבות החשיפה והפרסום של Telecom News לפיו במידה ויו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין (ד"ר יפעת בן חי-שגב) תפרוש, יאלץ שר התקשורת למנות את נתי שוברט (הנציג היחיד של המשרד במועצה), כממלא מקום יו"ר המועצה, למרות שהוא כלל לא יכול היה להתמנות אפילו כחבר מועצה, מקדם מימון שמילה (המנכ"ל בפועל של משרד התקשורת) את איוש תפקיד חבר המועצה הנוסף המגיע לפי החוק למשרד. אלא, שהוא "לא מצא" אף עובד ראוי מקרב עובדי המשרד והוא מנסה כעת להוביל למינוי של חברו מהצבא, אותו הביא לאחרונה למשרד - אשר ביטון.
כך, יכול למצוא עצמו אשר ביטון "תוך דקה", מעת שפשט את המדים והסתובב קצת באזרחות והצטרף לאחרונה למשרד התקשורת (לתקופת ניסיון, שעדיין הוא נמצא בתחילתה), תחילה כחבר המועצה לשידורי כבלים ולוויין ותוך זמן קצר גם ממלא מקום יו"ר המועצה.
כך גם מובטח לשמילה מימון המשך אחיזתו במועצה, כמו שהוא רגיל לעשות מזה שנים. וכבר נאמר בעבר לא אחת לגבי שמילה מימון: "כשיש שכנים וחברים לא צריך פרוטקציה".
מומלץ, ששר התקשורת יתעורר ויראה מה קורה ממש מתחת לאפו".

תגובה לא קיבלנו, די ברור למה. ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם. אין מה להיות במתח, גם על החוקים, שמחייבים את משרד התקשורת לתת תגובות, ראשי משרד התקשורת מצפצפים. כך, שהסיכויים לקבל תשובה הם די ברורים.

כך, אשר ביטון, (בתמונה למעלה משמאל), מנהל אגף תכנון והנדסת ספקטרום במינהל ההנדסה במשרד התקשורת, שבראשו עומד שמילה מימון, עוד בהיותו בצה"ל (באותו תפקיד שמילא שמילה מימון בצה"ל), גרם נזקים בלתי הפיכים להתפתחות שוק הסלולר האזרחי בישראל (אם אתם מתעניינים למה, זה מפורט בהרחבה בכתבה כאן) וכעת נראה, שהוא ימשיך בכך בלי כל הגבלה גם במועצת הכבלים והלוויין.

אשר ביטון בקושי "הספיק לחמם את הכיסא" אותו קיבל אך לפני כחודשיים, באדיבות ידידו שמילה מימון, במשרד התקשורת, כעת נקבל אותו כנציגו של שמילה מימון ושר התקשורת איוב קרא במועצת הכבלים והלוויין.

זאת, במקום למנות לתפקיד זה אדם מנוסה ובתחומי הרגולציה (האזרחית) במדינת ישראל ושצבר ניסיון מספק במתן שירות לציבור (בבחינת "עובד ציבור" ולא "עובד על הציבור").

כאילו לא היה לנו מספיק עם הצנחה קודמת במשרד התקשורת של גדעון שטרית, שפגע בתחום הרישוי ואישורי ייבוא (לרבות תחום השירות לציבור) במשרד התקשורת. עוד על הפרשה העגומה הזו של "השירות לציבור במשרד התקשורת" תוכלו לקרא בכתבה: "יש צורך להטיל "עיצומים כספיים" (קנסות) על שמילה מימון וגדעון שטרית"

כעת עם ישראל יקבל (אם מועמדותו של אשר ביטון תאושר ע"י הממשלה), עוד דגם דומה של השיטה הזו (של הרס מוחלט של כל מה שזז) בדמותו של אשר ביטון, שהמשיך באותן שיטות, "שלמד" משמילה מימון בהיותו בצה"ל וכעת מיישם זאת בתפקידו החדש בתוך משרד התקשורת (כפי שחשפנו כאן).

הכל נעשה במיטב השיטות של "אפס שקיפות" ו-100% סודיות מבית היוצר של שמילה מימון, ממציא השיטה: "אם יש שכנים וחברים לא צריך פרוטקציה". לא תמצאו למשל, גם את תחפשו כל היום בכל אתר משרד התקשורת, איזה "קצה חוט" מה עושה (רק לצורך ההדגמה) "ועדת התדרים" של משרד התקשורת, או כל פעילות אחרת בתחומי התדרים שיש במדינת ישראל. המשך יבוא ודי בקרוב. 
 
הכל סודי - TOP SECRET



 
 
Bookmark and Share