Telecom News - התקדמות מפתיעה צפויה בנושא "השירות לציבור" בתחום ייבוא ציוד אלחוטי

התקדמות מפתיעה צפויה בנושא "השירות לציבור" בתחום ייבוא ציוד אלחוטי

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> התקדמות מפתיעה צפויה בנושא "השירות לציבור" בתחום ייבוא ציוד אלחוטי
הסמנכ"לית למינהל ומשאבי אנוש החדשה של משרד התקשורת, אביבית מסבנד, פועלת במרץ לנסות ולתקן חלק מהכאוס של אגף רישוי במשרד התקשורת, שבמקום לספק שירות לציבור מתעלל בציבור בכל הקשור ביבוא ציוד אלחוטי לרבות בביקוש העצום לייבוא רחפנים. יש גם התפתחויות חיוביות במשרד התקשורת. 
מאת: אבי וייס, 31.1.18, 17:27
אביבי מסבנד

כשחשפנו במאמר: "יש צורך להטיל "עיצומים כספיים" (קנסות) על שמילה מימון וגדעון שטרית" את ההתעללות המחפירה של משרד התקשורת ואגף בכיר רישוי ביבואנים ובאנשים פרטיים, אנשים הרוצים רק לייבא למשל רחפן, לא ידענו מהיכן יכול לבוא הפתרון לבעיה הקשה הזו.

חשפנו באתר זה במשך שנים, כיצד משרד התקשורת (מאז ששמילה מימון ונתי שוברט "הגיעו" למשרד בתחילת העשור), מספק "שירות לציבור" לקוי, בזמן שהמשרד הזה מטיל קנסות על אחרים - חברות התקשורת, שלא מספקות שירות מספיק מהר או בכלל לציבור.

כעת מגיעה ההפתעה החיובית ולכן שלחנו את השאלה הבאה למשרד התקשורת:
"אודה להתייחסותכם לפסקה הבאה:
הסמנכ"לית למינהל ומשאבי אנוש החדשה של משרד התקשורת, אביבית מסבנד (בתמונה משמאל), ממשיכה בתיקון הליקויים החמורים, שהותירה במשרד קודמתה, תמי לשם.

כפי שנחשף לאחרונה ב-
Telecom News, אביבית מסבנד פעלה בנחישות מול משרד האוצר להשבת כספים לעובדים, שנגרעו מהם בחשאי ושלא כדין, כתוצאה מ"השינוי הארגוני", שפגע ב"שכר העידוד" לו הם זכאים.

כעת אנו חושפים, שאביבית מסבנד פועלת במרץ לתיקון ההפקרות בניהול הנכסים של משרד התקשורת, שהביאה הן לבזבוז משווע של כספי ציבור והן לפגיעה קשה בשירות לציבור, בעיקר בכל הקשור לשחרור ציוד תקשורת המבוצע מזה חודשים ואף כיום במסדרון ליד השירותים בקומה 10 ב"מגדל שלום" (וזאת חרף סכומי העתק, שהושקעו בעבר בשיפוץ אגף הספקטרום, דאז).

Telecom News חשף בעבר התנהלות חמורה ורשלנית של אגף מינהל ומשאבי אנוש של משרד התקשורת בכל הקשור לניהול נכסיו ובכלל זה שיפוצים יקרים, אי ניצול חדרים יקרים, שעמדו בשיממונם תקופה ארוכה, בניית לשכה שלישית (!) למנכ"ל המשרד לשעבר אבי ברגר בקומה 5 ב"מגדל שלום", הסתרת ציוד, שפגעה ביציבות מגדל שלום וסיכנה את כל היציבות של הבניין, וכן, ביטול אגף החירום של המשרד, שהותיר משרדים רבים בקומה 5 נטושים מזה חודשים רבים (וששולמו עליהם שכירות של עשרות אלפי ש"ח לחודש עבור כל משרד ריק כזה).

כעת, כאמור, החליטה אביבית מסבנד לשים סוף לכשלים בתחום ולעשות סוף סוף שימוש בחדרים בקומה 5, וזאת ע"י העברת אגף הרישוי של המשרד לקומה זו והסדרת "קבלת הקהל" לשחרור ציוד תקשורת שם. השינוי אמור להתבצע בימים הקרובים ויש לקוות, שהוא יביא סוף לבזבוז כספי הציבור, כתוצאה מניהול רשלני של נכסי משרד התקשורת וכן, יתרום לשיפור השירות לציבור, שהגיע לשפל המדרגה ולהטלת חרפה על צמרת משרד התקשורת".

תגובה לא קיבלנו. ככל שנקבל תגובה נעדכן בהתאם.

אם אכן התכנית הזו תתממש בימים הקרובים, יש רק לברך את היוזמה הזו (של אביבית מסבנד), לקידום השירות לציבור ותנאי "קבלת קהל" במשרד התקשורת הישראלי. 



 
 
Bookmark and Share