Telecom News - לאבס/02 של OurCrowd תשקיע ב-10 השנים הבאות ב-100 סטארטאפים

לאבס/02 של OurCrowd תשקיע ב-10 השנים הבאות ב-100 סטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> לאבס/02 של OurCrowd תשקיע ב-10 השנים הבאות ב-100 סטארטאפים
לאבס/02 של OurCrowd תשקיע ב-10 השנים הבאות ב-100 סטארטאפים בשלבים מוקדמים
מאת: מערכת Telecom News, 1.2.18, 00:30השקעות
 
הצגת כל הנתונים המדהימים של פלטפורמת גיוס ההמונים, נכון לסוף 2017 ודיווח על השקת קרן גלובלית חדשה - קרן קוגניטיב וונצ'רס, בהיקף של 100 מיליון דולרים, שתתמקד במיזמים פורצי דרך מבוססי טכנולוגיה קוגניטיבית.
 
פלטפורמת גיוס ההמונים OurCrowd, פלטפורמת גיוס ההמונים להשקעות הון המובילה בעולם למשקיעים, הודיעה, שחממת לאבס/02 הממוקמת בירושלים, שמשקיעה בסטארטאפים בשלבים מוקדמים , SEEDתשקיע במהלך 10 השנים הבאות בכ-100 סטארטאפים. לאבס/02 מתמקדת בסטארטאפים המפתחים טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי האינטליגנציה המלאכותית, deep learning, תחבורה אוטונומית וערים חכמות.
 
החממה מבצעת בימים אלה השקעה ב-Keepers מירושלים המפתח כלים להגנה על ילדים מפני אלימות ברשתות חברתיות ובC2A- מירושלים המפתח שבב מהפכני ופלטפורמות בטיחות לדור הבא של המכוניות.
 
לאבס /02 של OurCrowd פועלת בשותפות עם ריליינס, התאגיד השני בגודלו בהודו, מוטורולה סולושנס, ויישום, חברת מסחור הטכנולוגיות של האוניברסיטה העברית. לאבס/02 משתתפת בתוכנית החממות של הרשות לחדשנות.
 
לאבס /02 תשקיע בסטארטאפים בין 750 אלף דולרים ל-1.2 מיליון ים כאשר ההשקעה הממוצעת תעמוד על כמיליון דולרים.
 
משה ריינס, שותף מנהל בלאבס/02: "לאבס/02 תהיה יחידת קומנדו לסטארטאפים ואנו מייחסים חשיבות עליונה להון האנושי המהווה גורם מפתח להצלחת הסטארטאפים, שיחברו אלינו. יחד עם  השותפים שלנו נתמקד ביצירת ערך מוסף לסטארטאפים. הגישה הביצועית של הקרן היא עבודה צמודה עם היזמים בכל התחומים, פיתוח עסקי, שיווק, מיצוב החברה, בניית המודל העסקי, ניהול פיננסי, תמיכה משפטית, גיוס סיבובי המשך ואפילו סיוע בהיבט האדמיניסטרטיבי. צוות החממה מתעל את ניסיונו, הידע שלו והקשרים המקומיים והבינלאומיים שלו לטובת החברות".
 
ג'ון מדווד, (בתמג'ון מדוודונה משמאל), מנכ"ל ומייסדOurCrowd : "לאבס/02 מעניקה לסטארטאפים תחושה של מחנה אימונים, שנועד לסייע ליזמים להוביל את החברות שהקימו קדימה בצעדי ענק. אנו גאים, שבתקופה בה הנתונים מראים על צניחה של 49% בהשקעות בשלבים מוקדמים, אנו מרכזים מאמצים ומשאבים להשקעה בחברות עם טכנולוגיות פורצות דרך הנמצאות בשלבים אלה".
 
ראוי להדגיש, שפלטפורמת גיוס ההמונים OurCrowd, גייסה 650 מיליון דולרים והשקיעה ב-145 סטארטאפים (זאת לאחר בחינה של כ-8,500 עסקאות פוטנציאליות) ומעורבת בהקמת-12 קרנות במהלך 5 השנים האחרונות מאז הקמתה ב-2013.

מדובר בקרנות השקעה שונות המאפשרות לציבור המשקיעים חשיפה למגוון של השקעות איכותיות, שלא היו נגישות להם עד היום. בין הקרנות נמנות קרן Qure הממוקדת בהשקעות בבריאות דיגיטלית, קרן Oxx Fund המתמקדת באירופה והקרן Maniv Mobilty .
 
נתונים אלה ואחרים יוצגו במהלך היום (1.2.18) בפני משתתפי ועידת המשקיעים הבינלאומית, שתתקיים בבניני האומה בירושלים בהשתתפות 10,000 איש המגיעים מ-90 מדינות. בנוסף, באי הועידה, שירצו  בסיומה להעשיר את חוויתם המקצועית, יוכלו להשתתף במפגשים (meetups)עם מנכ"לים של חברות. למספר המשתתפים יש משמעות אדירה, שכן זוהי הוועידה הגדולה בעולם לגיוס המונים ואירוע המשקיעים הגדול ביותר, שנערך אי פעם במזרח התיכון. פרטים נוספים על האירוע - כאן
 
OurCrowd שואפת להגיע במהלך השנה הנוכחית להיקף פעילות של מיליארד דולרים באמצעות השקעות ממשקיעים מוסמכים מכל העולם.
 
ב-2017 הגיע בסיס המשקיעים של OurCrowd ליותר מ-25,000 משקיעים מ-112 מדינות. במהלך שנה זו הקימה OurCrowd 3 משרדים חדשים בלונדון, הונג קונג ומדריד. כיום יש ל-OurCrowd 10 משרדים במדינות שונות.
 
מנתוני OurCrowd עולה, שמרבית המשקיעים בפלטפורמה (49%)מגיעים מארה"ב ו- 26% מהמשקיעים מגיעים ממדינות אסיה. מספר ההשקעות הממוצע למשקיע עמד על 6.5 והיקף ההשקעה הממוצע של משקיע בודד עמד על 250,000 דולרים.
 
ג'ון מדווד: "השאיפה להגיע להיקף פעילות של מיליארד דולרים לפני 5 שנים הייתה בגדר חלום רחוק, שכמעט ואינו ניתן להשגה. עתה חלום זה קרוב מאוד להפוך למציאות. אנו מתמקדים בהגדלת פעילותינו באופן, שירחיב לציבור המשקיעים את הגישה להשקעות איכותיות בסטארטאפים בעלי פוטנציאל איכותי הן באמצעות הפלטפורמה של OurCrowd והן באמצעות הקרנות שלנו".
 
בין ההשקעות של OurCrowd ב-2017 נמנים הסטארטאפים:  Taranisבתחום ה-AgTech, בתחום המדטק בוצעו השקעות ב- Dreamed העוסק בפיתוח לבלב מלאכותי, Scopio המפתח טכנולוגית מיקרוסקופים חדשנית וב-BrainQ העוסק באינטליגנציה מלאכותית בתחום ההפרעות העצביות. 
 
בתחום הרחפנים בוצעו השקעות ב-Edgybees המפתח טכנולוגיות מציאות רבודה במהירויות גבוהות וב-Airobotics המפתח רחפנים אוטונומיים לתעשייה.
 
בתחום התחבורה השקיעה OurCrowd ב-Innoviz המפתח סנסורים וב-ArbeRobotics המפתח מערכות רדאר מתקדמות.
 
עד היום היו ל-OurCrowd 18 אקזיטים וביניהם: ארגוס שנרכש ע"י Continental AG, StacKLQ שנרכש ע"י TerraData וNanoRep- שנרכש ע"י LogMeln.
 
OurCrowd גם הודיעה היום על השקת קרן גלובלית חדשה - קרן קוגניטיב וונצ'רס, בהיקף של 100 מיליון דולרים, שתתמקד במיזמים פורצי דרך מבוססי טכנולוגיה קוגניטיבית. היא תשקיע בסטארטאפים  (Seed/A)המנצלים טכנולוגיות כגון ,AI למידה עמוקה, IoT, רובוטיקה וטכנולוגיות ייצור דיגיטלי בשילוב יצירתיות עסקית, כדי לפרוץ דרך ולהפוך למובילים בתחומם.
 
Cognitiv היא הקרן ה-12, ש-OurCrowd מקימה  מאז היווסדה והיא תעניק למשקיעים גישה לכ-20 חברות בתחום, ביניהן EquityX, KolGene  ו-FreshKeep.
 
קוגניטיב היא תולדה של הצלחת First OurCrowd, הקרן הראשונה של ,OurCrowd שסגרה גיוס של כ-12 מיליון דולרים במאי 2016, ומהווה את קרן ההמשך שלה. היא מנוהלת ע"י 3 יזמים-שותפים: אבי רייכנטל, אדוארדו שובל ויוֹרִי נֶלְקֶן.
 
רייכנטל: "בינה מלאכותית  תהיה בבסיס מהפכות המִכּוּן, שאנו עתידים לראות בכל תחומי החיים - משירותי בריאות ושירותים פיננסיים ועד לחקלאות וטכניקות יצור, והדבר צפוי ליצור חלוקת עושר ומשאבים מחודשת שלא הייתה כמותה בהיסטוריה האנושית .  אנו משקיעים ומטפחים חברות המצליחות לדעתנו לעשות שימוש בכוחן העצום של טכנולוגיות קוגניטיביות כדי להפוך למובילות המחר".
 
ג'ון מדווד: "אנו שמחים לחבור לקוגניטיב בהשקת הקרן, שנמצאת בצומת של טכנולוגיה פורצת דרך ויצירת ערך למשקיעים. גדילה זו מקרן ראשונה של 12 מיליון דולרים לצפי גיוס של כ-100 מיליון דולרים, משקפת את הצמיחה המהירה והדרמטית של תחום ניהול הקרנות על הפלטפורמה של OurCrowd ומדגישה את התהודה הבינלאומית, העוצמה והדינמיות של המערכת הייחודית".
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share