Telecom News - שוב כלי תקשורת נפלו בספין תקשורת ומשרד הביטחון ממש לא אהב את זה

שוב כלי תקשורת נפלו בספין תקשורת ומשרד הביטחון ממש לא אהב את זה

דף הבית >> מכרזים הייטק >> שוב כלי תקשורת נפלו בספין תקשורת ומשרד הביטחון ממש לא אהב את זה
הודעה רברבנית של סלקום ביחד עם "צוות 3", שהם זכו במכרז ענק של משרד הביטחון בתחום מחשוב המקלטים והפיכתם למקלטים חכמים המחוברים באלחוט ברחבי מדינת ישראל, עוררה את חמת הזעם של משרד הביטחון, שהקפיא את המכרז בגלל ההודעה הלא מדויקת הזו (בלשון המעטה). 
מאת: אבי וייס, 7.2.18, 23:10ניר גלבוע

כשסלקום שלחה הודעה לכל כלי התקשורת היום (7.2.18) לפני הצהריים על זכייה משמעותית ביחד עם "צוות 3" במכרז ענק של משרד הביטחון (ההודעה הרברבנית הזו מפורטת כאן, למי שמתעניין בפרטים), הנוסח הזה מייד עורר את חשדי ולא פרסמתי אותו.

למה לא פרסמתי? את זה תוכלו להבין מהדוגמה, שיש כאן למטה, המתארת ב-3 כתבות כיצד סלקום החליטה באוגוסט 2014, שיש לה דור 4.5 בסלולר (LTE-Advanced) ו"הפציצה" את כלי התקשורת בהכרזות על ההתקדמות המופלאה הזו בתשתיות הסלולר שלה וכיסתה את כל לוחות המודעות בכבישי המדינה במודעות ענק שהכריזו על הרשת המופלאה הזו, שלא הייתה ולא נבראה בסלקום (נכון למועד הפרסום). היה לי אז קשה לשכנע את הקוראים, שאני לא טועה במה שאני טוען, ומי שמטעה את השוק והציבור זו סלקום.

וכעת נחזור לסיפור של מכרז מחשוב המקלטים של משרד הביטחון. מי שזכה במכרז זה "צוות 3", חברה בבעלות ובניהולו של ניר גלבוע (בתמונה למעלה משמאל). מי זה ניר גלבוע? תוכלו לקרא עליו הכל כאן, הוא פרסם את עצמו כך...  

לאור ההודעה של סלקום ו"צוות 3", הוציא הערב (7.2.18) משרד הביטחון את ההודעה הבאה, שמדברת בעד עצמה [ציטוט]:
משרד הביטחון: לאור הפרסומים בערוצי התקשורת, לפיהם חב' סלקום זכתה, בשיתוף חב' צוות 3, במכרז לניהול ובקרת מקלטים ציבוריים, מבקש משרד הביטחון להבהיר כי חב' סלקום כלל לא השתתפה במכרז ומכיוון שכך אינה הזוכה במכרז. החברה הזוכה הינה צוות 3 אשר הציגה את סלקום כקבלן משנה בלבד. המשרד מקפיא בשלב זה את ההתקשרות עם צוות 3 לברור העובדות.

 תגובות טרם נתקבלו מסלקום או מ"צוות 3" על "התיקון הקל" הזה של משרד הביטחון...

כמו שנאמר: "חכמים היזהרו בדבריכם".

לגבי כלי התקשורת, שנפלו (שוב ושוב זה קורה לכמה כלי תקשורת בישראל) בפח של הספין הזה וספינים דומים שיש כל הזמן: זה פשוט בושה לרמה הזו של עיתונות ועיתונאות בישראל.

תזכורת (למי שהספיק לשכוח או לא רוצה לזכור) מספין קודם של סלקום (היו לסלקום עוד כמה וכמה ספינים בסגנון הזה, אבל הספין הזה היה הכי "ענק" בחוסר הקשר שלו לאיזו מציאות):
 
תמונה עליונה: צילום עצמי

עצוב



 
 
Bookmark and Share