Telecom News - בזק חשפה נתב Be המותאם לטכנולוגיות רשת עתידיות בעולם הווידאו וה-IoT

בזק חשפה נתב Be המותאם לטכנולוגיות רשת עתידיות בעולם הווידאו וה-IoT

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> בזק חשפה נתב Be המותאם לטכנולוגיות רשת עתידיות בעולם הווידאו וה-IoT
בזק חשפה נתב מתקדםBe) ) המותאם לטכנולוגיות הרשת העתידיות בעולמות הווידאו וה-IoT
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.18, 12:51BE


הנתב פשוט לתפעול עצמי, מותאם לעולמות ה-WiFi Mesh, הגנת סייבר ובית חכם ומנוהל ע"י אפליקציה ייעודית. יתרון משמעותי בנתב החדש הוא המגוון של שירותי הענן החדשניים המובנים בתוכו. פתרון נוסף לבית חכם.
 
בזק השיקה היום את נתב הדור הבא שלה: Be, ראוטר המאפשר גלישה איכותית ורציפה ברשת האינטרנט הביתית, בקצבים ובאיכות, שאינם קיימים כיום בשוק. ל-Be עיצוב חדשני המאפשר את מיקומו במרכז הבית, והוא ניחן בחוויית משתמש פשוטה וידידותית לתפעול השוטף.

ה-Be הוא נתב מתקדם מסוגו בעולם, פיתוח עצמאי של בזק, שנעשה בשת"פ צמוד עם חברת ברודקום, מובילה עולמית בתחום הרכיבים והמעבדים לנתבים ורוב הרכיבים בנתב הם מבית ברודקום, מערכת שמאפשרת גלישה אלחוטית במהירות של עד 1 גיגה בתוך הבית עם תמיכה בסטרימינג באיכות 4K. באמצאות WiFi חכם מתקיים בנתב חיבור אוטומטי וחכם של כל מכשיר אלחוטי בבית לאחת מ-2 רשתות ה- WiFi בנתב, בתדר 2.4 גיגה הרץ או בתדר 5 גיגה הרץ, דבר המאפשר ברירה אוטומטית של אחד מ-2 התדרים בהתאם לצורך ואופטימיזציה של גלישה רציפה ואיכותית. כך, מתאפשרת תמיכה בו זמנית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת הביתית כגון: מחשב, סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחקים ועוד.

כיום, עקב ריבוי המכשירים המחוברים לרשת האינטרנט הביתית, דבר המוכר בשם "חיים מחוברים", גדלות בהרבה הדרישות מרשת ה- WiFi. ה-Be מאפשר פתרון בית מחובר מלא - "Megabyte to the Couch. כך, שהקליטה היא אופטימלית, איכותית ורציפה.

ל-Be מתלווה גם אפליקציה ייעודית לניהול המאפשרת למשתמש לקיים קשר רציף וניהול של הנתב, ולבצע פעולות שכיחות כגון: הגדרת הרשת האלחוטית, חסימת מכשירים בבית לגלישה, קבלת התראות בזמן אמת בעת ניסיון תקיפה על הרשת וכו'.

יתרון משמעותי בנתב החדש הוא המגוון של שירותי הענן החדשניים המובנים בתוכו:
שירות Bcyber Inside - ה-Be הוא מהנתבים המאובטחים בעולם, בעל יכולות המעניקות הגנת סייבר מקיפה לכל מוצר רשת המתחבר אליו. זאת, באמצעות שירות Bcyber המהווה חלק אינטגרלי ממנו.

WiFi חכם הבנוי עם "MESH Inside" - הנתב מעביר לבד ערוצים בצורה חכמה עפ"י סוג המכשיר, ומספק חווית גלישה אופטימלית. באמצעות יחידות הרחבה, שמפוזרות בבית, הלקוח יוכל ליהנות מגלישה רציפה וחלקה ללא הפרעות, גם באזורים מרוחקים (יחידות הרחבה תושקנה בהמשך השנה).

הדור הבא של שירות הבית החכם Bhome - פלטפורמה חדשנית כחלק אינטגרלי מהנתב, שמתחברת למגוון הגלאים ומוצרי IoT חכמים לשליטה ובקרה על הבית, כגון: מצלמות, גלאי דלת, גלאי תנועה, מתגי תריס, מתגי דוד, סנסורים למזגנים ועוד (השירות יורחב בהמשך השנה).

ה-Be מותאם לעולמות הסיבים האופטיים ולכל התפתחות בתשתית האינטרנט, שתתרחש בעתיד. כך, שהוא יוכל להתחבר ולתמוך בכל רשת נוכחית ועתידית.

גיל רוזן, (בתמוגיל רוזן - בזקה משמאל), סמנכ״ל השיווק והחדשנות של בזק: ה-Be הופך את הנתב הביתי למכשיר חכם ומתקדם לניהול החיים האינטרנטיים בבית, ה-Be הוא פתרון מושלם לבית הישראלי המתקדם, שבו יש כבר בממוצע 11 מכשירים מחוברים ושימוש בלתי פוסק בתכני וידאו ושירותים זוללי רוחב פס, יחד עם צורך תמידי בהגנת סייבר.

בזכות ה-Be יקבל כל גולש, בכל מכשיר, את הקצב האופטימלי עם איכות ורציפות גלישה או כמו שנהוג לקרוא לזה: Megabytes to the Couch. אנו חיים בעולם של 'חיים מחוברים' והבית של כל אחד מאתנו הפך להיות חכם יותר, ולשם כך יש צורך בפיתוח ציוד מתקדם, שמתיישר עם ההתפתחות הטכנולוגית. במקביל תכננו את הנתב כך, שיהיה ידידותי למשתמש וקל לתפעול ויהווה חלק טבעי מההתנהלות האנושית בבית הטכנולוגי".

יקי זנו, סמנכ״ל רשת וטכנולוגיה בבזק, "הנתב הוא תוצר חדשני ומתקדם, פרי תכנון ופיתוח של בזק בשיתוף יצרני חומרה מובילים בעולם. בשל היצירתיות והחזון הטכנולוגי הבאים לידי ביטוי בנתב, זכינו להיות שותפים לעיצוב רכיבי החומרה, חלקם אף הופעלו לראשונה ברמה עולמית במסגרת פרויקט זה. פיתוח הנתב ארך כשנה וחצי והכיל מספר רב של תתי פרויקטים, שהתנהלו במקביל בלוח זמנים מאתגר ובדיסקרטיות רבה. מטרת Be היא להיערך להתפתחות הטכנולוגית המואצת ולאתגרים גם בהיבטי אספקת קצבים גבוהים לבתים וגם בשינויים הצפויים בבית הלקוח. אנו מזהים צרכים מתגברים לקצבי גלישה ויכולת עיבוד עקב ריבוי משתמשים, מכשירים ויישומים. התכונות המתקדמות של הנתב הופכות אותו לייחודי, חכם ומתקדם".

פרטים נוספים - כאן. המחיר ייקבע בעוד כחודש.

הנתב פותח גם בסיוע חברת הייטקס טלקום, שמתמחה בפיתוח פתרונות תקשורת ועוצב בשיתוף חברת Prime.
 
BE
הכתבה: מעצב נתב Be של בזק: הרציונל מאחורי הפיתוח והעיצוב של הנתב שהפך לרהיט - כאן.



 
 
Bookmark and Share