Telecom News - פורסמו 6 סטארטאפים מישראל שיתחרו על מימון של Booking.com בתל אביב

פורסמו 6 סטארטאפים מישראל שיתחרו על מימון של Booking.com בתל אביב

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פורסמו 6 סטארטאפים מישראל שיתחרו על מימון של Booking.com בתל אביב
פורסמו 6 סטארטאפים מישראל שיתחרו על מימון של Booking.com בתל אביב
מאת: מערכת Telecom News, 21.2.18, 11:19תיירות

9 סטארטאפים צעירים בתחום התיירות ישתתפו ב-3 ימים של סדנאות ומנטורינג עם אפשרות לקבל מימון של עד 25,000 יורו. עדכון תוצאות בתחתית הכתבה.

Booking.com, חברות המסחר האלקטרוני, אחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט, הודיעה, ש-9 סטארטאפים, שמפתחים פתרונות לתחום התיירות ונמצאים בשלבי התפתחות מוקדמים הוזמנו לקחת חלק בתוכנית Booster Lab השניה של Booking.com הנערכת בישראל. התכנית תתקיים במשרדי Mindspace בתל אביב, ב-6-8.3.18 כאשר מתוך הסטארטאפים המשתתפים נמנים 6 סטארטאפים ישראלים.

במסגרת תכנית בת 3 ימים, ישתתפו הסטארטאפים בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. התוכנית תגיע לשיאה עם האפשרות, שתינתן לסטארטאפים, להציג את תכניות הצמיחה שלהם בפני צוות שופטים ולזכות במימון שבין 10,000 ל-25,000 יורו.

ישראל נבחרה להיות בין הראשונות לארח את תכנית Booster Lab. התכנית, שתתקיים בתל אביב, היא השניה בסדרה של תכניות סוף שבוע קצרות ואזוריות המתוכננות להתקיים ברחבי העולם לאורך 2018. התכניות נועדו להעניק לסטארטאפים בשלבים מוקדמים הפועלים בתחום התיירות, תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.

6 הסטארטאפים הישראלים:
 
סטארטאפ מוצר
bitemojo אפליקציה המציעה חוויות קולינריות עצמאיות מחוץ למיינסטרים, שהן גמישות, אישיות וזמינות באמצעות הסמארטפון בלבד.
Knowers פלטפורמת תיירות המחברת משתמשים באופן מיידי עם המקומיים המתאימים להם ביותר לצורך קבלת מידע, טיפים ושירותים עפ"י דרישה.
FarmGuests פלטפורמה המאפשרת לתיירים באזורים כפריים ולבעלי עסקים מקומיים לאתר האחד את השני ולתקשר ביניהם.
accessibleGO פלטפורמת תיירות לאנשים עם מוגבלות המציעה אפשרות לקחת חלק בקהילה בה ניתן להזמין בתי מלון נגישים ולראות סקירות רלוונטיות, כמו גם, הפלגות, תחבורה ואטרקציות נגישות ברחבי העולם.
paratek שירות ההופך טרקים ופעילויות חוץ לנגישים עבור בעלי מוגבלות פיזית, באמצעות התאמה של מסלולים ומכשירים תומכים לכל אדם עפ"י צרכיו.
Trailze פלטפורמה לאנשים, שאינם הרפתקנים, שהופכת את ההתמצאות והניווט במרחב לקלות, בטוחות ומהנות.
 
 
הסטרטאפים הנוספים, שישתתפו בפעילות בישראל הם: Questo (רומניה), Citysinder (איטליה) ו-Lightheat (יוון).

אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster - תכנית האצה בת 3 שבועות לסטארטאפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.

דיוויד ויסמנס, סמנכ"ל פיתוח מוצרים ב-Booking.com: "אנו נרגשים לארח את הסטארטאפים פורצי הדרך הללו ב-Booster Lab של תל אביב בחודש הבא. תכניות אינטנסיביות אלו מאפשרות לנו להכיר מקרוב, לספק השראה, ובסופו של דבר, לממן חלק מהחדשנות הגדולה הבאה בתחום התיירות. תיירות וטכנולוגיה הולכות יד ביד ובאמצעות אירועי Booster Lab אנו מעוניינים לזהות ולתמוך בדור הבא של חלוצי התחום כבר בשלב מוקדם של ההתפתחות שלהם. אנו מסייעים לקדם את המסע שלהם לבניית השפעה משמעותית בתעשיית התיירות הגלובלית המשתנה במהירות". 

עדכון 11.3.18, 14:45: Booking.com הכריזה על הסטארטאפים בתחום התיירות שזכו במענקי מימון באירוע Booster Lab בתל אביב: הסטארטאפים הישראלים Bitemojo ו-AccesibleGo זכו במענקים הגבוהים ביותר בתחרות בסך 25,000 יורו, כאשר Questo מרומניה ו-Knowers, שגם הוא מישראל, קיבלו 20,000 יורו ו-15,000 יורו בהתאמה.

מיכאל וייס, מייסד שותף ב-Bitemojo: "ההשתתפות בתכנית Booster Lab של Booking.com הייתה חוויה מדהימה, בעיקר הודות לחונכים ולמנטורים, שסיפקו תובנות מעולות, טיפים יעילים והרבה עזרה לאורך כל הדרך. זה דבר שונה לחלוטין להיפגש ולקבל עצות מהאנשים המתפעלים ומנהלים את אחד המותגים המכובדים והגדולים ביותר בתחומי הטכנולוגיה והתיירות היום. זהו למעשה פרס לכשעצמו עבור כל סטארטאפ בתחום התיירות".
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share