Telecom News - פורסמו 12 הסטארטאפים שיציגו בת"א פיתוחים לענף המלונאות והתיירות

פורסמו 12 הסטארטאפים שיציגו בת"א פיתוחים לענף המלונאות והתיירות

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פורסמו 12 הסטארטאפים שיציגו בת"א פיתוחים לענף המלונאות והתיירות
פורסמו 12 הסטארטאפים שיציגו בת"א פיתוחים חדשניים לענף המלונאות והתיירות
מאת: מערכת Telecom News, 6.3.18, 10:56נופש
 
במפגש ראשון מסוגו של מנכ״לים ובעלי מלונות עם סטארטאפים מישראל יוצגו מוצרים ושירותים טכנולוגיים חדשניים בתחום. כיום, יש קהילת Travel Tech של כ-300 סטארטאפיסטים, אך לא קיים בינם לבין המלונאים קשר מוסדר המקדם את ההטמעה של הפתרונות בצורה יעילה. הרישום (בחינם) בעיצומו.
 
ענף המלונאות מושפע בשנים האחרונות מהשינויים הטכנולוגיים והמודלים החדשים בתחום, דבר המצריך אימוץ חדשנות כערך אסטרטגי ולהישאר עם "היד על הדופק" בזיהוי הטרנדים החדשים והשקעה בהטמעה של פתרונות פורצי דרך.
 
כיום, קיימת קהילת Travel Tech של כ-300 סטארטאפיסטים, אולם לא קיים בינם לבין המלונאים קשר מוסדר אשר מקדם את הקליטה וההטמעה של הפתרונות בצורה אפקטיבית.
 
כדי להוביל תהליך חדשנות בענף המלונאות בישראל ולשלב עבודה של בתי המלון עם סטארטאפים, הוחל בקידום תהליך בו תתחיל ותתפתח אינטראקציה בין בתי המלון, הסטארטאפים המקומיים ואף השתלבות בקהילת החדשנות הבינ"ל בעתיד.
 
ב-14.3.18 יתקיים בת"א  כנס חדשנות בו יציגו 12 סטארטאפים כחול-לבן מוצרים ושירותים בתחום התיירות והמלונאות. התאחדות המלונות מקיימת לראשונה כנס כזה בשיתוף קהילת הטראוול-טק הישראלית (ITTS) המונה, כאמור, כ-300 חברים.
 
רשימת הסטארטאפים לכנס החדשנות
  • Provo
פיתח אלגוריתם ייחודי המאפשר לבעלי מלונות להעביר אליהם לקוחות, שהזמינו באמצעות OTA ולהפוך אותם ללקוחות ישירים.
  • Vigo smart net
הופך כל טלוויזיה בחדר לפלטפורמה חכמה ושיווקית (שיתוף פעולה חדש וייחודי בארץ ביחד עם סלקום TV. החברה מספקת תוכן על גבי רשת ה-WiFi של בית המלון). מאפשר לתיירים לצאת לחוויות אוכל עצמאיות המבוססות על מיטב המטבח המקומי, ובאמצעות הסמארטפון שלהם בלבד ומציע מסלולי אוכל יומיים וליליים הכוללים טעימות נבחרות ממגוון מסעדות, שווקים, חנויות בוטיק ועוד, תוך גמישות מלאה והתאמה אישית לתייר.
  • Simgo mobile
מספק נקודה חמה ניידת לשימוש האורח לאורך כל זמן שהותו במלון, האורח נהנה מחיבור קבוע לאינטרנט בשטח המלון ומחוצה לו והמלון נהנה מקשר ישיר וקבוע לאורח בשטח המלון ומחוצה לו.
  • Booking direction
תוסף לאתרי בתי מלון המשפר בעשרות אחוזים את מספר ההזמנות הישירות באתר המלון וחוסך אלפי דולרים בתשלום עמלות לאתרי ההזמנות (OTAs) כמו Booking.com ו-Expedia. המוצר מוסיף סרגל השוואת מחירים לאתר המלון וכן חלוניות הודעות, בדיוק כמו באתרי ההזמנות, שמדרבנים את המשתמש להזמין באופן מידי דרך האתר של המלון.
  • V D room
בונה סיורי VR ו-360 לבתי מלון בטכנולוגיה חדישה ומפיצה אותם ברשת כדי להגדיל חשיפה ישירה והגדלת כמות ההזמנות באופן ישיר.
  • Como vid
הטכנולוגיה הייחודית של קומוויד יודעת לקחת כל עמוד תוכן מקוון ולהפוך אותו לסרטון וידאו מקצועי.
  • Hotels B.I.
מספק מוצרים לייעול והגדלת תשואה במלונות. בין המוצרים:
אנליטיקה - ניתור ובקרה של פעילות המלון. ניתוחי תשואה לפי קבוצות markets, וערוצי מכירה, השוואה מול תקציב ותחזית. 2. מועדון לקוחות - ניהול מועדון לקוחות ומחירים אישיים בהתאם לסוג לקוח.
  • Check in
 מספק לשוק המלונאות והאירוח פלטפורמה טכנולוגית חדשנית לניהול חוויית האירוח, הכוללת מערכת ניהול אורחים, ואפליקציה הנותנת מענה מידי לכל צרכי האורח: מצ‘ק אין דיגיטלי, פתיחה ונעילת החדר, בקרת אקלים ועד להזמנת שירותים. מערכת ניהול מבוססת בינה מלאכותית לעובדי הקו הראשון במלון: תחזוקה, משק הבית, ואבטחה. בראבו מציגה מהפכה מיידית ברמת השירות, במהירות המענה לאורח וביעילות הצוות. עשה את הדבר הנכון, בזמן הנכון. תמיד.
  • EZ hotel
כל שירותי המלון בטאבלט בתוך חדרי האירוח. המערכת כוללת מערכת ניהול ושירות לאורחים, ניהול צוות העובדים במלון, הזמנת אטרקציות, שירותי מלון ומסעדות. ניהול צוות העובדים ושירות מקיף למלון ולאורח מרגע הזמנת השירות ועד קבלתו בפועל.
  • Easy Way
יצר את Eve, עוזרת אישית מבוססת בינה מלאכותית, שמשמשת כחבר מקומי בעיר. על בסיס המידע, שנצבר במערכות בעקבות האינטרקציה של האורח עם הפלטפורמה, נוצר פורטפוליו של האורח המאפשר למלון להכיר את אורחיו באופן טוב יותר (בדגש על העדפות, בעיות וכו'), ערך המאפשר למלון לשפר את שירותיו לתייר בטווח הארוך.
 
 מידע ורישום ללא עלות - כאן.
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share