Telecom News - סדרת הדגל גלקסי S9 של סמסונג עשתה עליה לישראל

סדרת הדגל גלקסי S9 של סמסונג עשתה עליה לישראל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סדרת הדגל גלקסי S9 של סמסונג עשתה עליה לישראל
סדרת הדגל גלקסיS9  של סמסונג עשתה עליה לישראל
 מאת: חיים חביב, 11.3.18, 22:00S9 ו-S9+
 
הדגמים החדשים של סמסונג - Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus - הושקו הבוקר בתל אביב. בולטת במיוחד תכונת האימוג'י האישי המונפש.
 
סמסונג אלקטרוניקס ישראל השיקה היום בתל אביב את סדרת המכשירים המתקדמת ביותר של החברה: Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus . המכשירים המתקדמים הושקו לראשונה בתערוכת הסלולר העולמית בברצלונה בחודש שעבר ונסקרו כאן בהרחבה.
 
לראשונה בישראל ניתן היה להתרשם מקרוב מהטכנולוגיות המתקדמות בהן ציידה סמסונג את הדגמים החדשים ומהביצועים המרשימים. התכונות הבולטות הן:
 
2 רמקולים סטריאופוניים עוצמתיים, שמאפשרים סאונד היקפי ייחודי הנתמך ב-Dolby Atmos, עם צליל אופף של 360 מעלות. למכשירים מסך Infinity "נטול שוליים", עיצוב, שסמסונג הציגה גם בסדרת ה-Galaxy A8.
 
בולט במכשירי ה-S9 השילוב של מצלמה חדשנית בעלת עדשה עם מפתח צמצם כפול, לצילום איכותי בכל תנאי תאורה, לצד שילוב יכולות וידיאו בהילוך איטי ((Super Slow Motion ויצירת אימוג'י אישי מונפש.
 
ואכן, בולטת במיוחד תכונת האימוג'י האישי המונפש, שזכה לפרסום רב בתערוכה; האימוג'י האישי המונפש עושה שימוש באלגוריתם למידת מכונה מבוסס נתונים (AR) המנתח תמונה דו-ממדית וממפה כ-100 מאפייני פנים כדי ליצור מודל תלת ממד, שמשקף ומחקה הבעות ומספק התאמה אישית אמיתית (דוגמת אימוג'י של הכותב בתחתית הכתבה). ניתן לשתף את האימוג'ים האישיים המונפשים של סמסונג עם מגוון סטיקרים בפורמט Animated GIF, גם עם פלטפורמות מסרים מצד שלישי, כגון .WhatsApp
 
מחירים וזמינות כפי שהוצגו בהשקה הבוקר:
 
דגם ה-S9 מוצע עם זיכרון מובנה של 4GB RAM ונפח אחסון של 64GB או 128GB במחיר 3,299 ₪ (לזיכרון 64). מומלץ לבדוק במספר ערוצים.
 
דגם ה-S9+ מוצע עם זכרון מובנה של 6GB RAM ונפח אחסון של 128GB במחירים הנעים בטווח 4,500 - 3,670 ₪. מומלץ לבדוק במספר ערוצים.
 
המכשירים זמינים לרכישה בישראל החל מהיום בצבעים שחור חצות, אפור טיטניום, וסגול לילך.
 
קריין קו (Crane Koh), מנכ"ל סמסונג ישראל: "מטרתנו לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו. הטכנולוגיה החדשנית, שהצלחנו לאגד בסדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus הופכת את המכשיר לחלק בלתי נפרד מהחיים של המשתמש ומאפשרת לו את הביצועים המהירים לו הוא מצפה באופן המותאם במיוחד עבור צרכיו האישיים".
 
גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: "אנו גאים להביא לצרכן הישראלי את סדרת הGalaxy S9-, שמאופיינת בביצועים טובים ביותר ובמצלמה חדשנית ביותר. אנו חותרים להעניק חדשנות ללקוחות. אנו יודעים כמה זה חשוב להם, ולכן אנו מממשים כאן את חזוננו עם סדרת המכשירים פורצת הדרך המאפשרת יכולת ביטוי עצמי גבוהה מאי פעם".
 
אימוג'י חיים חביב



 
 
Bookmark and Share