Telecom News - סמסונג צופה פני עתיד

סמסונג צופה פני עתיד

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> סמסונג צופה פני עתיד
סמסונג צופה פני עתיד
מאת: חיים חביב, 17.3.18, 15:10סמסונג

מאות בכירי תעשיית ההייטק הישראלית, יזמים, מפתחים ומשקיעים, נטלו חלק בכנס החדשנות השנתי ״העידן החדש של כלכלת המידע״ של סמסונג בישראל, בו הוצגו, בין היתר, "חוויית הנהג" העתידית ופלטפורמת DRVline.
 
הכנס השנתי, Samsung Innovation Summit, התקיים השבוע בת"א ומשך אליו למעלה מ-300 משתתפים, בכירי תעשיית ההייטק הישראלית, יזמים, מפתחים ומשקיעים, ש"עלו לרגל" לשמוע את אחד האנשים המשפיעים בזירה הטכנולוגית הגלובלית:  יאנג סון (Young Sohn), נשיא ומנהל האסטרטגיה הראשי של סמסונג. הוא משמש, בין השאר, גם יו״ר חברת HARMAN International, שמתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם והוא זה שהוביל את המהלך לרכישת החברה ע"י סמסונג בסכום של כ-8 מיליארד דולרים.

ביחד עם HARMAN רכשה סמסונג 2 חברות רכב ישראליות - Harman RedBend (שנקנתה בידי הרמן ב-2015) ומפתחת טכנולוגיית ניהול תוכנות רכב, ו-TowerSec העוסקת באבטחת מידע ברכב, שנרכשה ב-2016. בנוסף, ב-2017 השיקה סמסונג קרן חדשנות רכב בשווי 300 מיליון דולרים.
 
תחת כותרת הכנס: ״העידן החדש של כלכלת המידע״ הציגו מומחים מגוון נושאים מעולמות הרכב האוטונומי, בלוקצ׳יין ובינה מלאכותית. את המפגש אירחו רותי אדר, מנהלת מרכז החדשנות של סמסונג בישראל ודדה גולדשמידט, מנהל קרן Samsung Catalyst בישראל. במפגש הוצגו ונחשפו טכנולוגיות מתקדמות ומוצרים, שפותחו במסגרת שיתופי פעולה בין סמסונג לבין סטארטאפים ישראלים בהם השקיעה (ראו פירוט בתחתית  הכתבה).
 
סון: "את ההצלחה הישראלית אני תולה בשאיפה למצוינות, בסוג של אנרגיה חיובית, שאני מזהה ביזמים ובחברות הישראליות שפגשתי. מה שיפה בישראל, שיש פה לא מעט אנשים השואפים לשנות את העולם, והחיבור של טכנולוגיה ישראלית למערך הגלובלי של סמסונג בהחלט יכול להביא לכך.
 
במצלמת סדרת הסמסונג גלקסי S9, שהושקה בישראל (כאן), הוטמעה טכנולוגיה מתוצרת כחול-לבן.
 
זה מכבר חרגנו מקיבול הכתובות הקיים בתקן ה-IPv4 ובעולמנו החדש, במרחבי ה-IoT אנו כבר נדרשים לסד"ג אחרים, עצומים (ראו בתמונה את סון ומרחב הכתובות). הייצור של מידע גדל בזינוק מעריכי, והשפעת כלכלת המידע עולה על כל שידענו בעבר בכלכלת הנפט".
 
סמסונג הציגה בכנס את "חוויית הנהג" העתידית (digital cockpit) המאפשרת חווית נהיגה חדשנית, שבה הרכב מתכוונן ומותאם לצרכי הנהג, וכן את פלטפורמת הנהיגה החכמה דרייבליין  DRVline המאפשרת מעבר לעידן הרכב האוטונומי - פלטפורמה פתוחה, מודולרית עבור רכבים אוטונומיים, שמשלבת גם טכנולוגיות ומוצרים של מספר חברות ישראליות, שמפתחות פתרונות קישוריות וחישה עבור תעשיית הרכב.
 

DRVLine אמורה להציע בעתיד שבבים, חיישנים, ורכיבי חומרה ותוכנה, שיאפשרו למוכרים להרכיב מוצרים בעלי מפרט, שיוגדר על ידם באופן פרטני.

 

בכנס השתתפו כדוברים גם ריצ׳ארד מירהד מ-Open Ocean, פרופ' יואב שוהם מאוניברסיטת סטנפורד, עומר כילף מ-Innoviz, דרור ירושלמי מ-Valens, חגי זיס מ-Autotalks, אורן בצלאלי מ-HARMAN ישראל (לשעבר Redbend), ניק פישוויק מסמסונג וקאתרין שניידר מ-HARMAN. ראוי לציין, שסמסונג השקיעה ב-2017 ב-Valens, ב-Autotalks המפתחת מערכות תקשורת בין כלי רכב וב-Innoviz Technologies, שנציגיהם, כאמור, דיברו בכנס. 
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: בני שחר
קרדיט צילום 2 תמונות בתחתית הכתבה להלן: חיים חביב

סמסונג
 
סמסונג



 
 
Bookmark and Share