Telecom News - הסטארטאפ מישראל bid2bed יוצא לגיוס המונים באתר Wefunder האמריקאי

הסטארטאפ מישראל bid2bed יוצא לגיוס המונים באתר Wefunder האמריקאי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ מישראל bid2bed יוצא לגיוס המונים באתר Wefunder האמריקאי

הסטארטאפ הישראלי bid2bed יוצא לגיוס המונים דרך אתר Wefunder האמריקאי
מאת: מערכת Telecom News, 17.3.18, 20:20

יואל לביא

אתר Wefunder נחשב לאתר מוביל בעולם בגיוס המונים באמצעות מניות. יואל לביא, ראש עיריית רמלה לשעבר ויו"ר אשרא כיום וקבוצת משקיעים ייטלו חלק בהשקעה בסטארטאפ המצוי בתחום ה-TravelTech.

הסטארטאפ bid2bed הישראלי, שפועל בתחום החם והמבוקש כיום של vacation rental עובד על פיתוח אלגוריתם של מכרזים ומכירות פומביות אונליין לנכסים/חדרים ברחבי העולם המיועדים לאירוח לתקופות קצרות, שיאפשר גם למארח (בעל הנכס) למקסם את הרווחים (לפני מס) ואף להפחית ככל שניתן את ההוצאות של האורח ע"י זיהוי אנומליה בין הביקוש וההיצע. הסטארטאפ יוצא השבוע (יום ה' 22.3.18) במסע לקידום ה"הנפקה" דרך אתר ,Wefunder שנחשב לאתר מוביל כיום בגיוס המונים באמצעות מניות בארה"ב. כבר כעת ניתן להצטרף להשקעה (מינימום 100 דולרים). 
 
אייל למברג ממייסדי bid2bed פועל בעשור האחרון ביחד עם שותפו עידו סולומון בתעשיית דירות הנופש והאירוח ויחד חברו לאנליסט רועי קרן-צור כדי לקדם את המיזם הטכנולוגי בתחום האירוח לטווח קצר-בינוני כחלופה מלונאית, כאשר לאורך השנים ניהלו פלטפורמה חובקת עולם ורחבה בתעשייה, שהסתמכה בעיקר על לידים מאתרים קיימים ברחבי הרשת.
 
לאור הניסיון שצברו וההבנה, שקיים כשל שוק ביכולת של המארח (בעל הנכס) למקסם את רווחיו או לחילופין לאורח למצוא עבורו תעריפים נוחים יותר בהתאם לתקציבו, החלו בפיתוח פלטפורמה, שתיתן מענה בדמות של מכרזים פומביים לנכסים המיועדים ל-vacation rental, פלטפורמה בה, למעשה, המערכת יודעת לזהות אנומליה בין הביקוש וההיצע על פי דרישה בנכסים השונים ברחבי העולם.
 
כיום, הדרך היחידה השמישה היא באמצעות הפלטפורמות הקיימות בשוק בהן ניתן למצוא נכסים בשפע, שלא תמיד תואמים מבחינת מחיר את התקופה בשנה, המיקום או הדרישה לדירות או חדרים ולכן נוצר מצב בו בעלי הנכסים ״מפסידים״ הכנסות פוטנציאליות בתקופות, שלא בעונה, או לחילופין, שאורחים יפסלו נכסים או חדרים איכותיים במחיר המתאים לכיסם. לפיכך, נוצר הרעיון וכך הקימו את bid2bed, אלגוריתם, שיידע לזהות את כשל השוק ויימקסם את ההתאמה בין המארח לאורח. 
 
יואל לביא, (בתמונה למעלה משמאל), ראש עיריית רמלה לשעבר ויו"ר אשרא (החברה הישראלית לביטוח סיכוני סחר חוץ) כיום וקבוצת משקיעים ייטלו חלק בהשקעה. יואל לביא וקבוצת המשקיעים הם חלק מהמשקיעים הרבים במיזם. במהלך המחצית השנייה של 2018 תערוך החברה אירוע מיוחד להשקת המיזם וזאת בפני בכירים בתעשיית הנופש והתיירות.
 
ההשלכות של המיזם עשויות להיות גדולות מאוד על תעשיית ה-vacation rental ועל ענף האירוח בכלל בעולם כולו.
 
Bid2bed מקיים מגעים גם עם ענקיות בתחום הנופש והתיירות בנוגע לשיתוף פעולה.

גיוס
TLV GENERATOR



 
 
Bookmark and Share