Telecom News - ווינד ריבר הצטרפה ליוזמת הקוד הפתוח Akraino Edge Stack

ווינד ריבר הצטרפה ליוזמת הקוד הפתוח Akraino Edge Stack

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> ווינד ריבר הצטרפה ליוזמת הקוד הפתוח Akraino Edge Stack
ווינד ריבר הצטרפה ליוזמת הקוד הפתוחAkraino Edge Stack
מאת: מערכת Telecom News, 2.4.18, 08:00AKRAINO

היוזמה היא של ה-Linux Foundation. זאת, כדי להאיץ פריסות קצה-ענן של חברות טלקום. עדכון על רכישת ווינד ריבר ע"י TPG בתחתית הכתבה.

ווינד ריבר (Wind River), חברה בבעלות אינטל (Intel), שעוסקת בפיתוח תוכנה למערכות משובצות ומכשירים ניידים, הודיעה, שהצטרפה ליוזמת הקוד הפתוח Akraino Edge Stack של ה-Linux Foundation, שהוכרזה לאחרונה לקראת אימות של וירטואליזציית יישומים ושירותים ברחבי רשתות טלקום.

מבחינת ספקי שירותי טלקום, מקרי שימוש הממוקדים בקצה הענן (Edge) מהווים הזדמנויות למשיכת סוגים חדשים של לקוחות, פריסת שירותים חדשניים חדשים, והשגת מקורות הכנסה חדשים. הקהילה החדשה תאיץ חזון זה.

ווינד ריבר עובדת יחד עם קבוצת שירותי התוכנה של אינטל כדי לתרום רכיבים של מערך טכנולוגיות הטלקום Wind River Titanium Cloud שלה ל-Akraino Edge Stack, ומצפה לשת"פ עם מובילי תעשייה.

ספקי שירותי טלקום בוחנים היום הזדמנויות קצה-ענן כמוvRAN  רשת גישת רדיו וירטואלית, מחשוב קצה, CPE עסקי (ציוד באתר הלקוח) וירטואלי, ואינטרנט של דברים (IoT). לשם כך הם חייבים להבטיח, שהפתרונות, שהם בוחרים, יעמדו בדרישות המאתגרות בתחומים כמו ביצועים עם שיהוי (latency) נמוך ביותר, זמינות שירות ברמת טלקום, הטמעות הדורשות שטח פיזי קטן ומעט חומרה, והתקנות יעילות.

במקביל הם מעדיפים פתרונות המבוססים על פרויקטים של קוד פתוח, כדי ליהנות מהקהילה הרחבה ביותר האפשרית של מומחיות הנדסית, תוך צמצום למינימום של סיכון נעילה לספק ספציפי.

ווינד ריבר עונה לאתגרים אלה עם מערך פלטפורמות הווירטואליזציה Wind River Titanium Cloud. דרך קהילת הקוד הפתוח החדשה Akraino מתבססת ווינד ריבר על שיתופי פעולה קיימים כדי להאיץ הטמעות של פתרונות קצה-ענן פתוחים.

כחלק מהפעילות היא תסייע לתעשייה לייעל את ההתקנה, הקצאה ותחזוקה של ענני קצה, שבגלל המורכבות של היבטים תפעוליים של פתרונות קיימים, לצד ידע IT ייחודי הנדרש לפריסתם, פגעו ביכולת ספקי שירותים ליהנות מהזדמנויות עסקיות המוצעות ע"י יישומי קצה. ע"י פישוט ואוטומציה של תהליכים אלה תצמצם תרומת החברה ל-Akraino למינימום את העלות, הסיכונים ודרישות כוח אדם עבור פריסות קצה.

עבור יישומי ענן קצה קיימים מצפה החברה, שקהילת Akraino תאפשר לספקי שירותים להגדיל הכנסות תוך צמצום עלויות התפעול שלהם למינימום. עם התקדמות התעשייה בשנים הבאות מעבר לפונקציות טלקום מסורתיות, לקוחות ייהנו מהזדמנויות עסקיות חדשות המתאפשרות ע"י טכנולוגיות חדשות, כמו כלי רכב מקושרים, מציאות רבודה (AR), רפואה מרחוק ורחפנים מתקדמים.

צ'רלי אשטון, מנהל פיתוח עסקי בווינד ריבר: "אנו מאמינים, שהפעילות המשותפת תחת ה-Linux Foundation תאיץ את התקדמות התעשייה לכיוון של פלטפורמת קצה אחידה בקוד פתוח, שמשרתת מגוון רחב של מצבי שימוש".
 
עדכון 4.4.18, 14:44: ווינד ריבר  הודיעה, שחברת ההשקעות TPG תרכוש אותה מחברת אינטל, נשיא ווינד ריבר, ג'ים דוגלס, וצוות ההנהלה הבכירה שלו, יובילו את החברה העצמאית החדשה אחרי השלמת העסקה. זו צפויה להיסגר ברבעון השני של 2018. תנאי ההסכם לא נחשפו.
 
נהאל ראג', שותף וראש השקעות טכנולוגיה ב-TPG: "אנו רואים הזדמנות שוק בתוכנה תעשייתית המקודמת ע"י ההתלכדות של האינטרנט של דברים (IoT), מכשירים חכמים, ומחשוב קצה. ווינד ריבר ממוצבת היטב ליהנות ממגמות אלו".
 
ג'ים דוגלס: "רכישה זו תבסס את ווינד ריבר כספקית תוכנה עצמאית, שממוצבת לקידום טרנספורמציה דיגיטלית במגזרי תשתית קריטיים עם מערך מקצה עד הענן המקיף שלנו. באותה עת, TPG תספק לווינד ריבר את הגמישות והמשאבים הפיננסיים כדי להזין את הזדמנויות הצמיחה שלנו כחברת תוכנה עצמאית".
 
טום לנטצש, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת IoT באינטל: "צעד זה נועד לחדד את המיקוד שלנו בהזדמנויות צמיחה התואמות לאסטרטגיית אינטל הממוקדת בנתונים. ווינד ריבר תישאר שותף אקוסיסטם חשוב, ואנו נמשיך לשתף פעולה בהזדמנויות של תשתיות קריטיות מוגדרות תוכנה לקידום עתיד אוטונומי". 

 
עננים



 
 
Bookmark and Share