Telecom News - "70 ההמצאות הגדולות של ישראל": בואו לבחור מבין ה-9 ההמצאות שעלו לגמר

"70 ההמצאות הגדולות של ישראל": בואו לבחור מבין ה-9 ההמצאות שעלו לגמר

דף הבית >> חידושים הכרזות >> "70 ההמצאות הגדולות של ישראל": בואו לבחור מבין ה-9 ההמצאות שעלו לגמר
תחרות "70 ההמצאות הגדולות של ישראל": בואו לבחור מבין ה-9 ההמצאות שעלו לגמר
מאת: מערכת Telecom News, 3.4.18, 11:15חדשנות
 
שלב אלוף האלופים יוצא לדרך - מי עלה לגמר? מי תהיה "ההמצאה של ישראל"? 
 
ישראל הפכה במהלך שנות קיומה למעצמה עולמית בכל מה שנוגע ביזמות וחדשנות טכנולוגית ומדעית. החדשנות הישראלית מקורה בצורך הקיומי של המדינה עוד בשנותיה הראשונות להגן על עצמה בכוחותיה ולפתח כושר ייצור עצמאי. החדשנות, הרעיונות וההמצאות אשר יצאו מהתעשיות הצבאיות, יושמו בהמשך בתחומים האזרחיים גם כן, פרצו אל העולם כולו והפכו את ישראל למעצמה עולמית.
 
מוצרים וטכנולוגיות ישראליים בתחומים רבים בתחומים רבים כגון תקשורת, אינטרנט, מובייל, אלקטרוניקה חומרה ותוכנה, פארמה ומכשור רפואי, חקלאות, טכנולוגיות מים ואנרגיה מתחדשת נמצאים בשימוש ברחבי העולם, משפיעים על כמות עצומה של אנשים, ומיצבו את התעשייה הישראלית כחדשנית ופורצת דרך בקנה מידה עולמי והפכו מקור לגאווה לאומית.

לרגל חגיגות ה- 70 למדינת ישראל העמיד משרד הכלכלה והתעשייה לבחירת הציבור את המוצרים והטכנולוגיות פורצי הדרך, שיוזמו ופותחו בישראל לאורך שנות קיומה.
 
במסגרת התחרות, שמגיעה השבוע לשלב האחרון, בסופו תבחר ותוכרז בעוד כשבועיים ההמצאה של המדינה, עמדו באינטרנט בשבועות האחרונות לבחירת הציבור, 70 מההמצאות הגדולות ופורצות הדרך, מתוכן בחר הציבור את ההמצאות המשפיעות על כמות גדולה של אנשים בעולם, מעצבות את המציאות, הופכות את העולם לטוב יותר, ומהוות עבורנו מקור לגאווה לאומית.
 
70 ההמצאות, שעמדו לבחירת הציבור בתחרות "ההמצאות של ישראל", נבחרו מתוך רשימה ארוכה של המצאות, שפותחו ונוצרו לאורך שנות קיומה של המדינה, והן ממגוון ענפים ותחומי תעשייה.  
 
לצורך בחירת רשימת ההמצאות פורצות הדרך, הוקמה וועדת היגוי ברשות לחדשנות,  שהגדירה קריטריונים לבחירתה. רשימת ההמצאות הללו תופיע בספר "חדשנות ישראלית – מוצרים פורצי דרך אשר שינו את העולם", שייצא לאור בקרוב ביוזמת משרד הכלכלה והתעשייה.
 
לאחר השלב הראשון, עלו עכשיו, לשלב האחרון, 9 המצאות, שנבחרו ע"י למעלה מ-50,000 גולשים, שעומדות לבחירת הציבור, מהרו להצביע!!
 
ואלה הם העולים לגמר:
  • לווין אופק,
  • הדיסק און קי,
  • חומת אש-צ'ק פוינט,
  • מכונות לייצור מים מהאוויר,
  • waze,
  • מערכת רובוטית לסיוע בניתוחים זעיר-פולשניים,
  • כיפת ברזל,
  • סנדלי טיול,
  • טפטפות נטפים.
אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "לאורך שנות קיומה הגיעה ישראל להישגים ייחודיים ומצוינות יוצאת דופן, ובזכות ההכרה בחשיבות המחקר, הפיתוח, החדשנות ובעיקר ההון האנושי, הפכנו למעיין נובע של יצירתיות וחדשנות ולחממה טכנולוגית המהווה השראה לעולם וגאווה לאומית לכולנו.
 
אני גאה לשתף את הציבור במגוון רחב של המצאות, חידושים וטכנולוגיות, שההון האנושי הייחודי של ישראל הביא לעולם. עלינו להמשיך, לשמר ולהעצים את היתרון התחרותי ולהישאר שחקן מרכזי העומד בחוד החנית של עולם המתבסס יותר ויותר על יזמות וחדשנות.
 
אין ספק, שהתכונות הישראליות, ובכללן חשיבה מקורית, נועזות, הסתגלות מהירה לתנאים משתנים ויכולת לעקוף מחסומים מלאכותיים מסייעים ויסייעו לנו להמשיך ולהביא לעולם את בשורת היזמות והחדשנות הישראלית גם בעתיד".
 
ניתן להצביע לתחרות "ההמצאות של ישראל" - כאן.

התוצאות תתפרסמנה ב-15.4.18.

עדכון: התוצאות הן: מקום ראשון כיפת ברזל, מקום שני ווייז, מקום שלישי טפטפות.
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share