Telecom News - סקר מנכ"לים בינ"ל: הטכנולוגיות המשבשות הזוכות לתשומת לב ממנכ"לים

סקר מנכ"לים בינ"ל: הטכנולוגיות המשבשות הזוכות לתשומת לב ממנכ"לים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> סקר מנכ"לים בינ"ל: הטכנולוגיות המשבשות הזוכות לתשומת לב ממנכ"לים
סקר מנכ"לים בינ"ל: הטכנולוגיות המשבשות הזוכות לתשומת לב והשקעות ממנכ"לים
מאת: מערכת Telecom News, 8.4.18, 17:30YPO

סקר על 10 טכנולוגיות משבשות מדגיש את אלו, שהכי סביר, שתשפענה על עסקים והשקעות ב-12 החודשים הבאים. מהן הטכנולוגיות המשבשות המושכות את תשומת הלב של מנכ"לים וגם השקעות? אילו טכנולוגיות תהיינה מגזריות?
 
YPO, ארגון המנהיגות הראשון בחשיבותו בעולם של מנכ"לים - הפלטפורמה הגלובלית עבור מנכ"לים להיות מעורבים, ללמוד ולהתפתח, ארגון המעצים יותר מ-25,000 חברים ביותר מ-130 מדינות, הודיע על התוצאות של סקר מרץ 2018 של YPO Global Pulse.
 
סקר YPO Global Pulse מספק תובנות על נקודות המבט של מנכ"לים ברחבי העולם בנושאים המשפיעים על עסקים, מנהיגות והשפעה. תוצאות סקר Global Pulse של מרץ 2018 מספקות תובנות על ההבנה, היחס ותוכניות ההשקעה של מנכ"לים ברחבי העולם, בנוגע ל-10 טכנולוגיות משבשות המושכות תשומת לב ממש עכשיו. סקר Global Pulse של מרץ 2018 מספק נקודות מבט מ-842 חברי YPO, מ-15 אזורים שונים של העולם ומ-28 מגזרי תעשייה.

הסקר מגלה, שמנכ"לים ברחבי העולם מתמקדים בטכנולוגיות עסקיות ליבתיות, כגון מחשוב ענן, בינה עסקית ואבטחת סייבר, ואילו אימוץ והשקעות בטכנולוגיות עולות כגון בלוקצ'יין, בינה מלאכותית ומטבעות קריפטו יהיו כנראה מגזריים.

טכנולוגיות משבשות, שמושכות את תשומת הלב של מנכ"לים וסביר שגם השקעות בעולם:
מחשוב ענן זוכה לעדיפות חשובה אצל המנכ"לים בעולם: יותר משני שלישים (68%) מהמנכ"לים מדווחים, שמחשוב ענן כנראה ישפיע על העסק שלהם ב-12 החודשים הבאים, ו-62% אומרים, שהם כנראה ישקיעו בטכנולוגיות מבוססות ענן.

בינה עסקית מקבלת תשומת לב מהמנכ"לים: 65% מהמנכ"לים שנסקרו צופים, שהבינה העסקית תשפיע על הארגון שלהם ויותר ממחצית (56%) כנראה ישקיעו בבינה עסקית ב-12 החודשים הבאים.

אבטחת סייבר היא טכנולוגיה משבשת, שמנכ"לים נתנו לה עדיפות: לאור הגודל והחומרה של הפריצות המאוד מתוקשרות לנתוני צרכנים לאחרונה, 53% מהמנכ"לים צופים, שאבטחת סייבר תשפיע על העסק שלהם ו-47% אומרים, שהם כנראה ישקיעו בטכנולוגיית אבטחת סייבר בשנה הקרובה.

למרות השיבוש הצפוי, יש סבירות נמוכה יותר, שהמנכ"לים ישקיעו בטכנולוגיות האלו בשנה הבאה:

למרות שמציאות מדומה/ מציאות רבודה מוזכרות באפן נרחב כטכנולוגיות, שכנראה תשפענה על רוב ענפי התעשייה, רוב המנכ"לים שנסקרו עדיין לא משקיעים באופן פעיל בטכנולוגיות האלו. אולם, במגזרי האדריכלות וההנדסה, 83% מהמנהיגים העסקיים צופים, שהמציאות המדומה תשפיע על העסק שלהם ו-64% מתכננים להשקיע בה ב-12 החודשים הבאים, בהשוואה לרק 23% מכל המנכ"לים שנסקרו, שמוכנים להשקיע בטכנולוגיות האלו עכשיו.

באופן דומה, בינה מלאכותית נתפסת כגורם, שסביר שישפיע על עסקים, אבל הסבירות, שמנכ"לים ישקיעו בה השנה נמוכה יותר, לעומת מחשוב ענן, בינה עסקית, אבטחת סייבר ויישומי תשלומים סלולריים/ דיגיטליים, שזוכים ליותר תשומת לב מיידית והם מועמדים, שסביר שישקיעו בהם ב-12 החודשים הבאים.

הטכנולוגיות שהמנכ"לים מכירים הכי פחות מבין 10 הטכנולוגיות המשבשות שנסקרו הן צ'טבוטים, ולאחר מכן בלוקצ'יין ומטבעות קריפטו, כתוצאה מכך, הם נוטים לבטל את הסבירות של שיבושים בעסק שלהם בגלל הטכנולוגיות העולות החדשות האלו ומגלים הרבה פחות עניין בהשקעה בהן השנה.

השקעה בטכנולוגיות משבשות לפי מגזרי תעשייה ספציפיים:
רמת ההיכרות והעניין בטכנולוגיות משבשות רבות נקבעים לפי התעשייה. לדוגמה, למרות שהיו בתקשורת הרבה תשומת לב ודיונים על בלוקצ'יין ומטבעות קריפטו, רוב המנכ"לים לא חושבים, שיש סבירות מיוחדת, שהטכנולוגיות האלו תשפענה על העסק שלהם, ולא סביר, שישקיעו בהן. אולם, הבלוקצ'יין זכה לתשומת לב והשקעות של מנכ"לים במגזר השירותים הפיננסיים.

יותר ממחצית (58%) מהמנכ"לים בשירותים פיננסיים צופים, שטכנולוגיית הבלוקצ'יין תשפיע על הארגון שלהם ב-12 החודשים הבאים, ועד כדי 40% צופים, שישקיעו בה.

האינטרנט של הדברים - IoT מצוין כתחום טכנולוגי חשוב ע"י מנהיגים עסקיים במגזרי התקשורת, אדריכלות, הנדסה וטכנולוגיה. יותר משלושה רבעים (78%) מהמנכ"לים בתקשורת צופים ,שה-IoT ישפיע על העסק שלהם וכמעט כולם (96%) צופים שישקיעו ב-IoT ב-12 החודשים הבאים.
 
סקוט מורדל, מנכ"ל YPO: "מה שאני שומע ממנהיגים עסקיים של YPO בעולם ממש עכשיו הוא, שהשינוי הדיגיטלי נשאר בראש סולם העדיפויות שלהם ב-2018. כמה טכנולוגיות משבשות צפויות לזכות בתשומת לב והשקעות נרחבות השנה, כגון מחשוב ענן, אבטחת סייבר, בינה עסקית ויישומי תשלומים סלולריים.

חברי YPO מאמצים טכנולוגיות כדי לטפל בדרישות רגולציה, לרתום נתונים עסקיים לשיפור היעילות והגדלת הביצועים הפיננסיים ולענות לדרישת הצרכנים לדרכי אינטראקציה חדשות וחדשניות עם העסק שלהם.

הממצאים של YPO Global Pulse מגלים, שההשפעה העסקית ואסטרטגיית ההשקעות בטווח הקצר שקשורות לטכנולוגיה מסוימת תלויות בעיקר בענף התעשייה שבו פועלים. יהיה מרתק לראות איך עדיפויות והתמקדויות תישתננה במהלך השנה הבאה כשטכנולוגיות משבשות כמו בינה מלאכותית ומציאות מדומה תהפוכנה ליותר מיינסטרים".

סקר
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share