Telecom News - צפרה כץ: אני עדיין לא רואה בביטקוין מטבע עובר לסוחר

צפרה כץ: אני עדיין לא רואה בביטקוין מטבע עובר לסוחר

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> צפרה כץ: אני עדיין לא רואה בביטקוין מטבע עובר לסוחר
צפרה כץ: אני עדיין לא רואה בביטקוין מטבע עובר לסוחר
מאת: חיים חביב, 19.4.18, 00:20צפרה כץ
 
צפרה כץ, אחת מהנשים המובילות בעולם העסקים הגלובלי, ישראלית במקור ומהנשים הבולטות בעולם ההייטק העולמי, מבקרת בישראל וחולקת 3 תובנות עם עיתונאים.
 
צפרה כץ, (בתמונה משמאל), נשיאה ומנכ"לית משותפת בחברת אורקל העולמית מבקרת בישראל במסגרת ביקור, שהוגדר פרטי, אך לא נמנעה מפגישה עם קבוצת עיתונאים ישראלית ועם צמרת הנהלת אורקל ישראל (בתמונה למטה).
 
חברת Oracle מדורגת בצמרת חברות המחשוב הארגוני בעולם. היו"ר ומנהל הטכנולוגיה הראשי של אורקל הוא מייסד החברה לארי אליסון והמנכ"לים המשותפים: צפרה כץ ומארק הרד. החברה מפעילה בארץ את שלוחת "אורקל ישראל" בראשות עוזי נבון, שמשמשת כזרוע שיווק, תמיכה, יישום והדרכה לפתרונות החברה.
 
אורקל מספקת שירותי מחשוב ענן ארגוני. הענן של אורקל מציע פתרונות עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות ב: SaaS (תוכנה כשירות), PaaS (כלי פיתוח בענן), IaaS (תשתית בענן) ו-DaaS (בסיס נתונים כשירות). לאחרונה השיקה החברה את בסיס הנתונים האוטונומי הראשון בעולם, מהלך פורץ דרך בעולם בסיסי הנתונים בענן.
 
הפלטפורמה החדשה משלבת טכנולוגיות מתקדמות מעולמות הבינה המלאכותית (AI), לימוד מכונה (ML) ואוטומציה מסיבית של תהליכים עסקיים עתירי נתונים. בהתייחסות להשקה זו, ציינה צפרה כץ, שהפלטפורמה החדשה מספקת יכולות וביצועים נדירים, בדומה 'להחלפת צמיג ברכב תוך כדי נסיעה'.
 
צפרה כץ: "אורקל מעצימה כל העת את השקעות המו"פ שלה בישראל. לא הגענו לישראל בשל הטבות מיסוי. אנו כאן בשל הערך הממשי - חדשנות וזמינות של כוח אדם איכותי.
 
שאלה: מה דעתך על עתיד הביטקוין (מטבע קריפטוגרפי)?
צפרה כץ: "אני לא רואה בו עדיין מטבע עובר לסוחר אך סבורה, שלטכנולוגיות הנלוות לו (בלוקצ'יין) צפוי פוטנציאל רב".
 
שאלה: האם נתקלת במהלך הקריירה שלך, כאשה בכירה בעולם ההייטק, בחומות ובחסמים מגדריים?
צפרה כץ: למזלי הרב, זכיתי לעבוד ולצמוח במחיצתו של מייסד החברה לארי אליסון ולהתקדם בזכות כישוריי. אני פועלת כל העת לסייע ולקדם נשים מוכשרות בסביבתי". 
 
צמרת אורקל



 
 
Bookmark and Share