Telecom News - 2 סטארטאפים מישראל הצטרפו לאקסלרטור Metro רשת קמעונאית באירופה

2 סטארטאפים מישראל הצטרפו לאקסלרטור Metro רשת קמעונאית באירופה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 2 סטארטאפים מישראל הצטרפו לאקסלרטור Metro רשת קמעונאית באירופה
2 סטארטאפים ישראלים הצטרפו לאקסלרטור Metro - הרשת הקמעונאית הגדולה באירופה 
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.18, 13:11סילביה דואק
 
הסטארטאפים LSVR בתחום ה-VR ונוירואפלייד המשלב מחקר נוירו-מדעי עם אנליטיקה ואלגוריתמים חכמים עבור יצרנים ופרסומאים, ייהנו מ-120 אלף אירו של מימון, תמיכה של מנטורים גלובליים וחשיפה למשקיעים.
 
LSVR ו-נוירואפלייד, 2 סטארטאפים ישראלים, הצטרפו לאקסלרטור של רשת הקמעונאות Metro הגרמנית METRO Accelerator for Retail. קבוצת Metro היא הרשת הקמעונאית הרביעית בגודלה בעולם והגדולה ביותר באירופה. הם ייהנו מאירוח למשך 3 חודשים בברלין, להשקעה אפשרית בגובה של 120 אלף אירו והנחיה צמודה מהמנטורים של Metro ושל Techstars, כ-100 אנשי הייטק מהזירה הגלובלית.

LSVR היא חברת מציאות רבודה המיועדת לזירת המסחר האלקטרוני. החברה בנתה פתרון לחברות קמעונאיות מתחומי ריהוט הבית והעיצוב, שמאפשר להן להגדיל מכירות, להקל על חוויית הקניה ולהפוך את עיצוב הבית לנגיש ומעורר השראה. היזמים הם אופיר זילברברג ושי שלהוב.

נוירואפלייד, שמשלב מחקר נוירו-מדעי עם אנליטיקה ואלגוריתמים חכמים, בנה פתרון המספק לקמעונאים כלי מדידה אמין, שבודק כיצד הצרכן תופס בתת המודע שלו את המותג. החברה מגשימה חלום ליצרנים, לפרסומאים ולמנהלי מותג: היא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו ואם הקמפיין הפרסומי יצר שינוי אצלם. היזמים הם ליאור מויאל, אלחנן מאירוביץ ואינה שניידרמן.

במהלך יולי 2018 יוצגו המיזמים החדשים במסגרת ׳demo days׳ בפני משקיעים פרטיים ונציגי קרנות הון סיכון, בלונדון ובמינכן.

סילביה דודק (Sylvia Dudek), (בתמונה למעלה), מנהלת תכנית האקסלרטור של Metro הפועלת בשיתוף חברת :Techstars "ב-Metro מחפשים אנשים ומיזמים צעירים המצוידים בפתרונות דיגיטליים ייחודיים וחולמים להיות חלוצים בתחומי הקמעונאות העולמית, אלה הרוצים לעצב מחדש את התעשייה המסורתית.
 
הסטארטאפים הישראלים, שנבחרו מבין רבים וטובים, שהגישו מועמדות, ייהנו מגישה ישירה להון האינטלקטואלי של Metro. רמת הפעילות בישראל ואיכותה מרשימים אותנו. מאז התחלנו בפעילות האקסלרטורים יצא לנו לפגוש לא מעט סטארטאפים ולכל אורך הדרך גילינו חשיבה ייחודית מחוץ לקופסה, חדשנות ותעוזה״.
 
זילברברג מ-LSVR: ״בשיתוף עם METRO נוכל לבחון שווקים חדשים, לבדוק קונספטים למוצרים ולשפר את המודל העסקי עם לקוחות. בנוסף, קיבלנו הזדמנות לעבוד עם צוותים בינלאומיים, שיעזרו לנו לקבל זווית ראייה רחבה יותר על הדילמות היומיומיות של הלקוחות״.
 
בתמונה: הסטארטאפים הנבחרים מכל העולם באירוע הפתיחה של האקסלרטור של מטרו בברלין.

METRO



 
 
Bookmark and Share