Telecom News - האם אפשר לשים מחסום על הפה של שמילה מימון? כנראה שלא...

האם אפשר לשים מחסום על הפה של שמילה מימון? כנראה שלא...

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> האם אפשר לשים מחסום על הפה של שמילה מימון? כנראה שלא...
"הודעה לתקשורת", שפרסם דובר משרד התקשורת וגם שר התקשורת איוב קרא (בטוויטר) בנושא מוזר ושמו: "האם שירלי שיף עוסקת בתקשורת", ההודעה הזו מבליטה שוב את העובדה המצערת, שיש במשרד התקשורת מי שחושב, שהוא "הסגן של אלוהים", ולא מהסס לפעול מאחורי הקלעים כלפי כל מי "שלא רוקד לפי החליל שלו". 
מאת: אבי וייס, 17.5.18, 07:30השר איוב קרא

ביום ג' 15.5.18 בשעה 15:40 קיבלתי הודעה מאוד מעניינת מדובר משרד התקשורת בזו הלשון (ציטוט מדויק): "בעקבות הפרסומים, שראש מטה שר התקשורת שירלי שיף אינה עוסקת בתקשורת, השר: שר התקשורת איוב קרא, מבהיר באופן חד משמעי, שהפרסומים אינם נכונים. גברת שיף ממשיכה בתפקידה כראש מטה השר לרבות אחריות על תקשורת השר".

במקביל, כדי שיהיה ברור, שר התקשורת איוב קרא (בתמונה משמאל), גם העלה ציוץ בטוויטר שלו (כאן), שבו הוא חוזר פעמיים, פעם בפונט גדול ומרווח ופעם בפונט רגיל, על ההודעה הזו. 

היות וההודעה הזו נראתה לי די הזויה, חזרתי לדובר המשרד ושאלתי מה זה אמור להיות? אני לא טענתי, ששירלי שיף לא עוסקת בתקשורת השר, גם לא ראיתי שום כתבה האומרת כך, ולמה צריך להכחיש דבר מוזר כזה בהודעה לתקשורת? 

כעבור זמן נודע לי, שמקור הכעס, שאליו מופנית תגובת השר, היה טוויט של כתב גלובס - יונתן כיתאין, טוויט המצוי כאן, שכתב כך בטוויט שלו: "העניינים לא רגועים במשרד התקשורת: היחסים בין האישה החזקה במשרד, ראש המטה שירלי שיף, לבין השר איוב קרא, עלו לאחרונה על שרטון, ושיף כבר לא מטפלת בענייניו התקשורתיים של השר, לפחות נכון לעכשיו. צפו להתפתחויות".

הטוויט הזה הוא בהמשך ל"מסע ההכחדה", שעורך דה-מרקר (אחריו גלובס...) בזמן האחרון לשר התקשורת איוב קרא ולספינים שלו (למשל כאן וכאן).

בלי שום קשר אליהם (לדה-מרקר ולגלובס), אתר Telecom News ימשיך לחשוף ספינים של איוב קרא... חשיפת ספין חדש שלו תפורסם אצלנו בקרוב מאוד... ויש עוד כמה בדרך.

נחזור להודעה המוזרה של הדוברות הטוענת, ששישירלי שיףרלי שיף (בתמונה משמאל), שעובדת סביב השעון בלשכת השר, כן עוסקת בתקשורת השר. למה זה בכלל אמור לעניין את מישהו? 

אז זהו. זה אמור לעניין אותנו, כי זה חלק מהתופעה, ששמה שמילה מימון, המשנה למנכ"ל ומי שהיה גם מ"מ מנכ"ל, זמן לא קצר. כך שוק התקשורת מתנהל, ולא מאתמול. האתר הזה מכיל מאות כתבות די מדכאות, בעניין הספציפי הזה. 

אך לאחרונה פרסמנו מאמר חריף תחת הכותרת: "חידושים והפתעות" במשרד התקשורת מצד מי שהוא כנראה "הסגן של אלוהים". 

האם מנכ"ל משרד התקשורת החדש, נתי כהן, שהתווה מדיניות התנהלות חדשה ומאוד חשובה וקריטית למשרד התקשורת (כאן), שבמרכזה: שקיפות, יושרה ופתיחות, יצליח "לסגור את הפה" לשמילה מימון, שרגיל להחרים ולפעול כלפי כל מי "שלא רוקד לפי החליל שלו"? למשל, את טלקום ניוז הוא מחרים כבר כמה שנים טובות. וזה מצוין. כך הוא חושף את עצמו וגחמותיו. כרגע נראה, שיהיה קשה עד בלתי אפשרי "לסגור לו את הפה", כי יש עיתונים, שמשתפים עימו פעולה, אנחנו - לא...

נתי כהן (המנכ"ל) קבע, שכל עבודה מול התקשורת תהיה מנותבת רק דרך הדובר ולשכת מנכ"ל. נמתין ונראה אם הוא (המנכ"ל) מיישם זאת בפועל, במציאות של משרד התקשורת דהיום, במיוחד בכל הנוגע למשנה שלו, שמילה מימון... 
 
שמילה מימון
בתמונה: שמילה מימון במסיבה אצל שירלי שיף, צוחק על ביבי ושרה... אז היחסים שלו עם שירלי שיף היו תקינים...



 
 
Bookmark and Share