Telecom News - קבוצת פולקסווגן השיקה בתל-אביב קמפוס חדשנות תחת המותג KONNECT

קבוצת פולקסווגן השיקה בתל-אביב קמפוס חדשנות תחת המותג KONNECT

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קבוצת פולקסווגן השיקה בתל-אביב קמפוס חדשנות תחת המותג KONNECT
קבוצת פולקסווגן השיקה בתל-אביב קמפוס חדשנות תחת המותג KONNECT
מאת: מערכת Telecom News, 22.5.18, 12:58סטפני ריימן
 
מרכז החדשנות להאצת פיתוח כלי רכב אוטונומיים, שירותי ניידות חדשים ופתרונות מותאמים אישית בעולם הרכב יאפשר למיזמים בתחום התחבורה החכמה והרכב האוטונומי, מערכות ניווט מתקדמות, הגנת סייבר, תוכנות מתקדמות לרכב ו-Big Data, קשר ישיר לקבוצה.
 
במעמד שר הכלכלה אלי כהן, שי רינסקי מנכל משרד הכלכלה, והמדען הראשי של המשרד עמי אפלבאום, פתחה היום קבוצת פולקסווגן באופן רשמי, את קמפוס החדשנות של הקבוצה בתל-אביב תחת המותג קונקט (KONNECT). הקמפוס ימוקם בלב תל-אביב בסביבת עבודה משותפת (Co-Working Space). 

קמפוס החדשנות יעניק לסטארטאפים ישראליים גישה ישירה וממוקדת לקבוצת פולקסווגן ולמותגיה הרבים. הקמפוס יקדם שיתופי פעולה עסקיים ויתמוך בפיתוח טכנולוגיות חדשניות בתחום הרכב באמצעות ייעוץ מקצועי וליווי של מנטורים מתוך קבוצת פולקסוואגן.   

פיטר האריס, (בתמונה משמאל), מנהל הלקוחות הראשי בקבוצת פולקסוואגן (Chief Customer Officer): "אני מאמין גדול בעולם פיטר האריסהטכנולוגי המתפתח כיום בישראל ומשוכנע ביכולתם של החברות הישראליות לסייע לקבוצת פולקסווגן לעמוד ביעד המרכזי, להוות גוף בינ"ל מוביל בניידות ובתחבורה ברת קיימא. הקמפוס נועד לסייע למערך המותגים שלנו לשתף פעולה עם קהילת הסטארטאפים והחדשנות המקומית".  


יוהן יונגווירת', ראש מערך הדיגיטל הראשי בקבוצת פולקסוואגן (Chief Digital Office): "במסגרת הקמפוס של פולקסווגן בתל-אביב אנו נספק פתרונות משלימים לרכב במגוון רחב של תחומים ובראשם, חיישנים, סימולציות, קישוריות בתחבורה, מערכות ניווט מתקדמות, הגנת סייבר, תוכנות מתקדמות לרכב ו-Big Data".

בראש קמפוס KONNECT תעמוד סטפני ריימן, (בתמונה למעלה), מנכ״לית KONNECT. היא וצוותה יעבדו עם מותגי הקבוצה ויערכו סקירה מעמיקה של השוק בישראל לאיתור, תמיכה ופיתוח של פרויקטים ורעיונות ראשוניים עם סטארטאפים בתחומי הרכב הרלוונטיים.

ריימן: "אני שמחה ומתרגשת לקראת המעבר שלי לישראל כדי לעמוד בראש קמפוס החדשנות החדש של קבוצת פולקסוואגן בתל-אביב ואני מצפה ללמוד מקהילת הסטארטאפים והחדשנות בישראל ולעבוד איתם כדי לאתר טכנולוגיות מתקדמות עבור פתרונות הניוד העתידים שלנו.

המשימה שלKONNECT  היא לחבר, לטפח ולהאיץ את יזמות ההייטק העתידית של מותגי קבוצת פולקסווגן בתוך קהילת החדשנות בישראל. אנו נזמין סטארטאפים ישראלים רלוונטים לפנות אלינו ולבסס שותפות עמוקה עם קבוצת פולקסווגן ומותגיה המובילים".

אלי כהן: "ישראל אסירת תודה לקבוצת פולקסווגן על האמון האדיר בתעשייה ובחדשנות הישראלית. פולקסווגן מהווה את הלב הפועם של תעשיית הרכב העולמית ואנו מייצרים את תעשיית המוח העולמית. אני בטוח, שנוכל לתרום לפיתוח החדשנות של הקבוצה. אנו מיישמים סל תמריצי מיסוי והטבות לחברות ומשקיעים בינלאומיים ואנו רואים בקבוצת פולקסווגן משקיע ושחקן חשוב ביותר במשק הישראלי".

עמי אפלבאום: "זה כבוד גדול עבור ישראל. כולנו גדלנו על האיכות והרמה הגבוהה של התעשייה הגרמנית. משרד הכלכלה ישמח לסייע לקבוצת פולקסווגן במיפוי / סקאוטינג של שוק חברות הטכנולוגיה והסטארטאפים בתחום הרכב ולהציע סל תמריצים לעידוד השקעות והורדת סיכונים".
 
קרדיט צילום תמונות: אלעד מלכה.
 

קונקט 
 
 



 
 
Bookmark and Share