Telecom News - הסטארטאפ Innoviz Technologies זכה ב-Atlas Award של מרכז איין ראנד

הסטארטאפ Innoviz Technologies זכה ב-Atlas Award של מרכז איין ראנד

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ Innoviz Technologies זכה ב-Atlas Award של מרכז איין ראנד
הסטארטאפInnoviz Technologies  זכה ב-Atlas Award של מרכז איין ראנד
מאת: מערכת Telecom News, 24.5.18, 13:30פסל האטלס
 
הסטארטאפ מפתח פתרון, שהופך את חזון המכונית האוטונומית למציאות. במסגרת התחרות התמודדו כ-50 סטארטאפים ישראלים, שפיתחו מוצר, רעיון או טכנולוגיה בעלי ערך יוצא דופן. היו גם 3 פרסי משנה.
 
מרכז איין ראנד בישראל ומכון איין ראנד בארה"ב העניק אמש את פרס האטלס ל- Innoviz Technologies מכפר סבא, שמפתח פתרון, שהופך את חזון המכונית האוטונומית למציאות. הסטארטאפ מספק פתרון חישה המאפשר יכולת סריקה מתקדמת, שכולל מיפוי תלת ממדי בדיוק גבוה של סביבת הרכב ומאפשר לפעול ביעילות גם בתנאי מזג האוויר קשים. הסטארטאפ זכת גם בקטגוריית התחבורה החכמה.

האירוע, שהתקיים באולם הבורסה לניירות ערך בת"א, היווה את רגע הסיום של התחרות כולה, במסגרתה התמודדות כ-50 סטארטאפים ישראלים, שפיתחו מוצר, רעיון או טכנווגיה בעלי ערך יוצא דופן, בהם: Augmedics, NRGene, Livia, INTSIGHTS, BIOCATCH, riskified, RAPIDMEDICAL, SIGA, Medial EarlySigh, TRAPX SECURITY, Splitit, simplex, SafeBreach, AIROBOTICS, PERCEPTO, BWV
 
בפרסי המשנה זכו:
Fundbox - מספק פתרונות מימון לעסקים קטנים,
Namogoo - חברת אבטחה המונעת הצגת מודעות לא מורשות באתרים,
SpacePharma - מפתח מעבדה מיניאטורית לביצוע ניסויים בחלל החיצון.
 
פרס האטלס הוא אות הערכה על פועלם של היזמים פורצי הדרך, ומשני המציאות המקדמים את חיינו, והוא מוענק זו השנה השלישית לחברת סטארטאפ ישראלית, שיצרה טכנולוגיה בעלת ערך יוצא דופן בישראל ובעולם. ב-2017 זכה בפרס זברה מדיקל, שנוסד ע"י אייל גורה.
 
ה-Atlas Award הוא פסל של הפסל הבינלאומי ריצ'רד מינס. הפסל הוא דימוי של אטלס המיתולוגי המניף את העולם, כאות הערכה על הישג יוצא דופן. הפרס נועד להעלות על סדר היום הציבורי את השאיפה ליצרנות, לפריצת גבולות ולשגשוג, ולהביע הערכה לסטארטאפ המוביל בישראל.
 
בראש צוות השופטים עמד מושיק קוברסקי, מנכ"ל אלפא וי פתרונות, והשופטים היו ד"ר שלמה קליש, מנכ"ל ג'רוזלם גלובל ונצ'רס, צבי מעיין, סמנכ"ל פיתוח עסקי בתעשייה האווירית, תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi, שרון שחם, נשיאת חברת Karyopharm Therapeutics Inc, וגולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים.
 
תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת CofaceBdi: "ישראל מהווה מוקד עלייה לרגל של נציגי משקיעים וחברות ענק המגיעים לבחון מקרוב את תופעת ההייטק והסטארטאפים הישראלית. 40% מהיצוא של ישראל הוא הייטק. היישומים והטכנולוגיות ששינו את חיינו נולדו בישראל. חברות ענק אף בוחרות לבנות פה את מרכז הפיתוח שלהן. היתרון של תעשיית ההייטק הישראלית הוא הניסיון לעשות דברים אחרת. החשיבה הזאת מעצימה את כוחה של התעשייה. כשאנו מסתכלים על הסטארטאפים, אנו מבינים, שחלק לא ישרוד, אבל האקזיטים ממחישים את כוחה של התעשייה. אחד האתגרים, שניצבים בפנינו, הוא לשמר את הטכנולוגיה בארץ".

בועז ארד, מנכ"ל מרכז איין ראנד בישראל: "אנו חוגגים את היזמות, התעוזה וההתמדה של היזמים הישראלים, אלה המובילים את העולם ומשנים אותו לטובה בכל בוקר. יש מי שיתקשו להאמין, אבל אנו נמצאים בתקופה הטובה ביותר בקיום האנושי, בעיקר בזכות החירות, שמאפשרת ליכולות הללו לבוא לידי ביטוי והאטלס חוגג את ההצלחה הזו".

ד"ר ירון ברוק, מנהל מכון איין ראנד בארה"ב: "יזמים הם האטלסים החדשים הנושאים את הקדמה על הכתפיים שלהם. פרס האטלס בא להוקיר אתכם על מה שאתם. ללא יזמים כמוכם לא היה שפע, לא הייתה טכנולוגיה, שמקלה על חיינו ויכול להיות, שהינו עדיין שרויים בחברה בה מרוויחים 2 דולרים ליום, כמו שהיה העולם לפני דור היזמים של המאה ה-20. אתם, היזמים, גוררים את החברה לעתיד טוב יותר".
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share