Telecom News - הרשת החברתית הווירטואלית לעולם ההייטק - Silo יוצאת לעולם הפיזי

הרשת החברתית הווירטואלית לעולם ההייטק - Silo יוצאת לעולם הפיזי

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> הרשת החברתית הווירטואלית לעולם ההייטק - Silo יוצאת לעולם הפיזי
חשיפה: יציאה מהעולם הווירטואלי שבאפליקציה לעולם האמיתי: מפגש פיזי ראשון בעולם נערך ב-WeWork הרצליה בין הפעילים המובילים בישראל ברשת החברתית המקצועית הענקית לעולם ההייטק והיזמות - Silo, שעד היום מאז עלתה לאוויר (ב-2015), הייתה רשת וירטואלית בלבד המסייעת במיוחד ליזמים, מנהלים, מנטורים, מפתחים ומשקיעים לפתח קשרים עסקיים מועילים.
מאת: אבי וייס, 26.5.18, 18:00SILO גלעד כהן

הרשת החברתית הענקית לעולם ההייטק - Silo נוסדה ע"י ישראלים. כעת מרכז החברה נמצא בסיליקון ואלי (עם מרכז פיתוח בישראל ב-WeWork הרצליה). זו רשת חברתית המכילה מעל ל-50 אלף אנשי הייטק מכל העולם מעל ל-8,500 סטארטאפים ויש ברשת החברתית הזו מעל ל-350 רשתות משנה לתחומים מקצועיים ספציפיים, שמנוהלים ע"י פעילי הרשת.

העקרונות של הקהילה הזו די מזכירים את עקרונות Startup-Grind (כשאין לקהילת Startup Grind מערכת חברתית מקוונת כזו) ובמרכז נמצא העיקרון: קודם לכל, תעזור לכל מי שזקוק לעזרה, הכוונה ועצה

את Silo יזמו ופיתחו: מושיק רקח, טל מושיוב, יוסי ששו, יוסי איטח ודן קציר. הם בנו רשת חברתית עסקית גלובלית, קלה לתפעול, שמאפשרת לאנשים לעזור אחד לשני, לקבל זה מזה הכוונה עסקית, ליצור שותפויות, לפתוח מעגלים עסקיים או להצטרף לכאלה הקיימים, לסייע מקצועית בפיתוח מוצרים ויזמויות, לאתר ולהציע השקעות ושותפויות ולחפש ולהציע עבודה.

בפעם הראשונה מאז שהאפליקציה הזו יצאה משלב הבטא שלה (ב-2015), החליטו ראשי ומובילי הרשת הזו "לצאת לאוויר העולם" ולהיפגש פיזית ב"מיטאפ", שהתקיים ביום 24.5.18 בבית WeWork בהרצליה. 

גלעד כהן, (בתמונה למעלה משמאל), מפעילי קהילת Silo בישראל: "הרשת החברתית Silo היא מה שרשת לינקדאין הייתה אמורה להיות, אבל איבדה את זה מזמן: רשת חברתית של אנשי ההייטק ללא שיקולים זרים. רק עזרה הדדית ועשיית עסקים מתוך נכונות לסיוע הדדית בצורה טהורה. 

המייסדים של הרשת החברתית Silo המציאו את המונח: Good Karma is Good Business. זה משתלב היטב עם התפיסה של: Help Others To Help Yourself. היות והקהילה גדלה בכל העולם, כמו גם בישראל, החלטנו לנסות ולייצר רשת חברתית גם בעולם האמיתי ולהפגש פנים אל פנים עם המובילים והפעילים ברשת הזו. תודתי לכל מי שהגיע והעיקר זה לשוחח אחד עם השני ולהקשיב לצרכים של השני ולנסות לעזור". 

אסף לוקסמבורג, (בתמונה משאסף לוקסמבורגמאל), מפעילי הקהילה: "גיליתי את Silo לפני כשנתיים ומאז אני עובד עם המערכת החברתית הזו בהצלחה רבה.

מנקודת מבטי, זו מערכת עסקית חברתית המאפשרת לסייע אחד לשני ומסייעת למצוא הזדמנויות עסקיות בכל תחום לפי העקרונות של עזרה הדדית.

אנו מקיימים היום אירוע ראשון של הוצאת הפעילים והחברים של קהילת Silo מהעולם הווירטואלי שבאפליקציה, אל העולם האמיתי והפיזי.

ההתכנסות כאן ב-WeWork בהרצליה היא מאוד חשובה לנו, כי כאן נמצא מרכז הפיתוח הישראלי של המערכת הזו.

ל-WeWork יש ערכים דומים לשלנו ולכן זו סביבת העבודה וההתכנסות המתאימה לקהילה שלנו, כי היא נותנת את המסגרת והאווירה המתאימה והתומכת לערכים של הקהילה הזו".

מושיק רקח (בתמונה משמאל, בשיחת וידיאו מהסיליקון ואלי), מייסד ממושיק רקח Siloשותף ומנכ"ל Silo: ""לצערי לא יכולתי להגיע לישראל למפגש הראשון של הקהילה בעולם הפיזי, אבל אני שמח, שהאירוע הזה יצא לפועל עם הפעילים הישראליים של הקהילה.

חשוב להדגיש, שהמפגש הוא לא אודות Silo אלא אודות בני אדם. בני אדם הם היוצרים את הקהילה העסקית הזו והם הנותנים לה את הערכים הנדרשים לקיומה. זה מה שמושך את האנשים לקהילה ולהשתתף בפעילויות הקיימות בה.

זו קהילה נהדרת, שצמחה ממש מאפס. תודתי לכל אחד ואחד ממכם, שתורם מזמנו לקהילה ולחברים בקהילה.

הבקשה האישית שלי ממכם: אם אתם פוגשים אדם כלשהו, אחרי שתציגו את עצמכם, תבדקו עם האדם שאתם פוגשים מה הוא זקוק, מהם הצרכים שלו ותעזרו לו. קארמה טובה היא בסיס מרכזי בהצלחה עסקית ואני מאמין, שזה הסוד להצלחה של הקהילה שלנו, בזכותכם". 
SILO
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share