Telecom News - SOSA: שת"פ עם DCF Ventures מהודו לחיבור יזמים ותאגידים ב-2 המדינות

SOSA: שת"פ עם DCF Ventures מהודו לחיבור יזמים ותאגידים ב-2 המדינות

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> SOSA: שת"פ עם DCF Ventures מהודו לחיבור יזמים ותאגידים ב-2 המדינות
SOSA, פלטפורמת החדשנות הפתוחה, חתמה שת"פ עםDCF Venture  מהודו לחיבור בין יזמים ותאגידים ב-2 המדינות
מאת: מערכת ,Telecom News  28.5.18, 14:07עזי שפר
 
שותפות זו תספק הזדמנות ייחודית עבור תאגידים ומשקיעים בהודו המבקשים להתחבר לטכנולוגיות חדשניות וסטארטאפים, בדגש על גישה לקהילת היזמות הישראלית.
 
SOSA ו-DCF Ventures מבית AP Globale חתמו על שותפות אסטרטגית, שמטרתה להרחיב בהודו את פעילות SOSA, פלטפורמת החדשנות הגלובלית. שותפות זו תספק הזדמנות ייחודית עבור תאגידים בהודו המבקשים להתחבר לטכנולוגיות חדשניות וסטארטאפים, בדגש על גישה לקהילת היזמות הישראלית.
 
צעד ראשון במסגרת שיתוף הפעולה יהיה ביקור של מנהלים בכירים מתאגידים הודיים, שמחפשים שיתופי פעולה מסחריים והשקעות בישראל ויתמקד בהזדמנויות בתחומים כגון פינטק, בנייה, שרשרת אספקה ​​ולוגיסטיקה, ביטחון, אנרגיה, מוביליטי ועוד.
 
SOSA - פלטפורמת חדשנות גלובלית בעלת מרכזי בתל אביב ובניו יורק, נוסדה ב-2014 ע"י קבוצת משקיעים ויזמים בישראל, כדי לייצר מקום עבור תעשיית החדשנות הטכנולוגית ולקדם פעילות עסקית משותפת בין חבריה - תאגידים בינלאומיים ומשקיעים ובין מיזמים טכנולוגיים. היא מאפשרת כיום גישה לכ-8,500 סטארטאפים ו-150 משקיעים, קרנות הון סיכון וגופים ותאגידים בינ"ל.
 
בבעלות קבוצת AP Globale, בראשות היזם ההודי, Abhijit Pawar, מצויה DCF Ventures, יחידה עסקית, שבסיסה בפונה בהודו, שמעוניינת באמצעות שת"פ זה להפוך לכתובת ליזמים ולאקוסיסטם בהודו.

לצד זאת, DCF Ventures מייעצת לסטארטאפים בשלים מכל העולם, בנוגע לאסטרטגיית חדירה להודו. הקשר בין 2 הגופים יאפשר ל-DCF Ventures ליצור קשרים עבור חברות עם סטארטאפים בישראל, כי מטרתה כפלטפורמה להביא רעיונות חדשניים ולבצע שינוי רדיקלי חברתי, שיתרום תרומה משמעותית להון האנושי. החברה מתמקדת בשיפור מיומנויות והכשרות,  קרנות אימפקט, ייעוץ, פיתוח קהילות, אירועים ופרויקטים מיוחדים.

היוזמה החדשה תמוקם במומביי ותובל ע"י לאקשמי פוטלורי, אחת מהמייסדים לשעבר של Jabong ובעלת ניסיון רב בתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים, האיקומרס והתקשורת הדיגיטלית ב-5 השנים האחרונות. היא גם פעילה באקוסיסטם היזמי בהודו ומשמשת מנטורית לסטארטאפים רבים.
 
עזי שפר, (בתמונה למעלה), מנכ"ל SOSA: "תחום היזמות בהודו נמצא במגמת גידול מהירה. אולם, הוא עדיין משתרך מאחור וניצב במקום ה-69 בלבד במדד היזמות העולמי. הניסיון, שמביאות עמן SOSA והשותפויות הגלובליות שלה, יוכל לסייע לגשר על הפער.
 
אנו מאמינים, שיש פוטנציאל גדול בהודו ליזמות מקומית כמו גם לשיתופי פעולה של גופי ענק המעוניינים לעבוד עם יזמים מהעולם. אנו שמחים על החיבור עם DCF Ventures המביאה עמה מומחיות וקשרים ברמה המקומית".
         
אבחיג'ט פאוואר: "אנו שמחים לקראת שיתוף הפעולה עם SOSA, לאור מערכת היחסים ארוכת השנים והסינרגטית בין הודו לישראל. אמנם, יש לנו כמה דוגמאות מרשימות של הצלחות בתחומי הקמעונאות והשירותים, לצד הצלחות בתחומי הטכנולוגיה, IoT, פינטק, אנרגיה ומוביליטי, בהן נמצאת הודו בעמדה של מובילות גלובלית. אנו מאמינים, ששותפות זו תקדם את היזמות ההודית".

צילום תמונה עליונה: אלה סברדלוב-קרן

הודו
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share