Telecom News - חזון הענן של גוגל הוצג בכנס 2018 Google Cloud Summit

חזון הענן של גוגל הוצג בכנס 2018 Google Cloud Summit

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> חזון הענן של גוגל הוצג בכנס 2018 Google Cloud Summit
חזון הענן של גוגל הוצג בכנס 2018 Google Cloud Summit
מאת: מערכת Telecom News, 30.5.18, 17:20כנס גוגל

בכירי גוגל קלאוד העולמית הציגו הבוקר, בפני כ-3,500 משתתפים, את חזון הענן של החברה והטכנולוגיות החדשניות שלה בכנס Google Cloud Summit 2018 בתל אביב.

להלן עיקרי הדברים של מקצת מהנואמים:

ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל: "משמח אותי לראות כאן היום אלפי אנשים, שהענן שלנו מאפשר להם להפוך דאטה לידע וזה, למעשה, מה שעומד בבסיס הצמיחה האדירה שלנו, בעולם וגם בישראל".

אלית בן-בסט נוריאל, Head of Cloud Marketing, Google Cloud Israel: "מדי יום נוצרים בעולם 2.5 מיליון טרה-בייט של נתונים, והכול מקושר באמצעות 5 מיליארד מכשירי סלולר והמון פעילות דיגיטלית, כמו תכני וידאו ורכישות ברשת. העולם המחובר מייצר המון אתגרים והזדמנויות, וגוגל קלאוד מאפשרת לארגונים לעשות זאת מהר יותר, מאובטח יותר ובעיקר חכם יותר".

ניר חינסקי, מנהל אזורי, Google Cloud: "הגישה ההוליסטית שלנו מתחילה בפלטפורמה אמינה, דרך הטמעה של בינה בכל דבר, שינוי בצורת העבודה וכלה בחופש מוחלט לפיתוח. יש מעל 4 מיליון לקוחות, שעושים שימוש ביישומים של גוגל, 4 מיליארד קונטיינרים, שמושקים מדי שבוע ושותפים גלובליים חדשים, בהם SAP, סיסקו ו-"Salesforce.

אייל מנור, סגן נשיא להנדסה ב-Google Cloud: "גוגל שמה דגש מרכזי על קהילת המפתחים ומעצימה אותם. אנו מאפשרים למפתחים להשתמש בתשתיות וביישומים הקיימים שלהם, אבל גם לבחור בין אינספור שירותים ויישומים, שאנו מפתחים, החל מעבודה עם מכונות וירטואליות, דרך עבודה במודל תשתית כשירות (Iaas) ועד למודל של serverless.

אנו מנגישים יכולות לימוד מכונה (machine learning) גם לחברות, שאין להן שום ידע בתחום, באמצעות ,Cloud AutoML שמאפשר להפיק תחזיות מדויקות מנתונים המצויים בידי הארגון. בנוסף, פיתחנו חומרה ייעודית לשימוש ב-,AI שהיא מהירה פי 15 עד 30 מחומרה רגילה. כל זאת, כדי לאפשר למפתחים למצוא את התובנות הנכונות בתוך מבול הנתונים".

יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ומנהל מרכז המו"פ של Google בישראל: "גוגל משתמשת בטכנולוגיות למידה עמוקה כדי למצוא פתרונות לבעיות הכי גדולות שיש. בעזרת היכולות, שפיתחנו בתחומים כמו ניתוח שפה ודיבור, או ניתוח ויזואלי של תמונות, הצלחנו לפתח בינה מלאכותית, שבעזרתה ניתן להפיק דיאגנוזה של צילומים רפואיים, וגם לנהל משימות יומיומיות בעזרת סוכן חכם בטלפון, או להפנות שאלות בשפה טבעית לקבצים כמו טבלת Google Sheets ולקבל תשובה מידית, ממש 'לדבר' עם הדאטה.

חלק חשוב מהפיתוח נעשה במרכז בישראל, ואנו ממשיכים לעבוד על פתרונות לבעיות, שהכי מטרידות את האנושות כדי להשפיע לטובה על מיליארדי אנשים בעולם".

צילום תמונה: תומר פולטין



 
 
Bookmark and Share