Telecom News - סיילספורס חב' הענן וה-CRM השיקה תמיכה בעברית לפלטפורמת Lightning

סיילספורס חב' הענן וה-CRM השיקה תמיכה בעברית לפלטפורמת Lightning

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> סיילספורס חב' הענן וה-CRM השיקה תמיכה בעברית לפלטפורמת Lightning
סיילספורס Salesforce חברת הענן וה-CRM השיקה תמיכה מלאה בשפה העברית עבור פלטפורמת Lightning
מאת: מערכת Telecom News, 13.6.18, 12:59ענן
 
הפלטפורמה מאפשרת ראיית 360 מעלות על הלקוח וצרכיו ואוטומטיזציה של תהליכי שיווק באמצעות בינה מלאכותית. החברה הציגה גם את תוכנית האקסלרטור שלה לסטארטאפים צעירים והודיעה על תכנון השקעות בסטארטאפים בתחום הענן.

כ-3,000 איש השתתפו הבוקר בכנסSalesforce Basecamp  לתחום טכנולוגיית הענן וה-CRM, שנערך בת"א. בכנס, השתתפו מנכ"לים ומנהלים בכירים במשק ישראלי ומומחים ומובילי דעה בתחומי ענן, בינה מלאכותית וטכנולוגיות מתקדמות נוספות. הם הגיעו ללמוד על פתרונות פורצי דרך של החברה מול האתגרים של המהפכה התעשייתית הרביעית.

במהלך הכנס הציגה Salesforce חידושים עבור פלטפורמת הענן Lightning המתקדמת שלה והודיעה, שהפלטפורמה תתחיל לתמוך באופן מלא בשפה העברית עבור משתמשי הקצה.

פלטפורמת ה-Lightning הנה מסגרת פיתוח יישומים מתקדמת, מבוססת רכיבים, לחוויית משתמש חדשה במינה (UX - User Experience). במילים אחרות, Lightning מגדירה מחדש את תחום שירות הלקוחות בעידן המודרני. המערכת אינטואיטיבית, נוחה לשימוש וכוללת בתוכה יותר מ-850 מאפיינים לשימושים שונים, שנועדו כולם לסייע ללקוחות בהגברת התפוקה והיעילות שלהם בכל תחומי העסק - במכירות, בשירות, בתמיכה ובשיווק. כ"כ, הפלטפורמה ניתנת להתאמה באופן בלעדי ומדויק לצרכים הייחודים של כל לקוח.

מערכת Lightning ניתנת להפעלה בכל מכשיר ומציגה את המידע הרלוונטי בהתאמה לכל מסך - מובייל, מחשב פרטי, טאבלט ועוד, ובכך מייעלת את תהליכי העבודה. לדוגמה, נציגי מכירות יכולים לפקח בצורה יעילה יותר על ההתקדמות שלהם באמצעות לוח Kanban. חיפוש גלובלי יסייע למצוא מידע רלוונטי מהר יותר ע"י יצירת הצעות תוך כדי הקלדה והצגת המידע הנכון בעת הצורך.

עבור משתמשי הענן, תמיכת המערכת בשפה העברית פירושה גמישות רבה יותר בניהול קשרי לקוחות ומתן השירות וגישה לכל התכנות המתקדמות של Lightning, כולל כלים מבוססי בינה מלאכותית - איינשטיין.

הילה לוי-לויה, סגנית נשיאה אזורית ומנהלת הפעילות של סיילספורס בישראל: "ההכרזה, שפלטפורמת Lightning המתקדמת של  החברה תתמוך מעתה גם בשפה העברית היא פועל יוצא של מחויבותה להצלחת לקוחותיה המקומיים והיא מציגה את החשיבות הרבה, שהחברה מייחסת לשוק הישראלי".

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי וסמנכ"ל מכירות ישראל: "מידי שנה אנו מרחיבים את הפעילות שלנו בישראל ומצרפים חברות ישראליות נוספות לשורות לקוחותינו ושותפינו. אנו גאים ביכולת שלנו להבין בצורה עמוקה ומדויקת את הצרכים השונים של קהל לקוחותינו ולספק להם פתרון הוליסטי, יעיל ומותאם אישית, שמסייע להם בדרכם להצלחה".  

Salesforce הציגה את תכנית Accelerate EMEA. תכנית אקסלרטור בת 4 חודשים, שמזמינה סטארטאפים ישראלים, הפועלים בתחומי הפינטק וטכנולוגיות ביטוח, להגיש את מועמדותם עד סוף חודש יוני 2018. התכנית הכוללת 20 מפגשים וירטואליים עם מיטב המומחים של Salesforce ו-2 מפגשים נוספים בבריטניה. התכנית נועדה לסייע לסטארטאפים צעירים להצטרף למאגר השותפים של Salesforce בעולם ולהתקדם לעבר השגת מטרתם. חברות ישראליות רבות נמנות בין השותפים של סיילספורס ביניהן: Accenture, Advantech, All Cloud, Cloud Tech, Deloitte, iCloudius, Nptech, One1Link, P2C, ServiceWise, Wedo.

החברה הודיעה, שהיא מתכננת להשקיעה עד 100 מיליון דולרים באמצעות קרן ההשקעות  Salesforce Ventures בסטארטאפים בתחום הענן. עד היום, הקרן השקיעה ב-6 סטארטאפים ישראלים, כולל OwnBackUp, RedKix, CheckmarxCoolaData, CloudLock ו-Bringg.
 
בתמונה: הילה לוי-לויה ואוליבייה אלבז
קרדיט צילום: קובי קואנקס. 
 
סיילספורס
 



 
 
Bookmark and Share