Telecom News - נחשפו 9 הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים ביותר ללוחמה בטרור

נחשפו 9 הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים ביותר ללוחמה בטרור

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> נחשפו 9 הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים ביותר ללוחמה בטרור
נחשפו 9 הפיתוחים הטכנולוגיים החדישים ביותר ללוחמה בטרור
מאת: מערכת Telecom News, 14.6.18, 14:45רובו-טים

זאת, במסגרת הכנס הבינ"ל בירושלים למאבק בטרור, שיזם השר ארדן ובמסגרתו הגיעו לארץ 20 שרי ביטחון פנים והגנת המולדת ממדינות מרכזיות בזירה הבינלאומית. מרובוט הסורק מנהרות במקום חיילים, דרך שעון FIREWALL להגנה ממתקפת סייבר ועד כוונת המתעדת את כל מסלול הכדור.
 
הכנס בירושלים, שהסתיים היום, בשיתוף פעולה עם המזכירה האמריקאית לביטחון המולדת קירסטן נילסן, היה מפגש ההתנעה להקמת פורום בינלאומי ראשון מסוגו למאבק באתגרים המשותפים. במסגרת הכנס נחשפו שרים ובעלי תפקידים במדינות מרכזיות בעולם לפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום הביטחון, ולמדו על יכולותיה של ישראל בתחום.

הכנס התקיים במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין ולקחו בו חלק  המפכ"ל, היועמ"ש, ראשי השב"כ, המוסד ובכירים בצה"ל.
 
1) רובו-טים, (בתמונה למעלה, צילום: מישה קמינסקי), הרובוט הסורק מנהרות במקום חיילים - רובוט הנזרק לתוך מבנה/מנהרה ומחליף את העיניים של החייל בשדה הקרב באמצעות מצלמות המעבירות את כל המידע על המתרחש בפנים.
 
2) רחפן היודע להחליף פטרול שיודע להמריא ולנחות לבד.
 מגנא
3) מגנא, (בתמונה משמאל, צילום: מגנא), מערכת תצפית המדמה מוח ועיניים של אדם, שמנתחת כל שינוי בשטח ונמצאת כיום בשימוש בהר הבית.
 
4) סולוקייט, מערכת אקוסטית ניידת לכוחות שיטור המסוגלת לאכן ירי נק"ל עפ"י סאונד בעת התרחשות אירוע בטחוני, ואנדליזים, התקהלויות וכד' בתוך שניות ספורות לשלוח לאותה נקודה משטרה או אמבולנס ולקצר זמני תגובה.
 
5) אקיוביט, שעון Firewall להגנה מפני מתקפת סייבר.
 
6) ה-Smart Shooter (בתמונה משמאל) - כוונת המבטיחה פגיעה במכה ראשונה ומצלמת את כל המסלול של הכדור.
 ארדן SMART SHOOTER

7) שרפים, מערכת תצפית ומעקב הכוללת לייב וידאו עם מצלמה מוסווית, שלא ניתן להבחין בתנועתה וכן לא דורשת חשמל או תקשורת.
 

8) ה-SatGetsat - טרמינל לווייני בתנועה - מערכת לוויינית ההופכת כל שוטר / חייל לתחנת ממסר עבור המפקדים שלו באמצעות לייב וידאו וללא תלות ברשת סלולרית/רשת קשר.
 SAN HIGHTECH
9) ה-San Hightech (בתמונה למטה, צילום רדי רובינשטיין, ובתמונה משמאל) - מערכת פריצה רב-פעמית המופעלת ע"י לוחם אחד.

SAN HIGHTECH



 
 
Bookmark and Share