Telecom News - Dell Technologies הציגה: ראשיתה של תקופה של 'חיים כשירות'

Dell Technologies הציגה: ראשיתה של תקופה של 'חיים כשירות'

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> Dell Technologies הציגה: ראשיתה של תקופה של 'חיים כשירות'
Dell Technologies הציגה: ראשיתה של תקופה של 'חיים כשירות'
מאת: חיים חביב, 19.6.18, 10:29ליאור פוני

האסטרטגיה העסקית החדשה היא האסטרטגיה הטכנולוגית והיא עומדת בראש סדר העדיפות של מובילי התעשייה. ארגון, שאינו דרוך ומשתנה ברציפות, לא ישרוד.

בכנס Dell Technologies Forum בת"א בהשתתפות כאלף בכירים, מנהלי טכנולוגיה, לקוחות ושותפים עסקיים הציגה אתמול חברת Dell את החזון והאסטרטגיה שלה לקראת מימוש הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגוני ה-IT, לרבות התאמת סביבת העבודה ומעטפת האבטחה.  

ליאור פוני, (בתמונה העליונה משמאל), מנכ"ל Dell EMC ישראל: "האסטרטגיה העסקית החדשה היא האסטרטגיה הטכנולוגית. כל לקוח רוצה להשתמש בטכנולוגיה בכל היבט תפעולי כדי להניע צמיחה ומודלים עסקיים חדשים, לפתח  יחסים עם לקוחות ולהרחיב היצע של מוצרים ושירותים חדשים. הטכנולוגיה עומדת בראש סדר העדיפויות של מובילים בתעשייה".

בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, כל חברה היא חברת IT, וכל מנהל הוא גם מנהל IT, וכדי שארגון יצליח ליישם אסטרטגיות עסקיות חדשניות ולהטמיע טכנולוגיות מתקדמות, אין מקום יותר לחשיבה אינדיבידואלית וצרה של המנהלים בארגון. כולם צריכים לשתף פעולה בהגדרת היעדים ובהשגתם, בעיקר ה-CIO וה-CMO, שנדרשים להניע את הארגון לשינוי, ע"י חיבור הביזנס עם היכולות, המוצרים, הפתרונות והאסטרטגיות הנדרשות להצלחה. ארגון, שאינו דרוך ומשתנה תמידית, לא ישרוד.

בשוק תחרותי ודינמי אין זה ברור מאליו לרשום צמיחה מדי שנה, ויותר מכך לקבל מהלקוחות את המנדט (המתחדש) להיות מעורבים בפרויקטים מאתגרים של שינוי והתפתחות טכנולוגית ועסקית המתחוללים אצלם וממחישים לנו שהמסר עובר ובגדול.

עפ"י דו"ח חברת המחקר IDC על שוק האחסון הגלובלי והמקומי, Dell EMC מובילה עם צמיחה דו-ספרתית, כמעט בכל המקטעים הטכנולוגיים והאזורים הגיאוגרפיים. זו ההוכחה, שהאסטרטגיה שלנו, כשנתיים לאחר המיזוג, מוכיחה את עצמה. אנו ממשיכים להתמקד בשיפור הפורטפוליו שלנו ובהרחבת בסיס המומחים שלנו, על מנת לתמוך בהרחבת ההיצע ובגידול בנתחי השוק.

מרגרט פרנקו, (בתמונה משמאל), סגנית נשיא בכירה לשיווק Dell-EMC ב-EMEA : "כבר מאות שנים, שאדם ומכונה פועלים יחדיו, אבל כעת, כאשר האנושות ניצבת על סיפה של המהפכה התעשייתית הרביעית, החיבור אדם-מכונה, הפך לצמוד מאי פעם, כי האדם לבדו אינו יכול לטפל בהררי הנתונים ולהפכם למידע בעל ערך.מרגרט פרנקו

כולם מכירים בצורך בשינוי הדיגיטלי, אבל רבים לא יודעים כיצד עליהם להתמודד עם היקף ותכיפות השינויים. כך, שהם מוצאים עצמם נאבקים בשינוי במקום 'לזרום' אתו. זה המקום בו הטכנולוגיה, שהיא מקור הבעיה, יכולה להיות גם הפתרון. היא עשויה לסייע לעובדים ולארגונים לטפל בנתונים, שהם רכיב המפתח בטרנספורמציה הדיגיטלית. הנתונים לכשעצמם חסרי כל ערך, אם לא יודעים כיצד לטפל בהם.

לגבי שיתוף הפעולה הנדרש בין מנהל מערכות המידע (CIO) למנהל השיווק (CMO), כשלב הבא של הטרנספורמציה הדיגיטלית, שיתוף הפעולה בין ה-CIO הרואה את הפוטנציאל של הטכנולוגיה להתחבר לעסק ולשוק לבין ה-CMO המתמקד בצורכי השוק ומתאים אותם לעסק, מספק לחברה פרספקטיבה מלאה ומגדיל את הסיכויים של הארגון לבצע את הנדרש כדי לעקוף את המתחרים בשוק ולהצליח".

אריאל פיסצקי, סמנכ"ל תפעול ו-IT ב-Taboola סקר בפני באי הכנס את האתגר הטכנולוגי, שחוותה החברה עם הצמיחה המהירה בפעילותה בתוך תקופה של 5 שנים, החל מ-200 שרתים ל-6,000 שרתים ומ-5 ל-10 מרכזי מחשוב (Data centers), בסביבה של ריבוי עננים: "יש לנו 500,000 אירועי IT בכל שנייה. כך, שעלינו לנצל את השרתים שלנו בצורה המיטבית כדי לבצע עיבוד נתונים יעיל. בחרנו בשרתי Dell וקיבלנו בתמורה יכולות ניהול, גמישות ויכולת 'לשחק' עימם ב'לגו'. השרתים עושים את העבודה".

אנדרו מור, סמנכ"ל הדיגיטל ב-Intel: "לכולם יש אסטרטגיה עד שהם מקבלים את הסטירה. 'עסקים כרגיל' כיום כבר אומר משהו אחר עבור מנהלים ומנכ"לים". כ-45% מההכנסות של עסקים וארגונים ,שביצעו את הטרנספורמציה הדיגיטלית, יגיעו עד 2019 ממודלים עסקיים חדשים, מאחר שעסקים צריכים להיות חדשניים ולהתפתח כל הזמן. התחרות תגבר. כך, שאם הגיל הממוצע של חברה כיום הוא 60 שנים, עד 2020 הוא ירד ל-12 שנים. אנו בראשיתה של תקופה של 'חיים כשירות', לא רק תוכנה כשירות או חומרה כשירות, זה מקיף הרבה יותר".

רונאן סמית', מנהל אזורי  לפתרונות דל טכנולוגיות במיקרוסופט: "מקום העבודה המודרני משתנה ללא היכר, בעיקר בגלל העצמת עובדים, חיבור הלקוחות לתהליכי העבודה, תהליכי אופטימיזציה של תפעול וטרנספורמציה במוצרים. אנו בנקודה חשובה במהפכה הדיגיטלית. טכנולוגיה מתאימה את עצמה אלינו, ואנו אליה. אנו מאמינים, שטכנולוגיה צריכה להיות פשוטה וטבעית עד שהיא כמעט שקופה לנו לגמרי"

ב-4 מסלולים מקבילים לאחר מושב המליאה, ניתנו הרצאות טכנולוגיות במגוון נושאים: טרנספורמציה דיגיטלית, טרנספורמציית ה-IT, הטרנספורמציה בעולם המחשוב והטרנספורמציה בסביבת העבודה.

לצד הכנס פעל מתחם תערוכה ובביתנים הוצג מגוון טכנולוגי רחב של פתרונות דל טכנולוגיות, החל ממערכות לניהול תשתית המידע ומרכזי נתונים, שכוללות טכנולוגיות מתקדמות לאחסון, גיבוי, ניהול ואבטחת מידע וסייבר, באתר פיזי ובענן, ועד עשרות מכשירי קצה לסביבת העבודה, בהם תחנות עבודה נייחות וניידות, ממשפחות Latitude, XPS, Precision, OptiPlex ו-Canvas ומסכים ומוצרי VR/AR, אביזרים וציוד היקפי.

מושב מיוחד הוקדש לקידום תרבות ארגונית המאפשרת שילוב והעצמת נשים בתפקידים טכנולוגיים באירוע Women in IT, שיתפו מרגרט פרנקו ואניה מונרד, מנהלת אזור EMEA ב-Dell EMC, את הנשים בתובנות, שלמדו במהלך קידום וניהול הקריירה האישית שלהן. במסגרת האירוע חתמה הנהלת Dell EMC על אמנת פרלמנט 51 (P51) לקידום השוויון המגדרי ושוויון בקידום נשים למשרות ניהול.

צילום תמונות עליונה ותחתונה: חיים חביב
צילום תמונת מרגרט פרנקו: ניב קנטור

דל


 



 
 
Bookmark and Share