Telecom News - חברת הבזק האמריקאית at&t לא המתינה ומסתערת על השוק בטריפל חדש

חברת הבזק האמריקאית at&t לא המתינה ומסתערת על השוק בטריפל חדש

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> חברת הבזק האמריקאית at&t לא המתינה ומסתערת על השוק בטריפל חדש
לא עברו 3 ימים מאז ששופט פדרלי פסל את ההתנגדות למיזוג (כלומר: הרכישה) של Time Warner לתוך חברת הבזק הענקית at&t, וכבר מוצעות לציבור לקוחותיה 3 חבילות טריפל סלולריות חדשות "ללא הגבלה" עם שירותי טלוויזיה בשירות בשם WatchTV. 
מאת: אבי וייס, 22.6.18, 08:40WatchTV

בתחילת השבוע דיווחנו (כאן), ששופט פדרלי דחה את התנגדות משרד המשפטים \ הרשות להגבלים עסקיים בארה"ב לרכישת ענקית המדיה Time Warner ע"י חברת הבזק at&t, וכעת at&t לא המתינה להשלמת המיזוג והיא מציעה ללקוחותיה הקיימים והפוטנציאליים חבילות טריפל סלולריות משולבות שירותי טלוויזיה (רשימת הערוצים בחבילות החדשות מצויה בנספח למטה).

אגב, Time Warner (שהיא ספק תקשורת ענק משל עצמה, כולל שירותי OTT ושירותי אינטרנט, מלבד הפקת תכנים וסרטים), היא לא ספק שירותי הטלוויזיה היחיד ב-at&t. קדמה לה חברת DirecTV, חברת שירותי הלוויין הענקית, שנרכשה ע"י at&t ב-2015.

בכך, at&t "סוגרת מעגל" היסטורי מבחינתה (לימים ששלטה בכל ערוצי התקשורת בארה"ב, עד שפורקה ב-1984 ע"י הממשל), וממלאת את היכולות שלה בכל פלחי השוק ובכל סוגי המדיה, בכל סוגי השירותים, ברוב מדינות ארה"ב, בכל שיטות הפצה (קווי, סיבים לבתים, אלחוטי, סלולרי, לוויני, OTT, סיבים ימיים, וכיו"ב), ויכולות טכנולוגיות הכי עדכניות. הרכישה של Time Warner ע"י at&t הייתה תמורת סכום עתק של 85.4 מיליארד דולרים.

שלוש החבילות החדשות של at&t, שהוצעו ללקוחות קיימים או חדשים, חבילות, שהוכרזו בעקבות רכישת Time Warner הם: 
  • AT&T Unlimited &More - במחיר של 70 דולרים לחודש לקו הסלולרי הראשון (או 40 דולרים לקו עבור 4 קווים, או 35 דולרים לקו עבור 5-10 קווים), בתכנית הכוללת טלוויזיה "ללא הגבלה", עם שירותי WatchTV, שכוללים כבר 31 ערוצי טלוויזיה פופולריים בארה"ב (מספר, שיגדל בקרוב, עם ערוצים נוספים, כמפורט בנספח כאן למטה), 15 דולרים זיכוי חודשי לצפייה בתכנים ובערוצים הבלעדיים של DirecTV ו-U- Verse (השירותים הטלוויזיונים הקודמים של at&t, לפני רכישת DirecTV). התכנית כוללת 15 גיגה של צפייה אלחוטית במכשירים ניידים או נייחים (שמתחברים לסמארטפון בגישת ה-Tethering. כלומר, שהסמארטפון הוא נתב WiFi), לצפייה בכל תכנים הללו, שכוללים גם 15 אלף כותרים ב-VOD. 
  • AT&T Unlimited &More Premium -  במחיר של 80 דולרים לקו סלולרי לחודש, מקבלים את אותן יכולות של חבילת הבסיס, פלוס חבילת ערוצי מוזיקה ווידיאו פופולריים (דוגמת אלה של: אמזון, HBO, Cinemax, STARZ ופנדורה), פלוס הקו הסלולרי הוא בלתי מוגבל (שיחות, מסרונים, גלישה, Tethering) ברשת ה-LTE של at&t. 
  • WatchTV כחבילה נפרדת (העומדת בפני עצמה, או בתוספת לחבילות ישנות של הלקוחות): ב-15 דולרים לחודש. 
כל השירותים ניתנים לגישה מכל מכשיר קצה (לרבות מחשב, טלוויזיה, סמארטפון, טאבלט) תחת אותו שם מנוי. 

נספח: רשימת הערוצים הקיימים והמתוכננים לחודשים הבא בשירות WatchTV: 
רשימת הערוצים של WatchTV
 
WatchTV AT&T



 
 
Bookmark and Share