Telecom News - בואינג הציגה את הדור הבא של רחפני משלוחים לסביבה עירונית ואזורים צפופים

בואינג הציגה את הדור הבא של רחפני משלוחים לסביבה עירונית ואזורים צפופים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> בואינג הציגה את הדור הבא של רחפני משלוחים לסביבה עירונית ואזורים צפופים

בואינג הציגה את הדור הבא של רחפני משלוחים לסביבה עירונית ואזורים מאוכלסים בצפיפות

מאת: מערכת Telecom News , 27.6.18, 15:25רחפן בואינג


המטרה: להפוך את הדור הבא של רשתות השילוח האווירי למציאות יומיומית.

 

יצרנית המטוסים בואינג, השקיעה בחברת Matternet המפתחת כלי טייס בלתי מאויישים (Unmanned Ariel Vehicle) לצורכי משלוחי סחורות ומוצרים בסביבה עירונית ובאזורים מאוכלסים בצפיפות.

השילוב של הפלטפורמה הלוגיסטית של Matternet יחד עם הניסיון של בואינג באינטגרציות מורכבות של יכולות לוגיסטיות ותפעוליות, יאפשרו המשך פיתוח מתקדם של טכנולוגיות הובלה אווירית אמינות ויעילות במיוחד.
 
Matternet הייתה הראשונה בעולם לקבל אישור להפעלת רחפנים מסוג זה מעל אזור עירוני ומאוכלס בצפיפות, בשוויץ, 2017. הודות לטכנולוגיה השלה, שמספקת פתרון מקצה לקצה ופלטפורמה מבוססת ענן, כל הטיסות עברו בהצלחה, תוך שמירה על כל כללי הבטיחות, המאפיינים אזורים מאוכלסים בצפיפות. בהמשך, חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה עם רשות הדואר השווייצרית לצורך שירות משלוחים אווירי של ציוד רפואי לבתי חולים בשוויץ.

במאי 2018 נבחרה Matternet להשתתף בתכנית של משרד התחבורה והממשל הפדרלי בארה"ב, שמטרתה להאיץ שילוב כלי טיס בלתי מאוישים במרחב האווירי הלאומי. במסגרת התוכנית, החברה תפעיל משלוחים אוויריים של ציוד רפואי עבור בתי חולים, אוניברסיטאות וסוכנויות תחבורה בקליפורניה ובצפון קרוליינה.

השבוע, במסגרת הפורום הכלכלי העולמי (World Economic Forum), הצטרפה Matternet ליוזמה מיוחדת בנושא עיצוב עתיד התחבורה. החברה תשתתף בתכנית פיתוח רחפנים, שמטרתה לקדם טכנולוגיות תחבורה אווירית גלובלית בטוחה וידידותית לסביבה, המתמקדת בשיפור איכות חייהם של אנשים.

זרוע ההשקעות HorizonX של בואינג הובילה את סבב הגיוסים A של ,Matternet במסגרתה גייסה החברה יותר מ-16 מיליון דולרים. בסבב הגיוסים השתתפו גם רשות הדואר השוויצרי, קרן ההשקעות של חברת Sony וחברת .Levitate Capital

בריאן שטלר, מנהל זרוע ההשקעות HorizonX של בואינג: "הטכנולוגיה של Matternet ורקורד הצלחותיה, הופכות פיתוח מורכב של מערכות טייס אוטונומיות, גלובליות ובטיחותיות במיוחד, למציאות ברת השגה. ההשקעה שלנו ב-Matternet תאפשר לה להרחיב את פעילות הפיתוח".
 
אנדראה רופטופולוס, מייסד ומנכ"ל Matternet: "אנו נרגשים מהשותפות עם בואינג, שנועדה להפוך סוג כזה של תחבור לנורמה מקובלת. ככל שנרחיב את פעילותנו בארה"ב וברחבי העולם, נעבוד יחד עם בואינג כדי להפוך את הדור הבא של רשתות השילוח האווירי למציאות יומיומית".

קישור לסרטון הדגמה - כאן 
 
Bookmark and Share