Telecom News - בלוקיום-Blockium - אפליקציה בחינם להתנסות בשוק ההון וזכייה בכסף ופרסים

בלוקיום-Blockium - אפליקציה בחינם להתנסות בשוק ההון וזכייה בכסף ופרסים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> בלוקיום-Blockium - אפליקציה בחינם להתנסות בשוק ההון וזכייה בכסף ופרסים
מאת: מערכת Telecom News
05/07/18,  13:03
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת הסטארטאפ הישראלי Fokoya בפיתוח האפליקציה היא לשלב בין  עולם הגיימינג לעולם הפיננסי ולאפשר בפלטפורמה הפיננסית משחק מול שחקנים מכל העולם במגוון רחב של תחרויות, בפרקי זמן משתנים, על בורסות שונות בעולם, על ערכי מטבעות (גם קריפטו) וכלים פיננסיים אחרים, בנתוני זמן אמת, כשחלק ניכר מהתחרויות זוכות הפרסים, אינן בתשלום.
שם התוכנה: לאנדרואיד: Blockium - Social Tournaments, לאייפון: Blockium
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם של הסטארטאפFokoya  מישראל היא פלטפורמה פיננסית מבוססת על טכנולוגית peer-to-peer, שמשלבת בין עולם הגיימינג לעולמות הפיננסיים ומבוססת על נתוני זמן אמת עם אינטגרציות לבורסות מובילות.
 
זו אפליקציה המאפשרת לאנשים להתחרות בשוק ההון כנגד אנשים אחרים מכל העולם, לחזות את התפתחויות הבורסות הגדולות ולזכות בכסף ובפרסים. ולהכיר את שוק ההון לעומק.
 
המשתמשים באפליקציה, בדיוק כמו אנליסטים בבתי ההשקעות המובילים, יכולים לתת תחזיות פיננסיות בתחומי המניות, מט"ח, סחורות, ואפילו מטבעות קריפטו, כשהמטרה היא, שהנכסים הנבחרים של המשתמש יצברו את התשואה הגבוהה ביותר והרווחים הגדולים ביותר ביחס לנכסים של המתחרים האחרים.
 
בלוקיום מחוברת כל העת עם אינטגרציות לבורסות בארה"ב, לונדון, סין ובמדינות רבות נוספות, ומבוססת על נתונים אמיתיים בזמן אמת. האפליקציה מגישה ב-LIVE נתונים גרפיים על ביצועי המשתתפים, שנותנים חוויה אמיתית.
 
הסטארטאפ Fokoya הוקם ב-2016 ע"י 3 שותפים: גלעד רז המשמש כמנכ"ל, גיא אורן המשמש כ COO-וגיא לנדו המשמש כCTO-. הסטארטאפ, שמונה כיום כ-17 עובדים ופועל במרחב העבודה המשותףURBAN PLACE  בתל אביב, גייס עד כה כמיליון וחצי דולרים.

מסך בלוקיום

 מסך בלוקיום
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך מטרת הסטארטאפ הישראלי Fokoya בפיתוח הפאליקציה היא לשלב בין  עולם הגיימינג לעולם הפיננסי ולאפשר בפלטפורמה הפיננסית משחק מול שחקנים מכל העולם במגוון רחב של תחרויות, בפרקי זמן משתנים, על בורסות שונות בעולם, על ערכי מטבעות (גם קריפטו) וכלים פיננסיים אחרים, כשחלק ניכר מהתחרויות זוכות הפרסים, אינן בתשלום.
נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share