Telecom News - בקרוב מאוד יושקו 2 ענני טלפוניה ו"עבודה קבוצתית ואחודה" לעסקים בישראל!

בקרוב מאוד יושקו 2 ענני טלפוניה ו"עבודה קבוצתית ואחודה" לעסקים בישראל!

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> בקרוב מאוד יושקו 2 ענני טלפוניה ו"עבודה קבוצתית ואחודה" לעסקים בישראל!
תדיראן טלקום, שמזה כמה שנים מספקת שירותי תקשורת וטלפוניה מהענן של אמזון (המבוזר ברחבי העולם) בשירות Aeonix לעסקים ולארגונים בינוניים וגדולים, מפתיעה בהשקת 2 עננים חדשים הממוקמים כאן בישראל, שמכוונים גם לעסקים הקטנים עד בינוניים, שמחפשים איך לעבור לשירותי תקשורת בענן ולקבל יכולות מתקדמות וניידות המבוססות על עקרונות ה-UC&C (ר"ת: Unified Communications & Collaborations).
מאת: אבי וייס, 14.7.18, 18:53משה מיץ

את המבנה הארגוני החדש והכניסה של משה מיץ (בתמונה משמאל) לתפקיד המנכ"ל של תדיראן טלקום המאוחדת (חברת הפיתוח והייצור מחד והאינטגרטור - משווק תחום ישראל, מאידך) חשפנו כאן לפני כשנה.

כעת, לאחר הצלחת השלבים הראשונים של תהליך הפיתוח הארגוני והטכנולוגי בחברה המאוחדת, תדיראן טלקום עוברת לשלב הבא שלה, שכולל הרחבת הפעילות לשווקים חדשים, שלא הייתה בהם בעבר, בהתאם לרוח התקופה והתפתחות שוקי התקשורת, מול דרישות הצרכנים בעולם העסקי.

התכניות החדשות נחשפו במפגש סגור עם מומחי תקשורת מובילים בשוק הישראלי, שנפגשו עם הצוות הבכיר של החברה ביום 12.7.18, אירוע, שנערך תחת הכותרת: Aeonix Breakfast 2018.

משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום: "אנו חושפים היום התפתחויות חדשות, שתושקנה במהלך התקופה הבאה. מדובר ממש בשבועות הקרובים. נצא עם הפרטים המלאים בכל השקה של כל אחד מ-2 שני העננים החדשים, שאנו נשיק ממש בקרוב.

כבר עברנו את שלב האלפא, ואנו במהלך מתקדם של שלב בטא, עם כמה לקוחות חשובים המתנסים במערכות החדשות. לכן, אנו כבר לקראת סיום שלב הבטא ומוכנים לצאת להשקה מסחרית קרובה לכלל הציבור בישראל.

העננים החדשים ימוקמו ב-Data Center של סלקום והמערכות הללו נמצאות בשליטה מוחלטת שלנו ואין שום צורך להיות לקוח של סלקום, או של כל חברה ספציפית אחרת, כי הכל מתבצע על רשת האינטרנט, בחיבורי אינטרנט, שהלקוח בוחר לעצמו, לפי רצונו וצרכיו. 

העננים החדשים הם:

א. ענן לשוק ה-SMB וה-SME. אנו רואים את הפלח השוק הזה, שמונה בישראל כ-250 אלף עסקים לפחות, עסקים, שרובם מקבלים עד היום שירותי טלפוניה במערכות מאוד ישנות, לא זולות ומוגבלות ביכולותיהן, דוגמת סנטרקס (Centrex) ו-IP-Centrex, והעסקים הללו מעוניינים להתקדם למערכות תקשורת מודרניות.

מדובר במערכת, שבשלב ראשון מבוססת על הפתרון של Nimbusip Telecom וכרגע הפתרון הזה מיועד לפלח השוק של 10 עד 30 שלוחות.

אנו בשלבי פיתוח של איוניקס (Aeonix). כך, שהמערכת הזו תהיה פתרון גם של Multi-Tenant. כך, שתוכל להתאים גם לענן הזה ועי"כ נוכל להרחיב את היכולות של הענן לטווח יותר רחב של עסקים (לפחות מ-10 ומעל ל-30 שלוחות). 

אני מאמין, שנוכל לספק כאן שירות טוב יותר ומקיף יותר לשוק העסקי בישראל, שצמא לפתרון אמין, יציב ומתקדם, מספק פתרונות תקשורת וטלפוניה מוכר ומנוסה כמונו, פתרון העונה על הצרכים של היום ומחר, ובמרכזו שירותי UC&C. הכל יתבצע מהדפדפן ובמודל תשלום של ה-SaaS. 

ב. ענן מקומי חדש לאיוניקס. במרכז הענן החדש תהיה מערכת משודרגת של איוניקס, מערכת, שעברה הסבה מלאה, כולל פורטל משתמשים חדש. הענן הזה יושק במקביל בישראל ובארה"ב ובהמשך נבנה עוד עננים לשווקים נוספים שלנו בעולם. 

מי שיצטרף לענן הזה, יזכה לתמחור מאוד אטרקטיבי בתקופת ההשקה ואני מבטיח, שהיכולות, שנחשוף בענן הזה מול התמחור, תהיינה מספיק אטרקטיביות. כך, שנוכל לצרף לקוחות רבים לשירות הענן החדש הזה, שמיועד לעסקים בינוניים ומעלה.

יודגש, שיש לנו פתרונות של איוניקס בכל פלחי השוק ובכל רחבי העולם (במיוחד בשווקים בהם אנו מתמקדים: ארה"ב, סין, הודו וישראל), כולל בגופים ביטחוניים ענקיים בישראל, עם אלפי פורטים, עם וידיאו מאובטח ועם חיבור שקוף לסמארטפונים. 

אני מדגיש, שהחיבוריות לענן היא דרך רשת האינטרנט. אנו מסוגלים לספק גם חיבורי אינטרנט ותשתיות אינטרנט, כולל ציוד LAN ו-WAN ותשתיות פסיביות ואקטיביות, למי שיבקש. אולם, הלקוח הוא שיבחר את ספק החיבור שלו לענן והוא יוכל להחליף ספקים בקלות בלי 'כבילה' לשום ספק.

המיקום של הענן כאן בישראל מבטיח זמני תגובה, תמיכה, שרידות, הגנות והמשכיות עסקית, ברמה הגבוהה ביותר שניתן לספק. 

ממה שאנו רואים בעולם, במיוחד בארה"ב וגם במדינות אחרות בהן אנו נוכחים וזוכים להצלחות יפות, למשל סין, אין כבר התקנות של On-Premise (התקנות מקומיות). אין התקנות של מרכזיות פיזיות באתרי הלקוח. כולם עוברים לענן. בארה"ב, אפילו אצל לקוחות קטנים וקטנים מאוד, כל חיבור חדש או שדרוג של חיבור קיים, עובר לענן. אני מעריך ומאמין, שזה גם מה שיהיה בשוק הישראלי ולכן בנינו את הפתרונות הללו, כדי להיערך למתן פתרון המתאים ללקוחות העסקיים בישראל בכל סדר גודל. 

אחד מפרויקטי הדגל שלנו בישראל הוא פרויקט ה-UC&C במתחם הענק החדש של אינטל בפתח-תקווה, שיהיה "קמפוס חכם" אולי המתקדם ביותר בעולם. בקרוב נחשוף, בתיאום עם אינטל, ליועצים הבכירים בישראל, את מה שאנו מיישמים בפרויקט הזה, שיושק בתחילת 2019". 

בתמונה: הצוות הבכיר של תדיראן טלקום (מימין): אליעזר לנדסמן, סמנכ"ל מכירות, תדיראן טלקום, משה מיץ, מנכ"ל תדיראן טלקום, (חסר בתמונה, דימה טאיץ, סמנכ"ל לקוחות עסקיים, תדיראן טלקום). 
משה מיץ ואליעזר לנדסמן



 
 
Bookmark and Share