Telecom News - עודד פאר מונה למוביל מר' מצוינות דיגיטל/חווית לקוח בלשכה לטכנולוגיות מידע

עודד פאר מונה למוביל מר' מצוינות דיגיטל/חווית לקוח בלשכה לטכנולוגיות מידע

דף הבית >> מינויים >> עודד פאר מונה למוביל מר' מצוינות דיגיטל/חווית לקוח בלשכה לטכנולוגיות מידע
עודד פאר מונה למוביל מרכז המצוינות דיגיטל וחווית לקוח בלשכה לטכנולוגיות המידע
מאת: מערכת Telecom News, 16.7.18, 12:26עודד פאר

מנמ"רים, CDO's, מנהלי דיגיטל בשיווק, מנהלי פיתוח, CTO's ובכירים בהייטק מוזמנים להירשם.

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה לאחרונה על הקמתו של מרכז מצוינות בתחום דיגיטל וחווית לקוח בהובלתו של עודד פאר, מנהל מחלקת פיתוח מערכות דיגיטל בחברת כאל.

עודד פאר מוביל מרכז המצוינות, מנהל כיום בחברת כאל, את מחלקת פיתוח מערכות הדיגיטל, שמעבר לאתרים והאפליקציות, תחת אחריותו גם עולמות ה-ERP, CRM והאינטגרציה. בעבר הוא עבד בפרטנר מעל 11 שנים, התחיל כמתכנת Mobile בתחילתו של הדור השלישי ולאחר מכן עבר מספר תפקידים בפרטנר, כולם בעולמות הדיגיטל, החל ממפתח ועד מנהל מחלקת הפיתוח, מנישה של אתרים סלולריים ועד עידן הMobile First.

פאר: "אני מאמין בחשיבותה של יצירת קהילה של אנשים, שמסייעים לארגונים להיות רלוונטיים בעידן הדיגיטלי, תוך אימוץ מתמיד של תפיסות חדשניות, מודלים עסקיים, תהליכי עבודה וטכנולוגיה. אני שמח על בחירתי להוביל את מרכז המצוינות בלשכה ולתרום מזמני וניסיוני יחד עם צוות נהדר של מומחים".

מרכז המצוינות החדש קם כדי לקדם ולחשוף את הארגונים לטכנולוגיות חדשניות, למתודולוגיות עבודה ולסיפורי לקוח, להקנות מיומנויות הדרושות לביצוע טרנספורמציה דיגיטלית וליצור ולקדם את הקהילה.

בנוסף המרכז יקדם חשיפה והיכרות אישית עם ובין החברים בקהילת מומחי הדיגיטל וחווית הלקוח בישראל, שיתוף ידע מקצועי בין החברים, חשיפה למשרות דיסקרטיות ומשרות "חמות" בשוק, חשיפה לטכנולוגיות חדשות, לפתרונות חדשניים ולמגמות וכיווני התפתחות בתחום המידע, יעסוק בקיצור וייעול תהליכי למידה ויקיים הרצאות וימי עיון טכנולוגיות ועסקיות.

המרכז חרט על דגלו לקדם את עולם הדיגיטל הרחב והמשתנה ולעזור לארגונים להתמודד עם האתגר הגדול. מנמ"רים, CDO's, מנהלי דיגיטל בשיווק, מנהלי פיתוח, CTO's ובכירים רבים אחרים מתקשים לבצע את המעבר ואת השינוי הנדרש בחברה הן מצד השינוי הארגוני וההתמודדות עם העובד החדש והן מצד הטכנולוגיה, קצב השינויים והתחרות בשוק. 

מרכז המצוינות פותח את שעריו לכל מי שמעוניין להשפיע ולעצב את הקהילה המובילה בישראל בתחום.

פרטים והרשמה - כאן.
 
 פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share